اسکن سه بعدی در رواندا برای فعال کردن پروتزهای پرینت سه بعدی سفارشی برای کودکان – 3DPrint.com

رابرت کلمنت هاکوریمانا، مدیر پروژه فنی HI، گفت:این فناوری تمام نیازهای پروتز و ارتز ما را پوشش می دهد. ما قبلاً از افراد بیمارستان های مختلف دعوت کرده ایم تا از این فناوری استفاده کنند. ما همچنین به و، بهداشت اطلاع داده‌ایم تا آن‌ها بتوانند آن را مال خود کنند و به انتشار آن در سراسر کشور کمک کنند.»

Artec 3Dیکی از پیشروترین تولیدکنندگان تج،ات اصلی (OEM) سخت افزار اسکن سه بعدی در جهان، با سازمان غیر،تی (NGO) همکاری کرده است. انس،ت و شمول (HI) در پروژه ای با محوریت سفارشی سازی دستگاه های پزشکی در رواندا. پزشکان HI در رواندا تاکنون دو اسکنر Artec Leo را از طریق این پروژه که توسط و، امور خارجه لوکزامبورگ حمایت می شود، به دست آورده اند.

Leo، اولین اسکنر سه بعدی بی‌سیم جهان، متخصصان پزشکی را در رواندا قادر می‌سازد تا به سرعت تنه، بازوها و پاهای بیماران را اسکن کنند و داده‌های لازم برای تولید ارتز و پروتزهای سفارشی را ایجاد کنند. به طور خاص، HI قصد دارد از ساخت افزودنی (AM) برای تولید وسایل پزشکی برای کودکان استفاده کند که به‌راحتی با تکرارهای جدید به موازات رشد کودکان جایگزین شوند.

و فراتر و در کنار هر دو پتانسیل، ،یب اسکنرهای سه بعدی و AM می‌تواند در کمک به اقتصادهای ملی برای تقویت انعطاف‌پذیری زنجیره تامین خود نقشی اساسی داشته باشد. در حالی که پیشرفته‌ترین کشورهای صنعتی جهان در خط مقدم تلاش‌های انعطاف‌پذیری زنجیره تامین در دهه 2020 بوده‌اند، کشورهایی مانند رواندا البته نیاز فوری‌تری به تلاش‌های مشابه دارند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309154/3d-scanning-in-rwanda-to-enable-custom-3d-printed-prosthetics-for-children/

به ،وان بخشی از این تلاش، دو عضو تیم Artec 3D به رواندا پرواز ،د تا کارکنان را آموزش دهند، در یک فرآیند پنج روزه که شامل مقدمه ای برای اسکن و پردازش داده ها و همچنین آموزش عیب یابی سخت افزاری بود. با توجه به Artec 3D، کارکنان HI دریافتند که استفاده از Leo بسیار ساده‌تر از دستگاه ارزان‌تری است که قبلاً استفاده می‌،د.

تصاویر توسط Artec 3D

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

بنابراین، علاوه بر مزایای مستقیم بشردوستانه ارائه شده توسط مشارکت Artec 3D/HI، این پروژه همچنین مزایای طول، مدت و غیرمستقیم قرار دادن تج،ات تولیدی پیشرفته تر در دست روانداها را پیشنهاد می کند. در همین راستا، ،، که در بخش‌های دیگر تولید پیشرفته هستند، ممکن است بخواهند ببینند که چگونه می‌توانند کارهایی را که در فضای تج،ات پزشکی انجام می‌شود از نظر آموزش سریع کپی کنند.

در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد این پروژه، مدیر عامل و رئیس Artec 3D، Art Yukhin، گفت: “این قابل توجه است که ببینیم چگونه همکاری Artec 3D با [HI] دسترسی به مراقبت های بهداشتی را در رواندا بهبود می بخشد. استفاده از فناوری های پیشرفته مانند آرتک Leo، با سهولت استفاده و رابط بصری خود، با توانمندسازی کارکنان پزشکی برای ارائه راه حل های من،، به ویژه برای ،، که در مناطق دور افتاده هستند، تأثیر قابل توجهی بر روی زمین ایجاد می کند. مایه دلگرمی است که شاهد استفاده از فناوری برای چنین تلاش‌های بشردوستانه تأثیرگذار باشیم. پس از موفقیت پروژه اولیه ما با HI، امیدواریم بتو،م چنین تجربیات امیدوار کننده ای را در مناطق دیگر بازآفرینی کنیم.

توانایی فناوری‌های تولید مبتنی بر قابلیت‌های تصویربرداری سه‌بعدی برای ایجاد برنامه‌های آموزشی سریع برای اولین پاسخ‌دهندگان می‌تواند واقعاً حرفه پزشکی را در سال‌های آینده متحول کند. با انجام این کار، همانطور که این پروژه نشان می دهد، نتایج بیمار نیز می تواند به طور چشمگیری در مقایسه با آنچه قبلاً با ساخت قدیمی امکان پذیر بود، بهبود یابد.