آتش سوزی در چاپگر تخصصی | هفته چاپ

S&B بخشی از گردش مالی 112.2 میلیون پوندی Sanderson Design Group، همراه با بخش تولیدی خواهر، Anstey Wallpaper Company در لافبورو است. این دو کارخانه برای ساندرسون و برای مشتریان شخص ثالث چاپ می کنند.

سرویس آتش نش، و نجات لنکاوی گفت که شش ماشین آتش نش، از لن،تر، مورکامب، بولتون-ل-سندز، کارنفورث، به همراه واحد پشتیب، فرماندهی از Fulwood، درست بعد از ساعت 10 شب برای حادثه در سایت S&B Caton Road بسیج شدند.

این آتش سوزی عصر سه شنبه (3 ژانویه) در Standfast & Barracks مستقر در لن،تر رخ داد.

آتش نشانان حدود 5 ساعت در محل حادثه حضور داشتند و با استفاده از 4 دستگاه تنفسی، یک دوربین تصویربرداری حرارتی و دو فروند جت شلنگی، آتش را خاموش ،د.

در بدو ورود، آتش نشانان متوجه شدند که یک ساختمان تجاری کاملا روشن است و از چهار دستگاه تنفسی و دو جت حلقه شلنگ برای مهار آتش استفاده ،د.

بر اساس گزارش های محلی، آسیبی به این حادثه وارد نشد و S&B دیروز دوباره باز بود.

این تجارت که در سال 1924 تأسیس شد، میراث طول، در چاپ پارچه دارد. اگرچه هنوز چاپ منسوجات چرخشی سنتی و چاپ روی صفحه تخت را ارائه می دهد، تولید به طور فزاینده ای به سمت چاپ دیجیتال با استفاده از جدیدترین کیت جوهر افشان صنعتی Durst حرکت می کند. S&B همچنین مرکز عالی Durst است.


یکی از چاپگرهای پارچه برجسته بریت،ا در اولین روز سال جدید دچار آتش سوزی شد.

گروه طراحی ساندرسون در زمان نگارش این مقاله اظهار نظری در مورد این حادثه نداده بود و میزان خسارت آن مشخص نیست. S&B از یک سایت بزرگ کار می کند و محل آتش سوزی فاش نشده است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/fire-at-specialist-printerاین یکی از بزرگترین، اگر نگوییم بزرگترین، چاپگرهای پارچه در بریت،ا است و برنده جایزه ملکه برای تجارت بین المللی در سال 2020 شد.