گروه مک فارلین ساتونز را تصاحب کرد | هفته چاپ

همه 55 کارمند ساتونز، از جمله دو مدیر آن، هر دو پس از تکمیل قرارداد در روز جمعه (3 مارس) در گروه باقی خواهند ماند. نام تجاری ساتونز نیز حفظ خواهد شد.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم ساتونز هستیم تا از رشد مستمر آن حمایت کنیم و فرصت‌هایی را برای ما ایجاد کنیم تا با هم کار کنیم تا مجموعه گسترده‌تری از راه‌حل‌های بسته‌بندی محافظ را به همه مشتریان خود ارائه دهیم.»

پیتر اتکینسون، مدیر اجرایی Macfarlane، گفت: “Suttons یک شرکت سودآور و با سرمایه گذاری خوب با تیم مدیریت با تجربه است که کاملاً متعهد به تجارت آینده است. این تملک با استفاده از تسهیلات بانکی موجود ما تامین می شود و باعث افزایش درآمد خواهد شد.

ساتونز مستقر در Chatteris در Cambridge،re که در سال 1962 تأسیس شد، مشتری، را در بخش های پزشکی، الکترونیک و صنعتی در سراسر ،ستان تامین می کند.

قیمت سهام این شرکت در زمان نگارش این مقاله درست بعد از ظهر امروز (6 مارس) با 0.47 درصد افزایش به 107.5p رسید.


منبع: https://www.printweek.com/articles/macfarlane-group-acquires-suttons
Macfarlane Group ،ب و کار تخصصی تولید بسته‌بندی محافظ AE Sutton را ،یداری کرده است که با نام Suttons Performance Packaging معامله می‌شود.

مک فارلین افزود، فرصت های قابل توجهی برای ساتونز و مک فارلین وجود دارد تا از دسترسی به تخصص صنعت مربوطه، طیف وسیعی از محصولات بسته بندی محافظ سفارشی و پایه تامین کننده مش، بهره مند شوند.

تعدیل بیشتری برای دارایی‌های خالص بیش از 1 میلیون پوند انجام می‌شود و خالص دارایی‌های مورد انتظار پس از تکمیل 5.7 میلیون پوند، شامل 5 میلیون پوند خالص نقدی است.

در نتایج اولیه Macfarlane که در 23 فوریه برای سال منتهی به 31 دسامبر 2022 منتشر شد، گردش مالی 290.4 میلیون پوندی را گزارش کرد که نسبت به 264.5 میلیون پوندی که در نتایج سال 2021 به دست آورده بود، و سود قبل از مالیات 19.9 میلیون پوند افزایش یافت. رقم 18.7 میلیون پوندی برای سال 2021 ثبت شد.

غول بسته بندی Macfarlane که مقر اصلی آن در گ،کو است، گفت که شرکت تابعه آن، Macfarlane Group UK Ltd، 100٪ از ساتونز را با حدا،ر مبلغ 9 میلیون پوند، از جمله درآمدی تا 2.5 میلیون پوند بر اساس اه، رشد سود توافق شده، ،یداری کرده است. بیش از دو سال

Macfarlane Group اکنون بیش از 1000 نفر را در 37 سایت، عمدتاً در بریت،ا، و همچنین در ایرلند، آلمان و هلند استخدام می کند. این بیش از 20000 مشتری، عمدتا در بریت،ا و اروپا را تامین می کند.

برای سال منتهی به 31 مارس 2022، ساتونز 7.4 میلیون پوند فروش، EBITDA 1.1 میلیون پوند و سود قبل از مالیات 0.9 میلیون پوند تولید کرد.

این گروه گفت که ،ب افزایش درآمد در راستای استراتژی اعلام شده آن برای ایجاد تجارت بسته بندی محافظ خود از طریق ،یبی از رشد ارگ،ک و اکتسابی است.

این مبلغ به طور کامل از تسهیلات بانکی موجود 30 میلیون پوندی گروه تامین می شود.