چاپ سفارشی: گزارش وضعیت موجود بودن کاغذ

به طور خلاصه، کاغذ در دسترس است، اما هزینه کاغذ برای یک کار چاپ تجاری (و این می تواند بخش بزرگی از هزینه کل کار باشد – به خصوص برای کتاب های چاپی) قیمت کلی چاپ سفارشی را بالا نگه می دارد.

طبق این مقاله و سایر مقاله‌ها، یکی از دلایلی که بازار شروع به کندی کرده است، این است که چاپخانه‌ها سرعت ،ید وحشتناک خود را کاهش داده‌اند و اکنون از موجودی‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اند استفاده می‌کنند. از آنجایی که در دسترس بودن کاغذ افزایش یافته است و کاربران نهایی (ظاهراً) تقاضای کمتری دارند، چاپگرها اخیراً توانسته‌اند هم از موجودی موجودی خود استفاده کنند و هم به طور انتخابی کاغذ ب،ند تا به عرضه داخلی خود اضافه کنند.

غذای آماده برای طراحان

کار شیرینی بود، و من تماس های خوبی داشتم، یکی که می توانست کار را در چین چاپ کند و دیگری در ایالات متحده در غرب میانه. اما وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، کار را نگرفتم و از این بابت سپاسگزارم. بین تقاضای مشتری برای کاغذ خاص و در دسترس نبودن آن کاغذ حتی در میان مخاطبینم، من چیزهای زیادی در مورد کمبود کاغذ فعلی، مشکلات زنجیره تامین، خطوط کشتی‌هایی که در انتظار پهلوگیری در بنادر ایالات متحده هستند و به طور کلی اقتصاد یاد گرفتم. من نمی توانستم در دانشگاه تحصیلات بهتری دریافت کنم.

در چند سال گذشته به دلیل کووید، کمبود نیروی کار، مسائل آب و هوایی، هزینه های بالاتر برای حمل و نقل و اختلالات عمومی در زنجیره تامین (هم برای کاغذهای مستقر در ایالات متحده و هم برای کاغذهای وارداتی) تعطیل شده ایم. همچنین، بسیاری از تولیدکنندگان کاغذ در ایالات متحده از تولید کاغذ چاپ تجاری به تولید تخته بسته بندی تغییر ،د. این امر در دسترس بودن کاغذ چاپ را کاهش داد (برخی درجه ها و وزن ها بیشتر از سایرین).

واردات کاغذ کارها را آسان‌تر کرده است، اما این امر تأثیر آفلاین شدن بسیاری از عرضه‌کنندگان کاغذ داخلی در چند سال گذشته را کاملاً کاهش نداده است.

به علاوه، مفهوم «تحویل به موقع»، حداقل در منابع کاغذ، در حال حاضر قابل اجرا نیست و برای آینده قابل پیش‌بینی نیز وجود نخواهد داشت.

با این حال، واردات کاغذ کمی سریعتر (با دسترسی آسان تر به بنادر ایالات متحده) وارد شده است. با این حال، این تا حدودی با تعداد کمتر کارخانه‌های داخلی تولیدکننده کاغذ کاهش می‌یابد (همانطور که قبلاً ذکر شد، بسیاری از آنها به تولید مقوا تبدیل شده بودند). بنابراین کاغذ بیشتر در دسترس است، اما قیمت آن به این زودی ها پایین نمی آید.

“2023: آیا تعقیب و گریز کاغذ ادامه خواهد داشت” رویکرد زیر را برای وضعیت فعلی منابع کاغذ، حداقل تا سال جاری پیشنهاد می کند:

  1. از قبل فکر کن «2023: آیا تعقیب و گریز کاغذ ادامه خواهد داشت» چاپگرها را تشویق می‌کند تا به جای ذخیره‌سازی کاغذ، برای گردش کار برنامه‌ریزی کنند. این به م،ای حفظ روابط خوب (و ارتباط باز) با تامین کنندگان کاغذ است. مقاله مک‌کویلکن به‌ویژه خاطرنشان می‌کند که کارخانه‌ها با ،یداران کاغذ و آنهایی که روابط کاری مکرر و سودمند دوجانبه با کارخانه‌ها ایجاد کرده‌اند، رفتار نمی‌کنند. مک‌کویلکن پیشنهاد می‌کند که چاپگرها نیازهای کاغذ پیش‌بینی‌شده‌شان را برای کارهای آینده به‌صورت ماهانه (و نه سه‌ماهه) ارزیابی کنند.
  2. با وحشت ،ید نکنید، اما همچنین فرض نکنید که منبع یابی «در زمان مقرر» کارساز خواهد بود.
  3. انعطاف پذیر باشید. در این مرحله هوشمندانه است که به روی کاغذهای جایگزین پیشنهاد شده توسط کارخانه ها باز باشیم.
  4. اگر چاپگر هستید، مک‌کویلکن پیشنهاد می‌کند تنوع را ایجاد کنید. این بدان م،است که شاید حتی ،ید تج،ات جدید برای انجام کارهای چاپ تجاری مختلف به روش های مختلف در دستگاه های مختلف چاپ شود، اگر تهیه کاغذ برای یک پرس دشوارتر باشد. این حداقل باعث می‌شود که چاپگرها و چاپخانه‌ها در مواقع سخت بیکار نباشند.

و به تخصص آنها بستگی دارد. هنگامی که آنها سهام جایگزین را پیشنهاد می کنند که ممکن است مانند کاغذ چاپ سفارشی مورد علاقه شما کار کند، ذهن خود را باز نگه دارید.


این مطلب در تاریخ یکشنبه 5 مارس 2023 ساعت 21:11 ارسال شده است و در ،مت کاغذ و در حال تکمیل است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/03/custom-printing-a-paper-availability-status-report/با در نظر گرفتن این سوال، به اینترنت رفتم و چندین مقاله خوب پیدا کردم که در پست وبلاگ زیر از آنها است،اج کردم (و نقل قول کردم). اگر می‌خواهید تحقیقات خود را انجام دهید، می‌تو،د «2023: آیا تعقیب کاغذ ادامه خواهد داشت؟» را بررسی کنید. توسط تونی مک‌کویلکن، www.piworld.com، 2023/02/15، و «تقاضای کاغذ چاپ ایالات متحده در دسامبر «عادی‌تر» با پایان ،ید وحشتناک کاهش می‌یابد، توسط رناتا مرکانته، Fastmarkets، 2022/12/21. هر دو مقاله و سایر مقالات را می توان به صورت آنلاین یافت.

بسیاری از شما که این مقالات وبلاگ PIE را می خو،د، تامین کنندگان چاپ تجاری نیستید، بلکه ،یداران چاپ شخصی در سازمان های انتفاعی و غیرانتفاعی هستند. بیشتر پیشنهادات مک کویلکن به شما نیز مربوط می شود.

در عین حال، با توجه به «2023: آیا تعقیب و گریز کاغذ ادامه خواهد داشت»، برخی از مقالاتی که یک سال پیش در دسترس نبودند، اکنون در دسترس‌تر هستند، مانند کاغذهای کتاب با پوشش 70#، 80# و 100# («اواسط وزن‌های محدوده، به طور کلی») («2023: آیا تعقیب کاغذ ادامه خواهد داشت»)، و این‌ها در اندازه‌های مختلف ورق برای دستگاه‌های چاپ با اندازه‌های مختلف قابل دسترسی هستند.

گفت، حالا یک سال بعد است. برای ،، از شما که کارهای چاپی تکراری تولید می کنید (به ،وان طراح، ،یداران چاپ، مدیران هنری)، وضعیت فعلی کاغذ چاپ تجاری چگونه است؟

حدود یک سال پیش از یک شرکت بزرگ چاپ تجاری (شرکتی که چاپخانه‌های چاپی را در سراسر کشور و گاهی اوقات در کشورهای دیگر ،یداری می‌کند و سپس راه‌اندازی می‌کند) تلفنی دریافت کردم. مخاطب من گفت که تجمیع کننده نمی تواند برای یکی از مشتریانش کاغذ تهیه کند. این یک کار بزرگ و تکراری است که شامل چاپ سفارشی، سوراخ ، و برش بر،ب ها می شود.

هنگامی که با تقاضای سالم (و در برخی موارد افزایش یافته) برای کاغذ چاپ تجاری (توسط مشتریان و در نتیجه تامین کنندگان چاپ سفارشی) ،یب شد، کاهش عرضه کاغذ باعث افزایش قیمت ها (برای جزء کاغذی چاپ) شد.

به گفته کرامبا، همانطور که در «2023: آیا تعقیب کاغذ ادامه خواهد داشت»، «قیمت‌های چاپ کاغذ در پنج سال گذشته تا 40 درصد افزایش یافته است». مسائل مربوط به زنجیره تامین، حمل و نقل و افزایش هزینه تولید، قیمت ها را به سرعت بالا برده است. احتمالاً قیمت‌ها به جای کاهش سریع، تثبیت می‌شوند، زیرا بسیاری از عوامل افزایش هزینه هنوز در حال اجرا هستند.

با این حال، در اینجا خلاصه چیزی است که من پیدا کردم.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

وضعیت فعلی منبع یابی کاغذ

به طور خلاصه، از برنامه ریزی مشاغل زودتر از سال های قبل سود خواهید برد. شما نمی تو،د چاپگرها را خیلی زود وارد معا، کنید. با تامین کنندگان خود صحبت کنید آنها را در جریان نگه دارید.

طبق «2023: آیا تعقیب و گریز کاغذ ادامه می‌یابد»، اینها درجه‌های کاغذی هستند که تحت تأثیر قرار می‌گیرند (تونی مک‌کویلکن نظرات تعدادی از چاپگرها را نیز در این زمینه شامل می‌شود). طبق گفته کرامباخ (همانطور که قبلاً ذکر شد)، این کاغذها شامل «متن و جلد بدون پوشش»، «برخی از گریدهای بسته بندی، به ویژه گریدهای درجه یک» و گریدهای کاغذ بدون چوب هستند. بعلاوه، «روکش نیز برای وزن‌های میان‌رده محبوب و همچنین سهام‌های امتیازی سنگین وزن دشوار است» (جان کرامباخ، به نقل از «2023: آیا تعقیب کاغذ ادامه خواهد داشت».

چه کاری انجام دهیم (برای چاپگرها)؟

امسال، 2023، به گفته جان کرامبا، مدیر محصول ColorPRO Technology، Media Operations، در HP: «زنجیره تامین برای تولید کاغذ چاپ هنوز تنگ است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که شروع به شل شدن کرده است و باید بسیار بهبود یابد. 2023.” در آمریکای شمالی، کارخانه‌های کاغذ با ظرفیت یا نزدیک به ظرفیت کار می‌کنند، اما به نظر می‌رسد بازار آنالوگ کند می‌شود و واردات شروع به افزایش می‌کند، بنابراین کاغذ بیشتر از قبل در دسترس است. [last] سال» (جان کرامباخ، به نقل از «2023: آیا تعقیب کاغذی ادامه خواهد داشت»).