گروه لاهه با خرید گروه DCB وارد تولید چاپ می شود

به گفته وین، ،ب‌وکارهای گروه DCB، که همگی کارکنان کامل و برند خود را در این معامله حفظ کرده‌اند، مزایای خوبی را برای گروه گسترده‌تر ارائه می‌کنند و بالع،.

گروه Hague همچنین عملیات خود در من،تر، Hague North West، را به سایت بزرگتر DCB من،تر منتقل کرده است.

اساساً، چند مشتری بزرگ خود را از دست داده بود و رو به کاهش بود. این فقط نیاز به راه اندازی مجدد و کمی راهنمایی دارد.»

شرکت‌های جدید حدود 30 کارمند را به کارکنان بیش از 150 نفری Hague Group اضافه کرده‌اند و گردش مالی کمتر از 5 میلیون پوندی را به گروه 55 میلیون پوندی وارد خواهند کرد.

او گفت هفته چاپDCB قبل از همه‌گیری موفق بود و از آن زمان به‌جای هر چیز مهمی راه خود را گم کرده‌اند. مالک به دنبال ادامه دادن و فروش تجارت قبل از همه گیری بود، بنابراین فکر می کنم از نظر ذهنی حرکت کرده بود.

DCB مشتریان بزرگی دارد و ما می‌تو،م از قابلیت تولید آنها بهره ببریم، زیرا راه‌حل‌های واقعی همه جانبه را به مشتریان ارائه خواهیم داد.»

گروه لاهه همچنین شرکت مدیریت چاپ PSL را در اوایل تابستان 2022 ،یداری کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/hague-group-steps-into-print-،uction-with-dcb-group-purchase“این یک سایت عالی است: فقط مقیاس بزرگ تری را در حوزه ای که برای ما مهم است به ما می دهد. من،تر در حال شکوفایی است، بنابراین داشتن یک مرکز خوب در آنجا عالی است.

در 10 فوریه تکمیل شد، گروه Hague DCB را که متشکل از شرکت مدیریت چاپ Print Search، آژانس طراحی Caspa و چاپگر درخواستی Aspen است، به مبلغ نامشخصی از ذخایر نقدی خود ،یداری کرد.


شرکت مدیریت چاپ The Hague Group با ،ید گروه DCB اولین اقدام خود را در تولید چاپ انجام داده است.

به گفته Nathan Wain، مدیر گروه Hague Group، DCB که تحت هیچ فرآیند مدیریتی قرار نمی‌گرفت، از زمان همه‌گیری با مشکل مواجه بود و به دنبال ،یداران بود.