کافی نت ؛ بررسی کامل شغل کافی نت ، درآمد و هزینه ها

ایجاد یک شیء با فناوری پودر همجوشی و پودر پلیمری عموماً به عنوان تفکیک لیزری انتخابی (SLS) شناخته می شود. به عنوان مثال،این پرینترها به شما امکان می دهند قطعات را به صورت کامل چاپ کنید. چاپگر شما میتواند به سایر دستگاه وصل شود. این مسئه به اندازه کافی ساده به نظر میرسد ، اما PPM میتواند به سرعت پیچیده شود. به کافی نت سر کوچه مراجعه می کردید را باید برای همیشه فراموش کنید. البته بررسی دقیق این موضوع از حوصله ی بحث خارج است به همین دلیل مهم ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم که البته برایتان کافی است. برخی از چاپگرها بعد از چند ماه استفاده نیاز به تغییر مداوم کارتریجهای جوهر و یا تعویض قطعات دارند. در مرحله ی بعد درام بر روی تونر میغلتد و نهایتاً درام بر روی کاغذ میغلتد و تونر به صورت گرم شده بر روی کاغذ قرار میگیرد. سازو کار پرینتر لیرزی به این صورت است که ابتدا کاغذ پس از فرستاده شدن سیگنال دستگاه وارد شده و در زیر غلطکی قرار می گیرد.

قیمت پرینتر: نخستین مساله قیمت دستگاه پرینتر است که نقش مهمی در تطابق نیازها و هزینه دارد. هزینه عملیاتی یک چاپگر چند کاره بالاست. برخی از تولیدکنندگان چاپگر ممکن است یک کارتریج حاوی انواع کارتریج ارائه دهند، بنابراین حتی اگر به یک رنگ نیاز دارید، باید تمام رنگ های موجود در این کارتریج را خریداری کنید. پس از آن سیستم هدایت گر کاغذ را به بیرون دستگاههدایت می کند. کاغذ از میان دو غلطک عبور می کند. پرینترهای لیزری نوع مدرنتری از دستگاههای چاپگر هستند. تونر در پرینترهای لیزری همچون جوهر در پرینترهای جوهرافشان می باشد. کارتهای پی وی سی سطح بسیار صافی دارند که به همین دلیل نمیتوان از چاپگرهای جوهرافشان یا لیزری سنتی برای چاپ روی آنها استفاده کرد. این چاپگرها برای کاربرد خاص می باشد.نمی توان از هر کاغدی در این پرینترها استفاده نمود. این نوع پرینترها انواع عکس، از عکسهای دیجیتال گرفته تا عکسهای HD و عکسهای 4K را چاپ میکنند و هر یک از نیازهای عکاسی شما را در نظر دارند. از لحاظ هزینه چون فقط از رنگ مشکی استفاده میکند، قیمت پایینتری دارد. با توجه به هزینه پایین واحدهای LCD ، MSLA به عنوان فناوری پیشرفته بخش پرینترهای رزینی از انواع پرینتر سه بعدی رومیزی، مقرون به صرفه است.

در صورتی که این قابلیت وجود نداشته باشد بعد از چاپ یک طرف کاغذ باید کاغذ را بیرون بکشید و آن را برگردانید تا سمت دیگر کاغذ چاپ، اسکن و یا کپی شود (در پرینترهای همه کاره). چاپگرها از جمله تجهیزات مورد نیاز ادارات و سازمان های بزرگ کوچک می باشند. یکی از قابلیتهای بسیار رایجی که به عنوان یک امتیاز بزرگ در نظر گرفته میشود قابل چاپ دو طرفه است. درام پلاتر: به عنوان پلاتر غلتکی نیز شناخته می شود. پلاتر الکترواستاتیک: روی کاغذی که با جوهر یا تونر دارای بار مثبت بار منفی دارد می کشد. میتونه یک الگو رو هزار بار بدون هیچگونه تخریب ترسیم کنه. ■ قیمت ها رو در چهارچوب تعرفه های صنف اعلام کنید و بیشتر نگیرید .

تکنولوژی های چاپی مهم موجود یعنی جوهرافشان ها، لیزری ها یا LEDها همگی قابلیت گرفتن پرینت های مناسب از اسناد را دارند اما در این میان اختلاف های جزیی باقی می ماند. در ادامه لیستی از انواع مختلف پرینتر آماده شده است که بر ای هر کدام اطلاعات مختصری بیان شده است. به تعداد نقاطی که توسط چاپگر در هر اینچ مربع از صفحه ایجاد میشود رزولوشن یا وضوح تصویر یا تفکیک پذیری پرینتر می گویند. بنابراین باید بهطور مناسب از پرینتر خود استفاده کنید. برخی از روترهای بی سیم مجهز به پورت USB هستند که میتوانید از آنها برای اتصال به پرینتر استفاده کنید و در نتیجه چاپ بیسیم را در شبکه خانگی خود فعال کنید. سپس میتوانید نرم افزار را بر روی رایانه، تلفن یا دستگاه دیگری بارگیری کنید تا کارهای چاپ را مستقیماً به پرینتر ارسال کند همچنین امکان چاپ از راه دور به یک دفتر کار را میدهد که این امکان میتواند در شرایط کار در خانه بسیار مهم باشد. مشابه DLP ،MSLA می تواند در شرایط خاص،زمان پرینت سریع تری را در مقایسه با SLA بدست آورد. SLA یک فرایند نمونه سازی سریع است.

در گذشته برای یک تولید کننده پرینتر بسیار آسان بود که ادعاهای غیر معمولی را در رابطه با سرعت چاپگرهای خود یا تعداد صفحاتی را که میتوانید کارتریج جوهر یا تونر انتظار داشته باشید مطرح کند. همانطور که از نام این پرینتر پیداست، پرینترهای همه کاره قابلیتهای چند دستگاه را در خود جمع کرده است. این چاپگرها ممکنه بعد از مدتی کار، گرم بشن؛ برای همین مجبورید مدتی خاموششون کنید. برای مثال، ممکنه باستانشناسان برای بازسازی اشیای از بینرفته، از پرینتر سهبعدی استفاده کنن. اندازه میز از فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید یک چاپگر باید بدان توجه داشته باشید. همواره لازم است که در هنگام خرید کالای دست دوم یا همان استوک، کاملا کالای مورد نظر را از لحاظ کارکرد و درستی آن مورد بررسی قرار دهید؛ اما اگر این کالا، یک چاپگر باشد که برای خرید آن نیاز به صرف میلیون ها تومان پول است، قطعا اهمیت بررسی دقیق آن افزایش می یابد. این نوع پرینترها در چاپ اسناد متنی ضعیفتر از نوع لیزری هستند.

پرینتر سامسونگ Xpress M2020، پرینتری لیزری و با قابلیت چاپ سیاه و سفید تولید شده است. پرینتر های جوهرافشان سیاه و سفید تنها یک کارتریج به رنگ مشکی دارند اما مدل رنگی این پرینترها دارای حداقل سه رنگ آبی، سبز و قرمز می باشند. اگرچه انواع مختلفی از چاپگرها وجود دارد، اما امروزه از دو نوع چاپگر استفاده می شود که پرینترهای جوهرافشان و لیزری هستند. فراموش نکنید گاهی سرعت بالا در فرآیند چاپ از کیفیت کار به شدت می کاهد. اما سازمان ها و اداره جاتی که تعداد صفحات بالایی را در دقیقه پرینت می گیرند باید به سراغ پرینتر های با سرعت بالا بروند. مزیت مهم پرینتر لیزری، سرعت بالای چاپ آن است که میتواند به بیش از ۲۰ برگه در دقیقه برسد. جی اند بی کارتریج ایرانی با برندهای مختلف از قبیل HP، Canon، Brother و Samsung را ارائه می دهد. کمپانیهای مختلفی به تولید دستگاه پرینتر پرداختهاند که از معروفترین آنها میتوان به کمپانی آمریکایی HP، کمپانی ژاپنی canon، کمپانی سامسونگ، پاناسونیک، برادر (brother) و… از این رو بهتر است در کنار این سه رنگ از رنگ مشکی نیز در کارتریج پرینتر استفاده شده باشد.

سه نوع رایج پلیمریزاسیون vat عبارتند از استریولیتوگرافی (SLA)، پردازش مستقیم نور (DLP) و ماسک استریولیتوگرافی (MSLA). چاپگرهای اچ پی به طور کلی به دو دسته جوهر افشان و لیزری تقسیم می شوند؛ پرینترهای جوهر افشان رایج ترین نوع پرینترهای سه کاره هستند که از رنگ مایع در آن ها استفاده می شود. چاپگر لیزری یکی از پرینترهای رایج رایانه شخصی است. بعضی از چاپگرهای قدرتمند میتوانند تا 30 برگه در دقیقه نیز چاپ کنند. PPM: در هنگام خرید پرینتر بهتر است به شاخص تعداد چاپ صفحه در هر دقیقه پرینتر مورد نظر خود که با PPM مشخص میشود نیز توجه کنید. شما همچنین ممکن است به صورت ریموت اسناد خود را به چاپگر خانگی خود ارسال کنید. مخزن جوهر به شما در مدیریت هزینهها کمک فراوانی میکند و دیگر نیازی به خرید و یا شارژ کارتریج ندارید. بعضی از پرینترها نسبت به بقیه بسیار سنگین هستند و در هنگام تصمیم گیری برای خرید چاپگر باید در نظر داشته باشید که کدامیک برای خانه شما مناسبتر است.

پرینترهای لیزری رنگی، گزینه مناسبی جهت چاپ تصاویر و اسناد سایت 10printer رنگی هستند. اگر به واسطه شغل خود مجبورید متن های زیاد مانند نامه و اسناد تجاری که دارای گرافیک رنگی هستند را چاپ کنید یک پرینتر لیزری رنگی گزینه مناسبی خواهد بود. میزان مصرف استاندارد این چاپگر برابر با 5000 صفحه در ماه میباشد که در مقایسه با پرینترهای دیگر تعداد مناسبی میباشد. ازاینرو، بهتر است پیش از انتخاب یک پرینتر از میزان هزینههای جانبی آن مطلع شوید. از لحاظ کیفیت چاپ دستگاههای لیزری کیفیت بالاتری دارند. معمولا بعد از چاپ 100 تا 300 صفحه نیاز به تعویض کارتریج جوهر دارد. برخی از آنها حتی فکس میکنند، اگرچه از آنجایی که تقاضا برای قابلیتهای فکس جدا از صنایع مالی و مراقبتهای بهداشتی کاهش یافته است، کمتر رایج شده است. با پیشرفت رایانهها، تقاضا برای خرید پرینتر افزایش یافته است و مشتریان نیز به دنبال یافتن بهترین قیمت دستگاه پرینتر در فروشگاههای مجازی و حقیقی هستند. چاپگر جوهر افشان، تقریبا ده برابر گرونتر از چاپگر لیزریه و بعد از خرید هم هزینهی زیادی داره، چراکه جوهرش مدام باید عوض بشه. پرینترهای همه کاره دارای بسیاری از قابلیتهای متناسب با کارهای چاپی میباشد.

از قابلیت های این پرینتر می توان به وجود یک کاست کاغذ 250 برگی که در زیر چاپگر قرار دارد و یک سینی 50 برگی که در جلوی دستگاه تعبیه شده است اشاره نمود. انواع دستگاه هاي اداري و لوازم جانبي را با بهترين قيمت، مي توانيد از فروشگاه ما تهيه نماييد. آشنایی با انواع پرینترها قبل از خرید، در انتخاب بهترین پرینتر به ما کمک میکند. در نهایت با پاسخگویی هر چه دقیق تر به این سئوالات و بررسی دقیق نیاز خود، می توانید مناسب ترین پرینتر از لحاظ کارایی و قیمت را انتخاب نمایید. بهترین گزینه می تواند انتخاب پرینتری باشد که برای هر رنگ، یک کارتریج جداگانه دارد یا کارتریج های آن دارای ظرفیت بالایی باشند. آیا به آسونی میتونید جوهر فلان پرینتری که قصد خریدش رو دارید، تهیه کنید؟

از دیگر مشکلات چاپگرهای جوهر افشان در زمان جذب جوهر توسط کاغذ است. در زمان چاپ این چرخ گردش می کند و تمامی حروف مورد نظر با ضربه ی چکش بر روی کاغذ درج می گردد.البته این پرینترها دیگر رایج نیستند و از آن ها استفاده ای نمی شود. شما می توانید با استفاده از حافظه، فایل ها و اسنادی که قصد چاپ مجدد آن را دارید در هارد دیسک ذخیره نمایید و هر زمان که به چاپ مجدد آن ها نیاز داشتید به راحتی و در کمترین زمان آن را چاپ کنید. این قابلیت را دارد که تمام قالب ها و الگوها را روی دیسک ذخیره کند.

اگر عملیات چاپ بیشتر برای چاپ متن به کار میرود بهتر است پرینترهای سیاه سفید تهیه شود. چاپگرها را متناسب با نیاز خود که مصرف خانگی و یا تجاری دارید تهیه نمایید. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک پرینتر لیزری برای استفاده در منزل مناسب است یا یک پرینتر جوهر افشان مشکل به نظر می رسد.بیشتر مردم مرتباً با بعضی از انواع پرینتر چه در خانه و یا دفاتر کار خود سروکار دارند. اینکه نوع پرینتر جوهر افشان یا لیزری باشد، رنگی باشد یا سیاه و سفید بر سرعت چاپ تاثیر دارد. تونر داخل کارتریج این پرینترها به دلیل اینکه از جنس پودر هستند خشک نمی شود.

افزایش عمر کارتریج: از جمله روش های افزایش عمر کارتریج می توان به پرینت گرفتن با رزولوشن پایینتر و یا استفاده از حالت صرفه جویی در تونر (در صورت وجود در دستگاه) اشاره کرد. از آنجا که کارتریج ها از مهمترین قطعات پرینتر هستند و پس از مدتی نیاز به تعویض دارند باید در هنگام شناخت انواع پرینتر به شناخت کارتریج ها و هزینه ی تعویض آن ها نیز توجه کرد. در این پرینترها از کاستهای جوهر و کاغذهای مخصوص استفاده میشود. سپس کاغذ کمی گرم میشود تا تصویر به طور دائم روی آن قرار گیرد. اول سیستم feeder کاغذ را به درون میکشد، موتور و تسمه وظیفه ی حرکت دادن هد را بر عهده می گیرند که با حرکت دادن هد، نازلهای کارتریج میتوانند رنگ ها را بر روی کاغذ بریزند و تصویر را بسازند.