چگونه کسب و کار چاپی خود را از درون ایجاد کنید


دستی که آجر می چیند

گونگ! ساعت نیمه شب را نشان می دهد و سال جدید فرا رسیده است. آیا آماده اید که ،ب و کار چاپ خود را از داخل بسازید؟ در بیرون بهتر کار می کند؟

کار بر روی درون ،ب و کار عالی و فلسفی به نظر می رسد، اما در عمل چگونه به نظر می رسد؟

بیایید با آنچه ،ب و کار چاپ شما می تواند باشد شروع کنیم.

همیشه بین جایی که یک ،ب و کار چاپ است و جایی که آنها می خواهند باشند، فاصله وجود دارد. اگر فردی هستید که اه، و تصمیمات را برای سال جدید می نویسید، پرداختن به این شکاف ممکن است یک تمرین آرزویی به نظر برسد. ما نگاهی به رقبا و ،ب‌وکارها در بخش‌های دیگر می‌اندازیم که کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند. ما احتمالاً نوارهای قدیمی در ذهنمان پخش می شود که در این مرحله از زندگی باید چه کارهایی را انجام می دادیم. ما ممکن است با خود فکر کنیم: “فقط اگر پول، نظم شخصی، زمان یا حمایت افراد من، بیشتری داشتم.”

این تفکر ش،ت گرایانه نیست. این فقط یک تفکر بدون ساختار است.

برای پیشرفت، باید ساختار بیشتری را به روند رشد ،ب و کار خود بخصوص در ابتدای سال اضافه کنید. مهم نیست که چگونه سال نو را جشن می گیرید، نمی تو،د انرژی جمعی از امید، انتظار و باوری را که جهان را احاطه کرده است انکار کنید، زیرا ما با هم به ،وان یک جهان وارد سال جدید می شویم.

به آن منبع انرژی ضربه بزنید تا خود را به جلو بر،د!

این ممکن است کمی وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونه باشه پس بیایید به این موضوع فکر کنیم. چه حوزه هایی واقعاً یک تجارت چاپ را تقویت می کنند؟ برای من، این چیزی است که من معتقدم، و شما لیست خود را ایجاد خواهید کرد:

  • هدف گیری بالا
  • شناسایی ارزش های مش،
  • یافتن افرادی که می خواهند با پول خود کارهای خوبی در جامعه و جهان انجام دهند.
  • ایجاد محیطی که مردم بخواهند بهترین کار را انجام دهند.
  • انتخاب ارائه دهندگان و فروشندگان اخلاقی
  • اطرافم را با افرادی احاطه کنم که می خواهند من موفق شوم و از اینکه من می خواهم آنها نیز موفق شوند قدرد، می کنم.
  • ایجاد نوعی ،ب و کار که می تواند نسل ها را در بر بگیرد و به رونق چاپ کمک کند.

می تو،د ببینید که این یک لیست عمیقا شخصی است. به خصوص در مشاغل خانوادگی، همه موافق نیستند. این فرآیندی است که ممکن است زمان ببرد. اگر شما یک فرد انفرادی هستید، به ،ی نیاز دارید که این بحث ها را با او انجام دهد که بتواند صدای شما را بدون تجویز بشنود.

بحث‌ها و افشاگری‌های حاصل از این فرآیند به شما کمک می‌کند تا از درون بسازید. من به مشتریان می گویم: “ناراحتی را احساس کنید و به هر حال این کار را انجام دهید!”

این روند چقدر مهم است؟

آن مهم است. اینجوری قوی ترها قوی تر میشن.

شرکت‌هایی که در سود، ایده‌های جدید، تسلط بر بازار و تصمیم‌های استراتژیک تجاری پیشرو هستند، به طور منظم این تمرین را انجام می‌دهند. آنها در داخل هم تراز و قوی هستند. قدرت و تعهد آنها آنها را مجبور به انجام کار سخت می کند زیرا نتایج را می بینند. لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید، اما باید به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید.

چرا حالا؟

ما در حال ورود به زمان فرصت‌های عالی هستیم، با تحولات بیشتر برای صنعت ما که از مکان‌های غیرمنتظره می‌آیند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). بسترسازی حیاتی است.

یک تجارت چاپ قدرتمندتر و استراتژیک در انتظار ظهور از درون است. بیا انجامش بدیم!

##

پست ماه گذشته را بررسی کنید:

آیا می خواهید پست های بیشتری از سندی بخو،د؟


سندی هابارد استراتژیست بازاریابی و مشاور تجاری متخصص در صنعت چاپ است. با سندی در ارتباط باشید لینکدین.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/،w-to-build-your-print-business-from-the-inside/