چاپگرها منتظر جزئیات بیشتر در مورد طرح تخفیف قبوض انرژی جدید هستند

مثال 3: یک ،ب و کار تولیدی با اندازه متوسط. یک تولید کننده متوسط ​​هر ماه 1600 م،ات ساعت گاز و 200 م،ات ساعت برق مصرف می کند. تحت طرح جدید ETII، می تواند تا سقف 687120 پوند از حمایت مالی مالیات دهندگان دریافت کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/printers-await-further-details-on-new-energy-bills-discount-schemeتولید خمیر کاغذ، کاغذ و کاغذ راه راه و مقوا در فهرست مشاغل واجد شرایط برای حمایت بیشتر تحت طرح ETII، و همچنین «تولید لوازم التحریر کاغذی» گنجانده شده است.

چار، جارولد، مدیرعامل BPIF اظهار داشت: «خبر خوب این است که طرح پشتیب، اصلی مبتنی بر بخش نیست، و این چیزی است که ما سخت برای آن تلاش کردیم.

جارولد گفت که BPIF در این هفته با BEIS ملاقات خواهد کرد تا درک بهتری از جزئیات طرح جدید داشته باشد. او خاطرنشان کرد که روسای چاپ که اکتبر گذشته به نظرسنجی انرژی BEIS پاسخ داده بودند، تأثیر مهمی در حصول اطمینان از اینکه ،ت این طرح را به طور کامل متوقف نمی کند، داشته اند.

از لحاظ تاریخی در یک رکود، بازاریابی پابرجاست و شاید مردم دستگاه‌های دیجیتال خود را خاموش کنند، کتاب بخوانند یا یک بازی رومیزی انجام دهند.

حدا،ر تخفیف برای مشاغل معمولی به شرح زیر تعیین شده است: برق 19.61 پوند در هر م،ات ساعت (MWh) با آستانه قیمت 302 پوند در هر م،ات ساعت است. و گاز 6.97 پوند در هر م،ات ساعت با آستانه قیمت 107 پوند در م،ات ساعت است.

بخش کاغذ زیستی و قابل بازیافت فرصت‌های بزرگی را برای حمایت از توسعه اقتصاد دایره‌ای خالص صفر ارائه می‌دهد، اما ما به منابع انرژی مطمئنی نیاز داریم که قیمت‌های رقابتی بین‌المللی داشته باشند – و در حال حاضر اینطور نیست.

وی ادامه داد: «از طریق رکود تلفات وارد خواهد شد، اما ما احساس می کنیم که حجم تولید در سال جاری به افزایش خود ادامه خواهد داد.

BEIS همچنین گفت که اطلاعات بیشتر در مورد طرح ETII را تا پایان ماه مارس منتشر خواهد کرد، “از جمله راهنمایی برای شرکت هایی که معتقدند عملیات آنها به درستی توسط کد طبقه بندی استاندارد صنعت (SIC) طبقه بندی نشده است.”

BEIS گفت که سطح حمایت متفاوت خواهد بود بسته به نوع و تاریخ قرارداد سه مثال آورد.

طرح امدادی فعلی، که ممکن است تا 18 میلیارد پوند هزینه داشته باشد، توسط هانت به ،وان “گران قیمت ناپایدار” توصیف شده بود.

فهرست بخش‌های واجد شرایط برای حمایت افزایش‌یافته شامل است،اج زغال‌سنگ تا باغ‌های گیاه‌شناسی می‌شود. همچنین شامل سازندگان رنگ و رنگدانه و تولید ورق های پ،تیکی و بسته بندی پ،تیکی می شود. لیست کامل را می توان در اینجا یافت.

وی تصریح کرد: در حالی که سال جدید باید زمان خوش‌بینی و هیجان باشد، سال 2023 برای ده‌ها هزار ،ب‌وکار کوچک که برای زنده ماندن در زمستان به حمایت‌های انرژی ،ت متکی هستند، آغاز پایان به نظر می‌رسد.

برخی از بخش‌های پرمصرف انرژی – صنایع فشرده انرژی و تجارت – پشتیب، بیشتری دریافت خواهند کرد، بنابراین: برق – 89 پوند/MWh با آستانه قیمت 185 پوند/MWh. گاز – 40 پوند / م،ات ساعت با آستانه قیمت 99 پوند / م،ات ساعت.

مثال 1: یک میخانه. یک میخانه معمولی هر ماه 16 م،ات ساعت گاز و 4 م،ات ساعت برق مصرف می کند. بر اساس این طرح جدید، می تواند تا 2280 پوند از حمایت مالی مالیات دهندگان در سال مالی 23/24 دریافت کند.

با این حال، فدراسیون مشاغل کوچک (FSB) پیشنهاد جدید را “ضعیف” و “حرکت فاجعه بار” توصیف کرد.

«اگر هزینه ۲ میلیارد پوندی ،صر طرح آنها برای بهبود بهره‌وری انرژی و کاهش نیاز به انرژی از شبکه استفاده می‌شد، برای شرکت‌های کوچک ارزش پولی بهتری داشت.»

خبر کمتر خوب این است که بخش ما به طور کلی واجد شرایط ETII نیست. شدت انرژی در چاپ بسیار متفاوت است زیرا بخش بسیار متنوعی است. این مهم است که شرکت ها به کدهای SIC خود نگاه کنند تا بررسی کنند که آیا با حسن نیت معتقدند که واجد شرایط پشتیب، پیشرفته هستند یا خیر.

مثال 2: یک مغازه ،ده فروشی کوچک. یک فروشگاه کوچک معمولی هر ماه 2 م،ات ساعت گاز و 1 م،ات ساعت برق مصرف می کند. طبق این طرح جدید، می تواند تا 403 پوند از حمایت مالی مالیات دهندگان دریافت کند.

روسای صنعت اکنون در حال بررسی اقدامات جدید هستند. کریس هالت، مدیر متخصص داده، چاپ و ارسال پستی DMCS در Sevenoaks، اظهار داشت: «قیمت انرژی به موقع باید تثبیت شود و «بسته پشتیب،» کافی به نظر می رسد.

BEIS در توضیح خود در مورد برنامه‌های جدید اظهار داشت: «بنابراین طرح جدید تعادلی بین حمایت از ،ب‌وکارها در 12 ماه آینده و محدود ، قرار گرفتن مالیات دهندگان در بازارهای انرژی نوسان ایجاد می‌کند، با سقف 5.5 میلیارد پوندی بر اساس حجم ،نی.»

کاربران غیرداخلی واجد شرایط از تخفیف به ازای هر واحد مشروط به حدا،ر برخوردار خواهند شد.

کنفدراسیون صنایع کاغذ (CPI) از تمدید برنامه حمایتی EBRS و به ویژه حمایت ارائه شده به صنایع انرژی بر و تجارت فشرده استقبال کرد.

دیروز (9 ژانویه)، صدراعظم جرمی هانت اعلام کرد که طرح جدید تخفیف قبوض انرژی از آوریل جایگزین طرح سخاوتمندانه تر تخفیف قبوض انرژی خواهد شد. این طرح جدید به مدت 12 ماه اجرا خواهد شد.

«آ،ین تحقیقات ما نشان می‌دهد که از هر چهار شرکت کوچک، یک شرکت پیش‌بینی می‌کند زم، که ،ت حمایت انرژی را پس از مارس کاهش می‌دهد، یا بسته شوند، کوچک شوند یا مدل ،ب‌وکار خود را به طور اساسی تغییر دهند.

مارتین مک تیگ، رئیس ملی FSB گفت که بسیاری از شرکت های کوچک نمی توانند با “پنی هایی که از طریق نسخه جدید این طرح ارائه می شود” زنده بمانند.

مدیرکل اندرو لارج اظهار داشت: «در حالی که از این بسته حمایتی اضافی استقبال می‌شود، اما آنچه که سایت‌های انرژی بر و سرمایه‌بر (مانند کارخانه‌های کاغذ) واقعاً به آن نیاز دارند، یک اقتصاد باثبات و اطمینان به (در بلندمدت) قیمت‌های انرژی بریت،ا و هزینه‌های انتقال انرژی صفر خالص با هزینه‌های خارج از بریت،ا مطابقت دارد. ما درک می کنیم که BEIS از این موضوع آگاه است و ما می خواهیم که یک بازنگری استراتژیک در مورد هزینه های انرژی بریت،ا به سرعت انجام شود.

با این حال، CPI همچنین خاطرنشان کرد که بسته حمایتی تنها در صورتی ارائه می‌شود که ثبات و قیمت‌های پایین‌تر به بازارهای عمده‌فروشی انرژی بازگشته باشد، و هشدار داد: «اگر نه، خطرات ناشی از افزایش قیمت‌ها اکنون به شرکت‌های تولیدی منتقل می‌شود که ممکن است منابع لازم برای مدیریت را نداشته باشند. موضوع. ما از ،ت می‌خواهیم که وضعیت را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد و در صورت ،وم آماده است تا سطح حمایت را افزایش دهد.»


برخی از بخش‌های صنعت، اما نه همه بخش‌های صنعت، از حمایت افزایش‌یافته تحت طرح جدید کاهش‌یافته کاهش قبوض انرژی ،ت بهره‌مند خواهند شد، در میان هشدار FSB مبنی بر اینکه هزاران ،ب‌وکار کوچک و متوسط ​​ممکن است به دلیل “لبه ص،ه” آینده در هنگام اجرای طرح فعلی تعطیل شوند. در ماه مارس به پایان می رسد.

وی افزود: ،ت گفته است که مالیات دهندگان نمی توانند از بنگاه های ورش،ته یا غیرمولد حمایت کنند که این توهین به بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک است که در زمستان امسال دست و پنجه نرم می کنند.

او گفت: «با توجه به ضرورت افزایش قیمت‌ها، ناگزیر تورم خواهیم داشت، اما دلیلی نمی‌بینیم که «هزینه‌های انرژی» به‌طور نامتن، بر صنعت چاپ تأثیر بگذارد.