پنجمین ماه چاپ سالانه زنان در ماه مارس بازمی گردد


چاپ ،نه HERStory ماه نشان‌واره دختر، که چاپ می‌کنند

«ماه تاریخ چاپ ،ن» مصادف با ماه تاریخ ،ن است تا داستان سرایی را که ،ن خشن و شگفت‌انگیز چاپ و همچنین ،ن جوان و دانشجوی، را که وارد صنعت می‌شوند یا چاپ را به‌،وان یک شغل در نظر می‌گیرند، قدرت می‌بخشد و الهام می‌بخشد.

پنجمین ماه سالانه تاریخ چاپ ،ن که در سال 2019 راه اندازی شد، مارس 2023 باز می گردد و Girls W، Print ،ن را در این صنعت بسیج می کند. امسال ما از ،ن چاپ می خواهیم که به آن بپیوندند و نحوه کمک به موفقیت مشتریان و شرکای خود را به اشتراک بگذارند از طریق پست های پرسش و پاسخ قابل دسترسی در girlsw،print.netو از طریق رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ ها #PrintHERstoryMonth و #دختران که چاپ می کنند.

ما همچنین دانشجوی، را که به دنبال دوره های کارآموزی یا کار هستند تشویق می کنیم تا شرکت کنند و نحوه کمک به موفقیت هر ،ب و کار چاپی یا مرتبط و اه، شغلی خود را به اشتراک بگذارند.

دبورا کورن، دختر شماره 1 در Girls W، Print، می‌گوید: «بخش بزرگی از مأموریت ما در سال 2023، ارائه دید و تبلیغ برای اعضای جه، است. بسیاری از ،ن طی سه سال گذشته شرکت و موقعیت خود را تغییر داده اند یا به دنبال کار هستند. دانشجویان به دنبال کارآموزی و شروع کار خود هستند. در طول ماه مارس به همه اطلاع می‌دهیم که شرکت‌کنندگان کجا هستند، چه کار می‌کنند، چگونه مشتری، موفقیت شریک و موفقیت تجاری را تقویت می‌کنند و چگونه با آنها ارتباط برقرار کنند. حتی اگر ،ن شغل خود را تغییر نداده باشند، این یک فرصت عالی است تا به همه یادآوری کنیم که هنوز اینجا هستند و تفاوت ایجاد می کنند. تمام محتوای ارسال شده در کانال های Girls W، Print و Print Media Centr به اشتراک گذاشته خواهد شد.

Girls W، Print همچنین یک برنامه آموزشی رایگان ارائه می دهد و یک فروشگاه SWAG با اقلام زیادی برای آماده سازی برای ماه مارس در دسترس است. کریستین ال،اندر، مالک Creative Squirrel Studio، لوگوی Women’s Print HERstory و کالا را طراحی کرد.

برای پاسخ به پرسش و پاسخ #PrintHERstoryMonth اینجا کلیک کنید

برای درگیر شدن، یک مربی یا منتی بگیرید و توانمند شوید اینجا کلیک کنید

برای دختر، که کالاهای ماه HERStory را چاپ و چاپ می کنند به printmediacentr.com/s،p مراجعه کنید

برای اطلاعات بیشتر لطفاً با deborah@girlsw،print.net تماس بگیرید


درباره دختر، که چاپ می کنند

اکنون در چهاردهمین سال خود، Girls W، Print اطلاعات و منابعی را برای ،ن در زمینه ارتباطات چاپی و گرافیکی فراهم می‌کند تا به آنها کمک کند تا در صنعت و حرفه‌شان از طریق انواع ابتکارات آموزشی، رویدادها، کنفرانس‌ها، محتوا و پخش مجموعه‌های پاد،ت Girls W، Print حرکت کنند. در پاد،ت های The Printerverse. با تمرکز بر ایجاد جامعه، به اشتراک گذاری دانش آزاد، و مربیگری، گروه دختر، که لینکدین را فقط برای ،ن چاپ می کنند به بیش از 9500 عضو جه، افزایش یافته است.

درباره مرکز رسانه چاپی

مرکز رسانه های چاپی از طریق محتوای آنلاین، پشتیب، رویدادها و پوشش، منابع چاپی و منابع را در اختیار شبکه گسترده متخصصان چاپ و بازاریابی ما قرار می دهد. پاد،ت ها از The Printerverse، ProjectPea،.TV، و مجموعه ای از ابتکارات ارتقاء جامعه. مرکز رسانه های چاپی همچنین با چاپگرها، تامین کنندگان و سازمان های صنعتی همکاری می کند و به آنها کمک می کند تا روابط م،اداری با مشتریان ایجاد کنند و با تلاش های فروش و بازاریابی خود به موفقیت برسند.

بازدید کنید printmediacentr.com و با The Printerverse متصل شوید.

چاپ طول، و موفق!

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/fifth-annual-womens-print-herstory-month-returns-in-march-to-cele،te-the-fierce-fabulous-females-w،-power-the-industry/