پریمیر عملیات گلاسکو را گسترش می دهد | هفته چاپ


تامین کننده کاغذ و بسته بندی پریمیر فعالیت های خود در گ،کو را گسترش داده است و کارمندان را به یک سایت بزرگتر در کوتریج منتقل کرده است.

بانک ها افزود: “محل جدید محیطی امن، دلپذیر و مدرن تر برای کار است و به راحتی به شبکه جاده ها دسترسی دارد.”

مایک بن،، مدیر عملیات پریمیر برای ،ب و کار میدلند و شمال، گفت: «باز ، سایت جدید ما در گ،کو یک حرکت مثبت برای شرکت است. این تسهیلات بزرگ‌تر، بهتر و در دسترس‌تر می‌تواند انبار بیشتری داشته باشد و ما را قادر می‌سازد با ارائه خدمات سریع، انعطاف‌پذیر و کارآمد به مشتریان، قابلیت‌های خود را بهبود بخشیم.»

سایت جدید که بیش از 1850 متر مربع را پوشش می دهد، شامل 370 متر مربع فضای انبار است که به محصولات انباشته فله اختصاص داده شده است.

سایت جدید و مدرن تر، امنیت را در مقایسه با مکان قدیمی Uddingston و یک حیاط اختصاصی بزرگتر بهبود بخشیده است. پریمیر 11 کارمند در سایت دارد که پنج نفر از آنها تیم تدارکات اختصاصی را تشکیل می دهند.

پریمیر که طیف محصولاتی بیش از 5500 کالا دارد، در دوازده ماه گذشته چندین ،ید انجام داده است، از جمله GPMI تاجر کاغذ مستقر در دوبلین، تامین‌کننده بسته‌بندی تخصصی WBC، و شرکت فیلم‌های لمینیت Zulu Packaging.


منبع: https://www.printweek.com/articles/premier-expands-glasgow-operations

سایت جدید در نزدیکی Junction 7A بزرگراه M8 اسکاتلند با دسترسی به M74 و A725 واقع شده است.

پریمیر گفت نزدیکی به زیرساخت‌های حمل‌ونقل به این شرکت کمک می‌کند تا سطح خدمات خود را بهبود بخشد، زیرا سایت گ،کو سهام خود را با ناوگان چهار کامیون بدنه سفت و وانت خود به مشتریان ارسال می‌کند.