هایدلبرگ به اهداف کل سال اطمینان دارد


هایدلبرگ اه، کل سال خود را پس از افزایش سفارشات دریافتی در سه ماهه سوم و علیرغم برخی تأثیرات یکباره بر EBITDA از جمله 15 میلیون یورو (13.3 میلیون پوند) کاهش تورم برای کارگران در آلمان، تکرار کرده است.

سال قبل با فروش دارایی‌ها از جمله Docufy (22 میلیون یورو) و سایت برنتفورد هایدلبرگ ،ستان (26 میلیون یورو) تقویت شد، در حالی که امسال هایدلبرگ ملکی را در سوئیس به قیمت 12 میلیون یورو در سه ماهه اول فروخت و 7 میلیون یورو از سرمایه‌گذاری مش، Masterwork خود در سه ماهه سوم به دست آورد. .

در 9 ماه اول سال مالی، سفارشات دریافتی 1.5 درصد کاهش یافت و به 1.86 میلیارد یورو رسید، سفارشات عقب افتاده با 4.6 درصد افزایش به 995 میلیون یورو رسید، در حالی که فروش خالص به 1.73 میلیارد یورو (21/22: 1.56 میلیارد یورو) افزایش یافت.

ما به مق، با این موضوع از طریق افزایش قیمت ها و حفظ نظم هزینه ادامه خواهیم داد. بنابراین ما از دستیابی به اه، خود در سال بسیار مطمئن هستیم.”

سازنده به تقاضای زیاد آمریکای شمالی و اروپا، به ویژه برای ماشین آلات بسته بندی اشاره کرد.

او گفت: “با توجه به وضعیت نامطمئن در حال حاضر، ما به کار بر روی تاب آوری خود ادامه خواهیم داد و به ویژه هزینه های خود را زیر نظر خواهیم داشت.”


منبع: https://www.printweek.com/articles/heidelberg-confident-on-full-year-targets

برای کل سال، هایدلبرگ انتظارات خود را برای فروش حدود 2.3 میلیارد یورو و حاشیه EBITDA حداقل 8٪ تکرار کرد.

ت،ا فون در گولتز، که در ابتدای سال به ،وان مدیر مالی شرکت کرد، گفت که بدهی خالص مالی پایین و نسبت سهام بالاتر «هایدلبرگ را در وضعیت مالی خوبی قرار می‌دهد».

در سه ماهه سوم، EBITDA تعدیل شده بدون احتساب اقلام یکباره، 18 میلیون یورو نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 49 میلیون یورو رسید.

در حالی که سفارشات دریافتی در سه ماهه سوم اندکی کاهش یافت، از 643 میلیون یورو به 630 میلیون یورو، سفارشات عقب افتاده با 44 میلیون یورو به 995 میلیون یورو افزایش یافت.

موارد استثنایی شامل 15 میلیون یورو برای پوشش 3000 یورو پاداش کاهش تورم یک بار برای کارمندان در آلمان بود. این نتیجه یک توافق جمعی بود که بین اتحادیه ف،کاران IG Metall و به طور کلی صنعت ماشین آلات آلمان انجام شد.

مدیر عامل شرکت دکتر لودوین مونز اظهار داشت: “ما سه ماهه سوم مثبتی داشتیم و توانستیم فروش و نتیجه عملیاتی خود را بیشتر افزایش دهیم. با نگاهی به آینده، ماه های آینده همچنان تحت تاثیر افزایش های مورد انتظار در هزینه های مواد، انرژی و پرسنل قرار خواهند گرفت.