نمایه سازی یک پیشگام پرینت سه بعدی ساختمانی: مگان کریگر از سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده – 3DPrint.com

کریگر گفت: “ما به شدت بر برنامه های ا،پدیشن متمرکز هستیم.” «این بدان م،است که بتو،د یک چاپگر بگیرید و به میدان بروید، جایی که تدارکات زیادی برای حمایت از شما ندارید. سیستم‌های چاپ ما همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند به راحتی جابه‌جا شوند و در عرض یک ساعت در محل کار راه‌اندازی می‌شوند تا چاپ را با مواد مختلف آغاز کنند.»

از آنجایی که بخش AC بسیار جدید است، هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود – نه فقط از نظر فناوری، بلکه از نظر کیفیت و استانداردها در سراسر بخش. در مقاله بعدی در این مجموعه مصاحبه، از کریگر در مورد جایگاه پرینت سه بعدی ساخت و ساز از نظر این مناطق مهم و نقشی که او در پیشبرد آنها ایفا کرده است، یاد می گیریم.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

دنیای پرینت سه بعدی ساخت و ساز هنوز آنقدر جدید است که کارشناسان واقعی را می توان روی دو دست حساب کرد. از جمله مگان کریگر، مدیر نمونه کار ساخت و ساز افزودنی (AC) و کارشناس موضوع و، دفاع در AC در سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده، مرکز تحقیق و توسعه مهندسان (ERDC). برای تبدیل شدن به یک پیشگام در چنین صنعت رمان، کریگر، مانند بقیه آن متخصصان، ممکن است خود را در مکان من، و در زمان من، یافته باشد.

اساسا، ما احساس می کردیم که پروژه به اندازه کافی سریع پیش نمی رود. بنابراین، ما اساساً اولین چاپگر بزرگتر خود را در حدود دو ماه ساختیم. سپس، در همان سال، ما یک چاپگر در مقیاس کامل ساختیم که قادر بود ساختاری با ابعاد 16 فوت در 32 فوت در ارتفاع هشت فوتی را انجام دهد. ما اساساً طی یک سال از توسعه چاپگر پیشرفت بسیار زیادی داشتیم. این در حالی بود که ناسا در حال توسعه یک چاپگر بود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308814/profiling-a-construction-3d-printing-pioneer-us-army-corps-of-engineers-megan-kreiger/

برای مثال، چاپگرهایی که تیم ERDC-CERL ایجاد کرده‌اند، معمولاً شامل ریل‌های دقیقی نیستند که تمیز ، و نگهداری آن‌ها دشوار باشد. در عوض، آنها بر اساس طرح های زنجیر و چرخ یا ،پا هستند. تمایز دیگر این واقعیت است که ا،ر سیستم های تجاری دارای یک ،صر افقی بزرگ برای محور Z هستند. اگرچه این باعث ثبات و کیفیت کلی چاپ می شود، اما امکانات ساخت و ساز در محل را محدود می کند. در عوض، CERL عضو افقی را حذف کرد، که به ،ه خود امکان چاپ بین اشیاء دیگر و بدون برخورد را فراهم می کند.

توانایی استفاده از مواد محلی به یک عامل کلیدی برای ماشین های قابل استقرار تبدیل شده است. در مورد گوام، تیم او توانست با استفاده از ،یبی جدید از مواد افزودنی و مصالح با استفاده از مواد در جزیره تنها در چند روز ،یبی ایجاد کند.

مرکز تحقیق و توسعه مهندسی ارتش ایالات متحده، مهندس مک،ک آزمایشگاه تحقیقاتی مهندس ساختمان و رهبر تیم فنی ساخت و ساز افزودنی، مگان کریگر، افسران ارتش را در جریان نمایش فناوری چاپ، پشتیب، مانور، پشتیب،، حفاظت و ادغام آزمایشی، در فورت لئونارد وود، مو. آوریل 2018.

“در ERDC-CERL، ما در حال پیگیری بودیم”پروژه ساخت خودکار سازه های اعزامی، که واقعاً برای تولید یک ساختار و دیدن توانایی های این حوزه در نظر گرفته شده بود. ما با مرکز پرواز فضایی مارشال ناسا و مرکز فضایی کندی ناسا همکاری داشتیم و من در تیم فنی شروع به کار کردم. کرایگر رله کرد. “من با ایده گرفتن RepRap و تبدیل آن به چیزی که در مقیاس ساخت و ساز باشد و به راحتی برای این زمینه قابل نگهداری باشد، شروع کردم.”

از آنجایی که سپاه مهندسین ارتش در کار ساخت و فروش چاپگرهای سه بعدی نیست، این گروه بر توسعه فناوری های AC برای کاربردهای استراتژیک متمرکز شده است. ی،ی، AC برای پروژه‌های ساخت‌وساز مصلحت‌آمیز در مکان‌های خارج از قاره ایالات متحده، از جمله هاوایی و مناطقی مانند گوام، که در آن تدارکات یک چالش مهم است، ایده‌آل است. به ،ه خود، یک تفاوت کلیدی بین کاری که کریگر و تیم ERDC دنبال می‌کنند و کارهای تولیدکنندگان تجاری، تمرکز بر قابلیت استقرار ماشین‌ها بوده است.

با گذشت زمان، ERDC-CERL تیم‌هایی را ایجاد کرد که به توسعه چاپگر، ساختار، مواد، انرژی و سایر قطعات پازل AC اختصاص داشتند. این منجر به اولین ساختمان بتنی چاپ شده در مقیاس کامل در قاره آمریکا شد:

«اگر شما پرسنل نظامی هستید که هزاران مایل دورتر از خانه مستقر شده‌اید و بخشی از چاپگر شما ،اب می‌شود، تصور کنید هر بار که سفارشی می‌دهید، دریافت آن قطعه ممکن است شش ماه طول بکشد. آیا چاپگر شما اساساً به مدت نیم سال از کار افتاده است و بیشتر به یک بار تبدیل می شود تا یک ابزار؟ کریگر گفت. بنابراین، هدف استفاده از قطعاتی است که در سطح جه، در دسترس هستند یا شاید با سایر تج،ات و قطعات نظامی سازگار باشند.

به ،وان دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه فناوری میشیگانکریگر زیر نظر دکتر جاشوا پیرس افسانه منبع باز کار می کرد، جایی که او بر تولید توزیع شده و بازیافت تمرکز کرد. در طی آن زمان، او نه تنها در دنیای پرینترهای متن باز RepRap 3D غوطه ور بود، بلکه خود را با بخش مهندسی عمران مدرسه نیز درگیر کرد. دکتر. تس آلبورن ادغام ادبیات در مورد بتن با کارایی فوق‌العاده و موارد مشابه – به‌طوری‌که وقتی در سال 2015 موقعیتی را در آزمایشگاه تحقیقات مهندسی ساخت‌وساز ERDC (CERL) پیدا کرد، بلافاصله وارد AC شد.

علاوه بر این، سیستم ها باید سبک و فشرده باشند و معمولاً در یک کانتینر حمل و نقل به طول 20 فوت قرار می گیرند. از آنجایی که جرثقیل‌ها به راحتی در جایی که ممکن است این چاپگرها مستقر شوند در دسترس نیستند، باید بتوان آنها را با دست یا با لیفتراک‌های کوچک باز کرد.

یک تفنگدار با اولین گروه لجستیک دریایی در طول تمرین چاپ بتن سه بعدی در 12 دسامبر در کمپ پندلتون، کالیفرنیا، از روی پل عابر پیاده بتنی عبور می کند. اولین MLG با کار با سلول عملیات ساخت پیشرفته فرماندهی سیستم‌های تفنگداران دریایی و سپاه مهندسین ارتش، از چاپگر ساخت خودکار سازه‌های اعزامی یا ACES برای انجام چاپ بتنی سه‌بعدی پل و ارزیابی فناوری در حال ظهور برای کاربردهای آتی در نیروی دریایی استفاده کرد. عملیات مهندسی (ع، نیروی دریایی ایالات متحده توسط الیزابت فل،)

از آن زمان، ERDC-CERL پروژه های متعدد AC (برخی از آنها را 3DPrint.com این فرصت را داشته است که به صورت زنده شاهد باشد) در سراسر خدمات مش، با بیش از 12 شریک دانشگاهی، و همچنین موسسه ملی استاندارد و فناوری، نیروی دریایی، تکمیل کرده است. آزمایشگاه تحقیقاتی، پرسنل نظامی، چندین شرکت بخش خصوصی و سایر سازمان های ،تی. این آزمایشگاه دارای یک برنامه جامع و گسترده است که همه چیز را از تحقیقات اولیه در سیستم‌های چاپ و همچنین توسعه و شناسایی مواد گرفته تا بررسی سازه‌های بالقوه دائمی چاپ شده توسط پیمانکاران را پوشش می‌دهد.

یک کلبه پادگ، که توسط کریگر و ERDC-CERL در حدود سال 2017 چاپ شده است. این چاپگر در مقایسه با ساخت تخته سه لا در ساخت و سازهای نظامی خارج از کشور، مصالح ساختم، ارسال شده را به نصف کاهش داد و نیاز به نیروی انس، ساختم، را تا 62 درصد کاهش داد. تصویر توسط ERDC-CERL.

چاپگرهای سه بعدی ساخت و ساز قابل استقرار