میکرو آنتن چاپ شده سه بعدی 15٪ کوچکتر و 6 برابر سبک تر است – 3DPrint.com

قطعات پرینت سه بعدی پلیمری را می توان به دلایل مختلف با ف، پوشاند. در این نمونه خاص، اجزای شاخ نهایی تولید شده 15 درصد کوچکتر و یک ششم وزن قطعات سنتی است که در صنایع ماهواره ای و فضایی که کاهش جرم بسیار مهم است، قابل توجه است. Horizon در قطعات میکرو چاپ سه بعدی تخصص دارد و چندین فرآیند پوشش را برای قطعات کوچک پلیمریزاسیون vat توسعه داده است. طیف پوشش های این شرکت شامل پوشش های مس، محافظ و رسانای شفاف می باشد. این پوشش ها بر روی قطعات تولید شده با استفاده از a اعمال می شود سیستم DLP S240 Micro Fabrication (BMF) بوستون، Horizon را قادر می سازد تا قطعاتی را با حجم ساخت 10 در 10 سانتی متر در 7.5 سانتی متر تولید کند. در کنار خدمات طراحی، Horizon ادعا می‌کند که می‌تواند به دقت ابعادی در 10 میکرومتر از فایل‌های CAD دست یابد. سپس شرکت پوشش ها را در داخل خود اعمال می کند.

آزمایش اولیه آنتن نشان می دهد که عملکرد آن در حد راه حل های موجود است. با توجه به این شروع امیدوارکننده، تکرارهای آینده را می توان به راحتی و به سرعت تولید کرد و از زمان چرخش روش های سنتی پیشی گرفت. علاوه بر این، طرح‌های آینده می‌توانند ال،ا و بافت‌های خاصی را برای بهبود عملکرد آنتن بوق، به‌ویژه از نظر جهت دهی و بهره، که فاکتورهای کلیدی در راندمان تبدیل انرژی هستند، ،یب کنند.

میکروفناوری افق در ایجاد آنتن شیپوری با فرکانس بالا از طریق پرینت میکرو سه بعدی به موفقیت دست یافته است. با این حال، این دستاورد تنها به چاپ سه بعدی متکی نبود. شامل ،یبی از فرآیندها بود. به طور خاص، ایجاد آنتن با پوشش مسی شامل تکنیکی است که در آن فرآیند پوشش با چاپ سه بعدی ادغام می شود.

این همگرایی گرایش‌ها و فناوری‌ها نشان می‌دهد که چرا من در مورد چشم‌انداز شرکت‌هایی مانند Optisys، SwissTo12 و اکنون Horizon بسیار هیجان‌زده هستم. آنها در موقعیتی قرار گرفته اند که به بازار قابل توجهی دست پیدا کنند که کاملاً با نقاط قوت ما همخو، دارد و فرصتی ایده آل برای رشد و نوآوری در چاپ سه بعدی است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

با این حال، Horizon تنها شرکتی نیست که برنامه های پیشرفته در این زمینه را بررسی می کند. آنتن های شاخ را می توان با استفاده از فناوری همجوشی بستر پودری نیز ایجاد کرد. تحقیقات مش، دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه در،ل نشان داده است که آنتن ها می توانند چاپ سه بعدی در پلی آمید و متعاقباً در یک ماده جدید به نام MXene غوطه ور شد و نتایج مؤثری را به همراه داشت. این رویکرد یک روش جایگزین برای تولید اجزای آنتن با کارایی بالا ارائه می دهد.

علاوه بر این، هزینه مونتاژ معمولاً بالا است و خطاها می‌توانند بسیار پرهزینه باشند و شرکت‌ها را به‌ویژه آنهایی که بر روش‌های شش سیگما متمرکز هستند، ترغیب می‌کنند تا مراحل مونتاژ و فرآیند را به حداقل برسانند. با افزایش تقاضا برای آنتن های شاخ در ارتباطات ماهواره ای، موشکی و زمینی، ،یب چاپ سه بعدی میکرو با فرآیندهای پوشش تخصصی به ،وان یک استراتژی تولید مقرون به صرفه ظاهر می شود.

پوشش ها و فرآیندها به طور خاص برای افزایش عملکرد قطعه طراحی شده اند. پوشش های مسی Horizon که ضخامتی بین 1 تا 2 میکرومتر دارند، می توانند به صورت هدفمند اعمال شوند. این برنامه انتخابی ادغام ویژگی‌هایی مانند پین‌ها، سرنخ‌ها و اتصالات را مستقیماً در یک جزء پلیمری امکان‌پذیر می‌سازد، و به یک قطعه پرینت سه‌بعدی اجازه می‌دهد از مناطق رسانا و غیر رسانا تشکیل شده باشد. این قابلیت Horizon را قادر می سازد تا اجزای منسجم، استثنایی کوچک و یکپارچه عملکردی تولید کند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307886/3d-printed-micro-antenna-is-15-smaller-and-6x-lighter/

Horizon همچنین اجزای دیگری مانند فیلترها و می،رها را تولید می کند که پتانسیل را برای بهینه سازی بیشتر در واحدهای ارتباطی یکپارچه نشان می دهد. صنعت RF اولویت دارد تعویض– اندازه، وزن و قدرت – به ،وان یک معیار عملکرد مهم. ادغام ،اصر مختلف، مانند می،رها، در یک مجموعه می تواند به طور قابل توجهی عملکرد را بهبود بخشد، تعداد قطعات را کاهش دهد، جرم را کاهش دهد و نیاز به اتصال دهنده ها را از بین ببرد، که منجر به مزایای متعدد در مونتاژ می شود.

مدیر عامل Horizon آندریاس فرولیچ توضیح داد: «کار بر روی آنتن شاخ باند D با فرکانس بالا از فرآیند پوشش HMT-Metal ما استفاده کرد، که با آن لایه‌های مسی را می‌توان به طور یکنواخت و منطبق بر انواع شکل‌ها و مواد اجزا اعمال کرد. از دیدگاه تجاری، چنین اجزایی به خوبی با استفاده از میکرو AM مطابقت دارند، زیرا معمولاً در محدوده اندازه سانتی‌متر، با ابعاد زیر میلی‌متر هستند و به تلورانس‌های میکرونی نیاز دارند. بازار چنین آنتن‌ها و سایر اجزای موج میلی‌متری را می‌خواهد تا فرکانس‌ها و اتصالات بالاتری را برای استفاده در فناوری اندازه‌گیری صنعتی، فناوری حسگرها و کاربردهای ارتباطی با تأخیر بسیار کم نشان دهند. توانایی ساخت چنین مولفه‌های موج میلی‌متری از طریق micro-AM امکان تولید قطعات کوچک‌تر و سبک‌تر را فراهم می‌کند و همچنین امکان غیرممکن ، آنها با ویژگی‌ها و ویژگی‌های هندسی را با استفاده از فرآیندهای ساخت جایگزین می‌دهد.