معرفی بهترین گوشی های اقتصادی بازار با ارزان ترین قیمت کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

این مدل یکی از بهترین گوشی‌ های سری محبوب a که در سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی شد. از جمله ویژگی‌های اصلی این گوشی خوب با قیمت مناسب، نمایشگر بی‌نظیر Super AMOLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. دوربین ۴گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر نقاط قوت گوشی A32 محسوب می‌شود و قدرت پردازنده آن نیز بسیار خوب و قابل‌قبول است، از‌این‌رو، ما آن را هم در لیست بهترین گوشی ها جای دادیم.

گوشی گلکسی M33 با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان‌رده‌ سامسونگ با فناوری 5G روانه بازار شده است. همچنین در ادامه راهنمای خرید گوشی می‌توان گوشی پوکو M5sرا به عنوان جایگزینی مناسب با تراشه هلیو G95 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفت. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت بر روی لبه گوشی از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد محسوب می‌شود. اگر چه این دستگاه بهترین گوشی دنیا محسوب نمی‌شود اما گوشی جدید برند ردمی از یک نمایشگر 6.43 اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن 2400×1080 پیکسل بهره می‌برد.

  • با وجود میان‌رده بودن این گجت، سنسورهای قرار گرفته در پنل پشتی قادر هستند با کیفیت 4K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند.
  • با در نظر گرفتن مشخصات فنی نوکیا C2، می‌توان گفت این گوشی تنها برای انجام کارهایی مثل برقراری تماس، ارسال پیامک، عکاسی از مدارک، گردش در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از قابلیت‌های اصلی اندروید (به شکل حداقلی) مناسب است.
  • اما این کمپانی تصمیم گرفت گوشی هوشمند خود را تنها با یک گزینه برای انتخاب حافظه به بازار عرضه کند و این نسخه از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.
  • طراحی گوشی‌های سری نوت 11 شیائومی با فریم تخت درمقایسه‌با نسل پیشین جلوه‌ی بهتری دارد.

با بالارفتن قیمت گوشی، و با رفتن برندهای کره‌ای از ایران،‌ قیمت گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی، جهش زیادی داشت. اما سامسونگ A22 را می‌توان به‌عنوان یک گوشی اقتصادی زیر ۵ میلیون تومان انتخاب کرد. سامسونگ این مدل را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد و قابلیت پشتیبانی اندروید ۱۱ را دارد. این گوشی نوکیا در سال ۲۰۲۱ معرفی شده و یکی از مدل‌های اقتصادی با کیفیت این کمپانی است.

به طور کلی این میان‌رده دارای ارزش خرید بالایی است، اما گجت‌های بهتری برای خرید در لیست بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱ وجود دارد. پنل به کار رفته در نمایشگر گجت از نوع IPS LCD است که این پنل در تعدادی بسیار محدودی از گوشی‌های بالارده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پنل از فناوری‌های بسیاری پشتیبانی نمی‌کند و بر این اساس وجود آن در بهترین گوشی های اقتصادی منطقی است. یکی از نقاط قوت این دستگاه وجود نرخ تازه سازی بالاتر از ۶۰ هرتز است و این موضوع باعث برتری این گوشی هوشمند نسبت دیگر میان‌رده‌های موجود در بازار شده است. دومین دستگاه در لیست بهترین گوشی های اقتصادی موجود در بازار متعلق به شرکت سامسونگ است. این گوشی هوشمند توسط سامسونگ در سال گذشته به بازار عرضه شد، اما به دلیل مقرون به صرفه بودن افراد بسیاری به خرید این گوشی هوشمند روی آوردند.

صفحه نمایش مقاوم و IPS LCD عالی با روشنایی حداکثر ۶۵۰ نیت همراه با ارائه رنگ دقیق و نرخ نوسازی خارق‌العاده‌ی ۱۴۴ هرتزی لذت بازی و حتی تماشای محتوای مولتی مدیا را برای شما دو چندان می‌کند. این گزینه را هم می‌توان یک گوشی خوش‌ساخت، زیبا و همه‌فن‌حریف دانست که در لیست راهنمای خرید گوشی جایگاه ویژه‌ای دارد. در نگاه اول خیلی ساده متوجه لوکس بودن و کیفیت بالای این مدل خواهید شد و مجذوب آن می‌شوید. آنر ۵۰ خوش دست ۱۷۵ گرمی از نمایشگر ۶.۵۷ اینچی OLED استفاده کرده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته و جالبست بدانید حدود ۹۰ درصد نمای جلو را به خود اختصاص داده و Honor50 را تبدیل به یکی از کم‌حاشیه‌ترین موبایل‌های بازار کرده است. از کیفیت ساخت بالای نوت ۱۱ پرو هم نباید گذشت که حس پرمیوم بودن را کاملاً به کاربر القاء می‌کند و می‌تواند بهترین گوشی در ایران از نظر خیلی‌ از افراد باشد. شاید تنها ایرادی که بتوان به Note 11 Pro گرفت، چیپست نه چندان قدرتمند Helio G96 مدیاتک باشد که زیاد برای گیمرها مناسب نیست.

مسابقه ویژه تولد 15 سالگی شهرسخت‌افزار (با حمایت گرین) – به پایان رسید

معرفی بهترین گوشی های اقتصادی بازار با ارزان ترین قیمت کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و .. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری MIUI 13 و قابل ارتقا به اندروید ۱۲ است. رزولوشن تصویر ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل بوده که نشان می‌دهد وضوح تصویر بالایی دارد. باتری این گوشی لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌ آمپر ساعت است. متاسفم برای دیجی کالا که هیچ نظارتی روی کالای ارسالی و درخواستی نداره….

البته کیفیت دوربین مانند مدل‌های قبلی در حد بالاترین مدل گوشی اپل یعنی سری 14 آیفون یا سامسونگ نیست ولی برای یک گوشی گیمینگ قابل دریافت منبع قبول است. گوشی موبایل پوکو M3 یکی از گوشی‌های اقتصادی است که با توجه به امکاناتی که دارد توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. از نظر طول عمر باتری این گوشی از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که بسیار عالی عمل می‌کند. در قسمت سخت افزاری این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون 662 بهره می‌برد که قدرت سخت‌افزاری مناسبی دارد و می‌تواند در انجام کارهای روزمره رضایت بخش باشد. گوشی‌های این کمپانی امکانات خوبی را به کاربر می‌دهند و با جلب رضایت آن‌ها، آمار فروش را در بازار بالا می‌برند.

اگر به‌دنبال خرید جدیدترین مدل‌ گوشی‌های اپل هستید و بودجه‌ای تا ۳۵ میلیون تومان دارید، می‌توانید مدل پایه‌ی آیفون 13 را بخرید. این گوشی که از بهترین و به‌روزترین‌ گجت‌های اپل است، تنها چند تفاوت با دو برادر بزرگ‌تر و حرفه‌ای خود دارد که چشمگیرترینشان به ظاهر و دوربین‌های دو گوشی بازمی‌گردد. گوشی‌های با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان معمولا به چه تراشه‌ای مجهز است؟ این نوع گوشی‌های به عنوان گوشی‌های اقتصادی شناخته شده و دارای تراشه متوسط مانند مدیاتک هستند. گوشی موتورولا Moto G51 یک گوشی زیر ۵ میلیون تومان است که مشخصات فنی خوبی دارد. این گوشی دارای ابعاد نمایشگر ۶.۸ اینچی بوده و نوع نمایشگر در آن IPS LCD است.

برند محبوب نوکیا یک گوشی خوب و بسیار اقتصادی در این کلاس دارد که صرفاً برای استفاده به عنوان گوشی دوم یا انجام کارهای سبک مناسب است. نوکیا C1 2nd Edition سیستم عامل اندروید ۱۱ و دوربین تک گانه ۵ مگاپیکسلی دارد. به واسطه قیمت مناسب و محبوبیت برند نوکیا بین ایرانیان، تصمیم گرفتیم این مدل را در لیست راهنمای خرید گوشی قرار دهیم. پرچم‌دار سال گذشته‌ی شیائومی همچنان یکی از بهترین مجموعه دوربین‌ها و نمایشگرهای دنیال گوشی‌های هوشمند را با خود به‌همراه دارد. «شیائومی 12 پرو» با‌‌‌توجه‌‌‌‌‌‌به‌‌ امکانات بسیار خوب و برچسب قیمتی‌اش از ارزش خرید بسیار زیادی برخوردار است. محصولات هوآوی در زمانی نه چندان دور در بین گوشی‌های اقتصادی بی‌رقیب بودند اما تحریم‌های آمریکا این کمپانی را با مشکلات متعددی مواجه کرد.

دسترسی سریع