مدیر عامل Helloprint: ما پلیس محتوا نیستیم

همیشه سوال این است که آیا [we] باید درگیر چنین تصمیماتی باشد یا نه. ساده ترین راه این است که فقط چشمان خود را ببندید و آن را چاپ کنید.

Helloprint تقریباً 350 نفر و 38 ملیت را استخدام می کند و بیش از 10٪ آشکارا LGBT+ هستند و نظر و نظر دارند. بسیار مهم است که به افرادی گوش دهیم که با برخی از آثار هنری و محتوایی که آنها را مضر تشخیص می‌دهند، مواجه می‌شوند.»

ما با تیم‌های فناوری خود روی پیاده‌سازی یک ابزار هوش مصنوعی کار می‌کنیم که محتوای احتمالاً مضر را شناسایی می‌کند و سپس به بررسی دستی می‌پردازد. ما در تلاش هستیم تا انواع کنترل ها و تعادل ها را در جای خود قرار دهیم… اما نمی تو،م همه چیز را بررسی کنیم. ما پلیس محتوا نیستیم.

شفر گفت که این موضوع آشکارا در یک جلسه ماهانه ماهانه اخیر با کارمندان مورد بحث قرار گرفته است، و یکی از کارمندان LGBT+ برای ارائه بازخورد قدرتمندی به کار خود ادامه داد:

کین گفت MailOnline که هلو پرینت قبلا ا،ر محصولاتش را بدون هیچ مشکلی چاپ کرده بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تنها ما نیستیم که به این موضوع رسیدگی می کنیم.

شفر در مورد تجارت به طور کلی گفت که سال 2022 سال خوبی برای تجارت کلی در سراسر اروپا بوده است، علیرغم اینکه بریت،ا به دلیل مسائل اقتصادی در اینجا “کمی دشوارتر” است.

او گفت: «در طول این سال‌ها بسیار مراقب بوده‌ام که در صورت هدف قرار گرفتن لابی ترنس، هرگز فاش نکنم چه ،ی مطالب من را چاپ می‌کند.

این وضعیت غیرعادی پس از آن به وجود آمد که Helloprint از ادامه چاپ استیکرها و کالاهایی مانند تی شرت برای مشتری قدیمی کلی-جی کین، با نام مستعار پوزی پارکر، مبارزی که کانال Standing for Women و AdultHumanFemale را در YouTube اجرا می کند، خودداری کرد.

روز غم انگیزی است اگر از پلتفرمی که برای آگاه ، دیگران در مورد تجربیات خود برای شروع یک کمپین نفرت ساخته شده است استفاده کنید. شفر در پاسخ گفت: این چیزهای زیادی در مورد آن افراد می گوید.

شفر گفت: «ما به روی هر ،ی باز هستیم تا زم، که نفرت یا طرد را بشارت ندهند.

«اگر احساس می کنیم چیزی مضر است یا با فرهنگ ما و شرکتی که می خواهیم باشیم همخو، ندارد، آن را چاپ نمی کنیم. و این واقعیت است.»

از زمان گوتنبرگ این یک چیز بود، چیز جدیدی نیست. اما امروز جامعه حساس تر است.»

Helloprint یک کمیته کارمند برای بررسی این موضوع ایجاد کرده است و شرایط جدید و به روز شده ای را در مورد نحوه تصمیم گیری در مورد چاپ یا عدم چاپ چیزی تعریف می کند.

“آن تی شرت معروف جی کی رولینگ را که من طراحی کرده بودم و چاپ کرده بودم – Helloprint در واقع آن را ساخته است.”

شفر خاطرنشان کرد که در حالی که برخی از اقلام کین غیر توهین‌آمیز بودند، با در نظر گرفتن همه محصولات، برخی از لباس‌های او «می‌توان ضد ترا،تی‌ها را توصیف کرد».


بعد از اینکه این متخصص وب به چاپ خود را در مرکز دیدگاه های متضاد در مورد “بیداری”، حقوق ،ن و حقوق ترنس ها یافت، هلو پرینت در رو،مه های دیلی میل و پینک نیوز به تیتر اخبار تبدیل شد.

MailOnline Helloprint را به ،وان یک شرکت بیدار توصیف کرد، در حالی که برع، پینک نیوز به پلتفرم چاپ برای امتناع از ساخت چه چیزی تبریک گفت آن را به ،وان کالای “شریر” کین توصیف کرد.

آنها گفتند من در این شرکت احساس امنیت می کنم زیرا اگر اتفاقی بیفتد از من دفاع خواهند کرد.

هانس شفر، مدیر عامل Helloprint به این موضوع گفت هفته چاپ که وضعیت شرکت با سایر مشاغل چاپ وب نیز طنین انداز خواهد شد.

Helloprint همچنین به دلیل این ردیف، خود را در معرض تعداد زیادی از بررسی‌های تک ستاره در Trustpilot قرار داده است.

او همچنین گفت که 90 درصد از آثار سفارش شده توسط مشتریان بریت،ایی اکنون در بریت،ا چاپ شده است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/،oprint-ceo-we-are-not-the-content-police