مدیر عامل چاپ سه بعدی ساخت و ساز به زن بودن در ساخت و ساز فکر می کند – 3DPrint.com

برای وادلی، برابری ،ن با مردان هدف او بوده است، نه تنها برابری ،تی در صنعت ساخت و ساز یا ConTech، بلکه در تجارت و فراتر از آن. او عمیقاً به نیاز به «برابری در سراسر جهان» اعتقاد دارد. تنوعی که گروه را تقویت می کند و نیروی کار بردبارتر، سازگارتر و شهودی ایجاد می کند.»

او می پرسد: «زن بودن در ساخت و ساز به چه م،است، و روز جه، زن چگونه به دستیابی به برابری ،تی کمک می کند؟ این صنعت تا چه اندازه برای پذیرش ،ن پیش رفته است، و چقدر جلوتر مانده است تا ،ن در ساخت و ساز احساس کنند مانند تجارت معمول هستند؟»

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308313/construction-3d-printing-ceo-reflects-on-being-female-in-construction/

وادلی عمیقاً متعهد است که صحبت‌هایش را در محدوده شرکت خودش پیش ببرد، جایی که تیم برای دستیابی به ،ت و برابری پرداخت در ChangeMaker3D “به سختی کار می‌کند”. علاوه بر این، وادلی “مایل است این را بیشتر در سطح هیئت مدیره پیش ببرد و یک نماینده زن متعادل در تیم بزرگسالان ما داشته باشد.”

او تاکید می کند که صنعت نیاز به ال،ای نقش و افزایش آگاهی دارد تا نشان دهد که محل ساخت و ساز فضایی است که ،ن می توانند و در آن پیشرفت می کنند. ما حداقل یک زن جوان را می شناسیم که با دقت به ،د مادر بنیانگذار خود توجه کرده است. . این دختر وادلی است که به تازگی ،وان شاگرد را در ChangeMaker3D به دست آورده است!

اگرچه او روز جه، زن را برای روشن ، و تمرکز بحث برابری ،تی به رسمیت می شناسد، و به همین دلیل قلم خود را مطابق با خواسته های همکارانش در دست گرفت، وادلی می داند که «در واقع این یک چالش 24 ساعته 365 است، تعصب ناخودآگاه به رفتارهای زن ستیزانه آشکار که نیاز به فراخو، دارد.

اما همه چیز نورهای روشن، خیره کننده و زرق و برق نیست. وادلی وقت خود را برای طرح سؤالات سخت برای صنعت ساخت و ساز و به ویژه بخش فناوری ساخت و ساز (ConTech) تلف نمی کند – سؤالاتی که خودش به طور منظم به آن فکر می کند:

محفظه آب پرینت سه بعدی ایجاد شده توسط ChangeMaker3D. تصویر از ChangeMaker3D.

او نمی تواند واضح تر در مورد آنچه که در مورد آن انجام می دهد باشد. من می‌دانم که پلتفرمی دارم، صدایی که می‌توانم از طریق آن درباره سفر ChangeMaker3D و خودم به‌،وان یک مؤسس و مدیر عامل زن صحبت کنم. من عمیقاً به استفاده از آن برای ارتباط با ،، که هر دو در داخل هستند و در عین حال برای پیوستن به این بخش اهمیت می‌دهم.»

ناتالی وادلی، مدیر عامل شرکت ChangeMaker3D، صدای دخترش را که کنارش نشسته بود در سرش می شنید. “مامان، مامان، تو بردی!” وادلی داشت فقط برنده شد جایزه معتبر ،ن در فناوری وست میدلندز 2023، در بخش “بهترین استفاده از فناوری در پروژه بخش خصوصی”.

اگرچه بسیاری از استارت‌آپ‌های بزرگ‌تر AC خانه‌ها و ساختمان‌های بتنی را چاپ می‌کنند و همچنین فناوری رباتیک دیجیتال خود را می‌فروشند، هر دو سخت‌افزار – چاپگرهای رباتیک، که اکنون انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد – و نرم‌افزار – اکنون با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ادغام شده‌اند. وادلی‌ها علاوه بر ساخت خانه‌های پیشرفته، طرح‌های سبز، پایدار، اجتماعی و با مسئولیت‌پذیری از جمله زیرساخت‌های آبی، زیرساخت‌های قطار، و حتی یک توالت عمومی پیشگامانه را چاپ کنند.

چگونه تلقی ،ن از شغل در ساخت و ساز را به چالش بکشیم و آنها را متقاعد کنیم که محل ساخت و ساز مک، دلپذیر و مثبت برای بودن است؟

وادلی در انتقال ماموریت خود خجالتی نیست. توضیحات شرکت اعلام می کند: «ما طرفدار یک محیط ساخته شده پایدار هستیم… طراحی برای محیط ساخته شده در حال ورود به عصر جدیدی است: دوره ای که رویکردی پایدار را می طلبد. زمان ایجاد راه حل های سبزتر است. . . و چاپ سه بعدی بتن پاسخ است… از موادی که استفاده می کنیم، تا طرح ها و فرآیند روباتیک – همه چیز بر توانایی ما برای به جا گذاشتن ردپای سبک تر در سیاره ما متمرکز است.

،ن برنده در فناوری

او سپس احساسات خود را در همان چند ث،ه اول روی صحنه در نورهای کور کننده هنگام دریافت جایزه خود توصیف می کند. “مردم می گویند که در این لحظات، زمان کند می شود و من می توانم تایید کنم که چنین است. یادم می‌آید که آنجا ایستاده بودم و می‌گفتم که جایزه‌ای را برای ،ن در فناوری ،ب کرده‌ام. با یادآوری اولین لحظه ای که من و لوک تصمیم گرفتیم ChangeMaker3D را راه اندازی کنیم و یک فلش سریع از هر لحظه دیوانه کننده ای که منجر به ایستادن من روی این صحنه شده بود. شناخته شدن برای هر لحظه دیوانه وار گفته شده قبلی.»

سوالات سخت برای ConTech

«در واقع برنده شده بودم. من به طور مبهم صدای نواختن موسیقی را شنیدم و می‌توانستم صدها زن را در میان جمعیت ببینم که از غرور می‌درخشیدند و من را تماشا می‌،د که از کنارم عبور می‌کردم و به سمت صحنه می‌رفتم. من آنجا ایستادم، کور شده از نورافکن که اکنون به من می تابد و جایزه ای را که در دستم گذاشته بودند، نگه داشتم. آفرین ناتالی. لبخند. به این سمت نگاه کن.»

تنها با ورود به یک سایت ساخت و ساز است که ،ن این فرصت را دارند که تجربه کنند چقدر می تواند مثبت باشد.

علیرغم هرگونه تجربه در مورد سوگیری ناخودآگاه یا رفتارهای زن ستیزانه آشکار در صنعت ساخت و ساز، وادلی بسیار خوش بین به نظر می رسد: “هر بار که کلاه سختی بر سر می گذارم، هنوز نابرابری یا کاهش فرصت ها را تجربه نکرده ام تا نقشی م،ادار و کامل داشته باشم.” او به رفتارهای کاری در محل که شخصاً تجربه کرده است اعتبار می دهد “که باعث شده من به تغییری که در صنعت ما در حال وقوع است افتخار کنم.”

در 3DPrint.com، ما احساس کردیم که پاسخ های او سزاوار مخاطبان بسیار گسترده تری است. بخش ConTech هنوز نیاز به فشار و تشویق برای پذیرش تنوع دارد.

جوریس پی، و م،ول بوگ، سردبیر اجرایی 3DPrint.com در ژوئیه 2023 با وادلی مصاحبه ،د. در این ،مت، وادلی یک نمای همکف از پتانسیل واقعی و همچنین برخی از مشکلاتی که در فناوری نوظهور AC با آن مواجه شد به ما ارائه داد.

Wadley شباهتی را بین خودداری صنعت ConTech در پذیرش کامل ،ن در ساخت و ساز در برابر مردان و مقاومت آن در پذیرش کامل بسیاری از فناوری‌های نوظهور ساخت‌وساز دیجیتال، مانند فناوری «جایگزین» AC که توسط ChangeMaker3D در بریت،ا پیشگام و ارائه شده است، می‌بیند. مسئله برابری ،تی را از طریق لنزهای ماکرو و میکرو می بیند. او با تمرکز بر تصویر کلان، می پرسد: “ConTech در سطح صنعت چه کاری انجام می دهد تا ،ن بیشتری را به این بخش الهام بخشد و وارد کند؟”

پرداختن به نابرابری در ساخت و ساز

“فناوری” که وادلی سوار بر دایره برنده شد، ساخت افزودنی (AC) بود. وادلی و همسرش لوک، ChangeMaker3D، یک شرکت AC را در Worcester،re، ،ستان تأسیس ،د که بر زیرمجموعه تولید مواد افزودنی تمرکز دارد که برای ساخت خانه‌هایی با دیوارهای بتنی از ابتدا استفاده می‌شود. فناوری ساخت و ساز دیجیتال از بازوهای رباتیک ا،ترود کننده بتن و معماری پارامتریک پیشگامانه و نرم افزار CAD به جای گل میخ، چکش و میخ چوبی برای چاپ خانه ها، ساختمان ها و سایر سازه ها از بتن قوی، نسوز، ضد آفات و پایدار “کم کربن” استفاده می کند.

چاپ سه بعدی پایداری و ساخت و ساز در ChangeMaker3D

وادلی ها تکه ای از زیرساخت های چاپ شده سه بعدی را در آغوش گرفته اند. تصویر از ChangeMaker3D.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

او به ما یادآوری می‌کند که برای دستیابی به برابری ،تی در تمام بخش‌های صنعت ساختمان، کارهای زیادی باید انجام شود. “[O]موقعیت نسبتاً نادری که من در یک جلسه شرکت می‌کنم و ،ن دیگری نیز در آن شرکت می‌کنند، به من یادآوری می‌کند که صنعت گسترده‌تر از موقعیت متعادل فاصله زیادی دارد.» با این حال وادلی هنوز موفق می شود فنجان خود را نیمه پر ببیند، و به ما یادآوری می کند که “مسافت طی شده را جشن بگیریم” و متوجه شویم که “به طور فعال صفحه را تغییر می دهیم.” او مشاهده می‌کند که «بسیاری از بنیان‌گذاران زن هستند که با استارت‌آپ‌های تأثیرگذار، هم در بریت،ا و هم در سطح بین‌المللی، پیش می‌روند» و معتقد است که حمایت از تأمین مالی استارت‌آپ‌های ،نه نیز در حال افزایش است.

روز جه، زن 2024 و ،ن در ساخت و ساز.

بنابراین، چگونه می‌تو،م تصورات ،ن را از شغل در ساخت‌وساز به چالش بکشیم و آنها را متقاعد کنیم که محل ساخت‌وساز مک، دلپذیر و مثبت برای بودن است؟ آن را از ناتالی وادلی، برنده جایزه ،ن در فناوری West Midlands در سال گذشته بگیرید:

و با توجه به جایزه ،ن در فناوری خود، او متعجب است: «این واقعاً به چه م،است، چگونه این سطح از شناخت برای ،ن در ConTech واقعاً به تغییر وضعیت تعادل ،تی، برابری و صدای جمعی ،ن در جهان کمک می کند. بخش؟»

پس از دریافت جایزه معتبر ،ن در فناوری، و با گذشت روز جه، زن در سال 2024، تیم ارشد وادلی در محل کار اصرار داشتند که او در مورد اهمیت جایزه خود با توجه به این من،ت بنویسد. در قطعه او، ارسال شده وادلی در صفحه لینکدین خود ابتدا لحظه ای را که به صحنه فراخوانده شد را به یاد می آورد: