مجموعه عملیات خودکار انتشار کربن برای چاپ سه بعدی دندان – 3DPrint.com

این نسخه جدید به دنبال اعلام کربن در دسامبر 2023 مبنی بر اینکه سه رزین دند، جدید را به مجموعه مواد خود اضافه کرده است. با توجه به تحقیقات ساخت افزودنی (AM)، بازار برنامه های کاربردی پرینت سه بعدی دندان در سال 2022 سالانه 4 میلیارد دلار بود: اما تلاش مصمم کربن برای به دست آوردن سهم بیشتری از دندانپزشکی تنها یکی از این موارد است. بسیاری از نشانه هااخیراً، پتانسیل رشد عمودی هنوز کند نشده است.

در امتداد این خطوط، هر ،ی که تلاش می‌کند مسیری را که بقیه صنعت AM تا سال 2030 به کجا خواهند رسید، اندازه‌گیری کند، باید برای راهنمایی به دندانپزشکی مراجعه کند. واضح است که دو تا از درس‌های مهم، به حدا،ر رساندن اتوماسیون و توسعه مواد است که تا حد امکان بر روی کاربردهای خاص بازار هدف تمرکز دارد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307388/carbon-releases-automatic-operation-suite-for-dental-3d-printing/

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این روند کاملاً جه، است، زیرا شرکت OEM LuxCreo ایالات متحده و چین سیستم اتوماسیون خود را برای بازار دندانپزشکی در سال 2023 منتشر کرده است. بنابراین، علاوه بر پیشرو بودن در سفارشی‌سازی انبوه، چاپ سه بعدی برای دندانپزشکی بازار همچنین به نظر می رسد در خط مقدم اتوماسیون انتها به انتها باشد.

در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد مجموعه AO برای ا،یستم کربن، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Carbon، Phil DeSimone، گفت: “راه اندازی مجموعه عملیات اتوماتیک ما یک گام اساسی در سفر ما برای ارتقاء صنعت آزمایشگاه دندانپزشکی است. این راه حل های نوآورانه ماموریت مداوم ما برای ارائه راه حل هایی است که نه تنها نیازهای فعلی آزمایشگاه ها را برآورده می کند، بلکه بر اساس ایده ادامه نوآوری در سراسر جهان ساخته شده است. [AM] صنعت.”

کربن، سازنده تج،ات اصلی (OEM) چاپگرهای سه بعدی Di،al Light Synthesis (DLS) مستقر در سیلی، ولی، سیستمی از راه حل های اتوماسیون را به طور خاص برای صنعت دندانپزشکی طراحی کرده است. سه جزء اول نسخه جدید که مجموعه عملیات خودکار (AO) نامیده می شود، شامل نرم افزاری برای آماده سازی خودکار چاپ می شود. کوله پشتی AO که چاپ را تا 14 ساعت خودکار می کند. و کاست پولیش AO برای پس پردازش.

در آن صورت، با توجه به ادغام در ذهن رهبران صنعت AM که همیشه بوده است، ناظر، که سعی می کنند حدس بزنند انگیزه ادغام از کجا می آید، ممکن است بخواهند شرکت هایی را که در گوشه و کنار بازار دندانپزشکی هستند زیر نظر داشته باشند. این صرفاً به دلیل بزرگی بازار نسبت به سایر پرینت سه بعدی نیست: شاید حتی بیشتر از آن، به این دلیل است که این شرکت‌ها مرتبط‌ترین تجربه را در زمینه افزایش مداوم فناوری‌های اساسی در یک محیط تجاری دارند. .

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در حالی که رشد در بازار دندانپزشکی کند نمی شود، با این حال، به نظر می رسد شکلی که چنین رشدی دارد تغییر کرده است. وجود این روند با آ،ین محصولات عرضه شده کربن برای بازار دندانپزشکی نیز تقویت شده است. همانطور که اسکات دانهام از AM Research در مقاله 3DPrintPRO در سال گذشته اشاره کرد، “[3D printing solutions for the dental market] به اندازه کافی مورد اعتماد قرار گرفته اند و در بسیاری از کاربردهای دندانپزشکی به اندازه کافی مورد استفاده قرار گرفته اند، که اکنون تمرکز بازار کمی فراتر از خود چاپگر تغییر کرده است.