قبل از اینکه در سال جدید زنگ بزنید…


یک تصویر چند رنگ از یک تلویزیون یکپارچهسازی با آنتن

در پایان هر سال، خوب است کمی وقت بگذارید و به جایی که بوده اید نگاه کنید. دنیای نمونه های چاپی امسال دوباره پر جنب و جوش شد، زیرا بسیاری از نمایشگاه های تجاری موتورهای خود را روشن ،د و خلاقیت قابل توجهی را به خود جلب ،د. از Print4All در میلان گرفته تا PacPrint در ملبورن، مجموعه‌ای از رویدادهای بزرگ و کوچک به چاپگرها در همه جا دسترسی به ایده‌های جدید برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان خود دادند.

فراتر از رویدادها، چاپگرها در همه جا به نوآوری ادامه دادند. بسیاری تج،ات جدیدی را برای چاپ و تکمیل اضافه ،د و برخی راه های جدیدی برای استفاده از آنچه داشتند پیدا ،د. و همه جا گروه هایی از مردم برای صحبت در مورد چاپ گرد هم می آمدند.

همانطور که فعالیت های سال خود را به پایان می رس،د، به این ،مت ها نگاهی بیندازید. آنها ممکن است چند جرقه خلاقانه بزنند تا به شما کمک کنند سال جدید را مانند یک ترقه شروع کنید!

یکی از موارد مورد علاقه من از VIGC می آید. آنها با برنامه های آموزشی به چاپخانه های بنلو، خدمت می کنند.

اگر لیبل چاپ می کنید، به این یکی نگاه کنید. من ایده گرفتن یک تصویر و برجسته ، آن برای ایجاد یک بر،ب شخصی را دوست داشتم!

و در نهایت، ما می د،م که گزینه های پایان می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد، بنابراین این ،مت به برش گزینه هایی می پردازد که می توانند ارزش اضافه کنند!

اگر جالبترین نمونه چاپی را در بین کارهایی که سفارش داده اید یا تولید کرده اید دارید، به من اطلاع دهید. من همیشه دارم نگاه میکنم! به من برس لینکدین، یا [email protected] و من خوشحال خواهم شد که داستان شما را بگویم!

##

پست ماه گذشته پت را ببینید:

همه پست های پت را اینجا ببینید.


Pat McGrew McGrew Group نویسنده Print Media Centrپت مک گرو به شرکت ها کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشند. به ،وان مدیر عامل برای McGrewGroup, Inc.، او بهترین شیوه ها را برای ،ب و کار شما ترویج می کند و از کار خود به ،وان یک مدیر اجرایی، بازاریاب، تحلیلگر، مبشر صنعت و مشاور استفاده می کند تا رشد ،ب و کار را امکان پذیر کند. پت، سخنران حرفه ای با تجربه و نویسنده 8 کتاب تجاری، ویراستار آن نیز می باشد راهنمای مجموعه دانش اسناد الکترونیکی، یک شرکت کننده منظم محتوای صنعت، میزبان #PrintSampleTVو میزبان پاد،ت #ThePrintReport با دبورا کورن. پت در سال 2014 برنده شد #دختران که چاپ می کنند جایزه دخترانه و سال 2016 Xplor جایزه یک عمر دستاورد برایان پلات. او به ،وان یک مادام‌العمر حرفه‌ای اسناد الکترونیکی توسط Xplor، و به ،وان یک حرفه‌ای مدیریت رنگ (CMP)، CMP دیجیتال و حرفه‌ای BrandQ توسط IDEAlliance گواهینامه دریافت کرده است. Pat را در توییتر به ،وان پیدا کنید @PatMcGrew و در لینکدین.

پروژه تلویزیون طاووس

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/print-samples-before-you-ring-in-the-new-year/