ریچ قصد دارد در زنجیره تامین چاپ صرفه جویی بیشتری کند

دوره آشفته تجارت همچنین شامل فروپاشی چشمگیر عملیات افست وب گروه YM بود که مکمل های حساس به زمان را برای Reach چاپ کرده بود.

این گروه گفت که گردش خون با افزایش قیمت پوشش با «تاثیر حداقلی بر روی» تقویت شده است [the] روند بلند مدت در حجم چاپ».

مولن گفت که قیمت جلد بیش از حد متوسط ​​افزایش یافته است تا از حاشیه چاپ ریچ محافظت شود.

سود عملیاتی تعدیل شده شامل هزینه‌های بازسازی و ذخایر مربوط به مسائل حقوقی تاریخی با 27.4 درصد کاهش به 106.1 میلیون پوند رسید.

فروش کلی با 2.3 درصد کاهش به 601.4 میلیون پوند رسید، در حالی که سود عملیاتی 10.1 درصد کاهش یافت و به 71.3 میلیون پوند رسید.

او گفت: “به ،وان بخشی از برنامه کاهش هزینه ما برای سال 2023، ما انتظار داریم که در زنجیره تامین چاپ خود صرفه جویی کنیم، که ناشی از برنامه ریزی کارآمدتر تامین مواد اولیه و توزیع است.”


صورت‌حساب کاغذ رو،مه ریچ در سال گذشته بیش از ۲۲ میلیون پوند افزایش یافت و گروه رسانه‌ای مجبور شد قیمت‌ها را تعیین کند، چاپ‌های چاپی را کاهش دهد و صفحه‌بندی‌ها را تغییر دهد تا این افزایش را کاهش دهد.

ریچ گفت که علیرغم رشد 56 درصدی درآمدهای مبتنی بر داده در بخش دیجیتال خود، این با «کاهش کلان مرتبط در بازده بازار برای فضای تبلیغاتی که به صورت برنامه‌ریزی در بازار آزاد فروخته می‌شود» جبران شده است که در طول سال حدود 33 درصد کاهش داشته است. تقریباً 40 درصد در نیمه دوم.

مدیر عامل شرکت جیم مولن اظهار داشت: «در حالی که داده های دیجیتال کلید رشد تعامل مشتری است، چاپ است که سرمایه گذاری ما را در داده ها ممکن می کند. روند گردش مالی ثابت و به طور کلی قابل پیش بینی باقی مانده است و از انعطاف پذیری نسبی قیمت و توانایی ما برای افزایش کارایی تولید بهره می برد که از تولید نقدینگی قابل توجه در میان مدت حمایت می کند.

این به ،ه خود خطر اختلال در زنجیره تامین و افزایش قیمت را افزایش می دهد. در طول سال، ما نظارت بر تامین کنندگان کلیدی خود را افزایش دادیم، ترتیبات اضطراری خود را بررسی کردیم و از وجود اقدامات اضطراری با تامین کنندگان خود اطمینان یافتیم، و فرآیندهای مدیریت سهام خود را بازبینی و بهبود بخشیم.

سهام Reach که پس از اخطار سود تا حدودی بهبود یافته بود، در اخبار با 11.14 درصد کاهش به 80.55p (بالاترین سطح 52 هفته: 203.48p، پایین: 64.40p) سقوط کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/reach-plans-to-make-further-savings-in-print-supply-chainبه ،وان بخشی از تجزیه و تحلیل ریسک خود برای ،ب و کار، ریچ اظهار داشت که اکنون تامین کنندگان کلیدی را با دقت بیشتری زیر نظر دارد: “تعدادی از تامین کنندگان چاپ ما شاهد روند بلندمدت کاهش تقاضا هستند که در زمان های اخیر به دلیل همه گیری کووید و به دنبال آن تشدید شده است. اخیراً با افزایش هزینه های مواد و انرژی.

باد مخالف تورم در طول سال تا حد زیادی در چاپ احساس شده است، جایی که ما شاهد افزایش هزینه تولید در انرژی، جوهر، بشقاب ها و به ویژه کاغذ رو،مه بوده ایم. بازار کاغذ رو،مه به شدت تحت تاثیر تغییرات تقاضا و پویایی عرضه در عواقب کووید قرار گرفته است، علاوه بر آن تحت تاثیر افزایش قیمت انرژی که ناشی از شروع جنگ در اوکراین است، قرار گرفته است.

درآمد چاپی با 3.5 درصد کاهش به 448.6 میلیون پوند رسید، در حالی که تیراژ چاپ 1.7 درصد کاهش یافت و تبلیغات چاپی 15.9 درصد کاهش یافت – در نیمه دوم سال گذشته، پس از مرگ ملکه الیزابت دوم HM، یک خاموشی تبلیغاتی در صنعت رخ داد.

PLC با اعلام نتایج کامل سال خود برای سال منتهی به 25 دسامبر 2022، گفت که قیمت کاغذ رو،مه در سال گذشته بیش از 40 درصد یا 60 درصد افزایش یافته است. صورتحساب کاغذ رو،مه آن از 52.9 میلیون پوند به 75.4 میلیون پوند افزایش یافت.

Reach بیش از 130 ،وان ملی و منطقه ای از جمله Mirror، Daily Express، Daily Star، Birmingham Mail و Manchester Evening News منتشر می کند.

درآمد ،ب و کار دیجیتال Reach – تمرکز گروه برای آینده در حالی که پیشنهادات خود را تغییر می دهد – تنها با 1٪ افزایش به 149.8 میلیون پوند رسید.

این گروه قبلاً در ژانویه هشدار داده بود که نتایج آن کمتر از انتظارات بازار خواهد بود، زیرا نیاز به کاهش هزینه‌ها دارد و حدود 200 شغل باقی مانده است.