بی طرفی کربن قرارداد «چند میلیونی» پوندی آرک را به ارمغان می آورد

این چاپگر به ،وان یک چاپگر کربن خنثی توسط شرکت مشاوره تخصصی کربن چاپ و بسته بندی Carbon Quota گواهینامه دریافت کرده است و گفته است که از سال 2024 فقط از برق از منابع تجدید پذیر استفاده خواهد کرد.

Landsec متعهد به کاهش 70 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای عملیاتی خود تا سال 2030 نسبت به سال 2013/4 است و اه،ی را برای کاهش 50 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای تولید شده در ساختمان های اداری و مس، خود تا قبل از سال 2030 اعلام کرده است و 135 میلیون پوند بودجه را به این موضوع اختصاص داده است. کربن زدایی زنجیره تامین آن

جنی می، مدیر خدمات مشتری در Carbon Quota، می‌گوید: «تقاضا برای اندازه‌گیری کربن در بخش چاپ به سرعت در حال افزایش است، بنابراین برای تولیدکنندگان بسیار مهم است که انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را کنترل کنند. روند رو به رشدی که ما شاهد آن هستیم این است که تامین کنندگان در صورتی که نتوانند گزارش دقیق کربن را ارائه دهند، قراردادها را از دست می دهند.


Arc-UK Technologies با غول املاک Landsec قراردادی را برای تولید چاپ بی‌نظیر کربن در 1729 پارک ،ده‌فروشی خود در سراسر بریت،ا برنده شده است.

آثار نمایشگر آرک بر روی پرس دیجیتال کانن ک،ادو و آریزونا چاپ می‌شود و از وینیل‌ها و پارچه‌های کاملاً بدون PVC استفاده می‌کند.

Arc برنده این قرارداد شد که به موجب آن نمایشگرهای وینیل برای مراکز ،ید Landsec و دفاتر لندن ارائه می‌کند، بر اساس توانایی آن در ارائه چاپ خود بر اساس کربن خنثی با جبران انتشار گازهای گلخانه‌ای.

ما قویاً به کمک به محیط زیست خود معتقدیم و تولید بی‌کربن ما سابقه‌ای را برای صنعت ایجاد می‌کند، زیرا یکی از اولین شرکت‌های چاپی هستیم که این کار را ارائه می‌دهد. مشارکت ما با Landsec بیشتر از این برنامه ها حمایت می کند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای کمک به مق، با ردپای کربن در بریت،ا هستیم.

این شرکت همچنین با Landsec برای کاهش انتشار کربن خود در طول این قرارداد چهار ساله، که Arc آن را قراردادی «چند میلیون پوندی» نامید، همکاری خواهد کرد. این قرارداد ممکن است برای دو مورد دیگر نیز تمدید شود.

“با مشارکت با مشتریان، مهمانان و زنجیره تامین خود، ما معتقدیم که فضاهای ما می توانند برای مردم و کره زمین ارزش ایجاد کنند.

Arc از رقبا جلوتر است و به وضوح مزایای مدیریت تاثیر کربن خود را به طور موثر می بیند. این استراتژی نه تنها از آن در معاملات تجاری جدید پشتیب، می کند، بلکه مهمتر از آن نشان دهنده تعهد واقعی آرک برای کاهش تاثیر آن بر محیط زیست و کمک به کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی است.

آرک 52 نفر را استخدام می کند و در سال 2022 مبلغ 8 میلیون پوند را به فروش رساند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/carbon-neutrality-lands-arc-multi-million-pound-contract

شاخه بریت،ایی Arc Do،ent Solutions که مقر آن در آمریکا است، Arc سال گذشته به یک سایت تازه ساخته شده سازگار با محیط زیست 2800 متر مربع در دارتفورد نقل مکان کرد.

ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه می‌تو،م هر ،صر از ،ب‌وکار خود را پایدارتر کنیم و کار با Arc به ما این امکان را می‌دهد تا گامی ملموس در کاهش اثرات زیست‌محیطی خود در مقاصد ،ده‌فروشی برداریم.»

دارن مورهاوس، رئیس فروش بریت،ا و اروپا برای Arc، گفت: “هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که کاهش ردپای کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در راستای اه، جوامع محلی، سنگ بنای تجارت ما است.

پابلو سوئیرس، رئیس مدیریت دارایی های ،ده فروشی در Landsec، گفت: “ما مکان های پایدار ایجاد می کنیم و اطمینان می دهیم که اثرات زیست محیطی مقاصد خود را در هر مرحله کاهش می دهیم.