رویال میل به آفکام مراجعه کرد

در این گزارش همچنین آمده است: «کمیته این اختیار را ندارد که به رهبران ارشد رویال میل در مورد نحوه اداره تجارت خود آموزش دهد. رویال میل اکنون یک شرکت خصوصی است. با این حال، به ،وان ارائه دهنده USO، رویال میل مسئولیت قانونی برای ارائه این خدمات عمومی دارد و بنابراین در مقابل وزیران و این کمیته پاسخگو است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/royal-mail-referred-to-ofcom

«ما به کمیته اطلاع داده‌ایم که اعمال منسجم سیاست‌های خود را در مورد تحویل نامه‌ها و بسته‌ها در سراسر تجارت بررسی خواهیم کرد. ما یافته های خود را با کمیته و آفکام به اشتراک خواهیم گذاشت. ما از کمیته خواسته‌ایم مطالبی را که دریافت کرده‌اند به اشتراک بگذارند و مجدداً درخواست خود را برای انجام این کار در اولین فرصت تکرار می‌کنیم تا بتواند به اطلاع‌رس، این بررسی کمک کند.»

USO از پست سلطنتی می‌خواهد که شش روز در هفته نامه‌ها را به هر خانواده در بریت،ا تحویل دهد.

سخنگوی کمیته گفت: “ما از تصدیق کمیته مبنی بر تغییر واقعیت تجاری ارائه خدمات جه، و توصیه آنها برای تعامل رسمی با رویال میل برای تامین امنیت آینده سرویس جه، استقبال می کنیم.”

مسائل موجود در رویال میل باعث نگر، شدید کمیته شده است و ما از هیئت مدیره رویال میل و CWU می خواهیم که به دنبال حل و فصل مسائل باقی مانده مورد اختلاف در اسرع وقت باشند.

چالش‌های پیش روی رویال میل و سرویس جه، را نمی‌توان نادیده گرفت. رویال میل روزانه یک میلیون پوند از دست می دهد و رفتارهای مشتریان اساساً تغییر کرده است. حجم نامه ها از بیش از 20 میلیارد نامه در سال در سال 2004/5 به تقریباً هشت میلیارد نامه در سال کاهش یافته است که خطرات واقعی را برای پایداری مالی سرویس جه، ایجاد می کند.


پس از ارجاع نمایندگان مجلس به آفکام به دلیل “ش،ت سیستماتیک” آن در انجام بخشی از تعهدات خدمات جه، (USO)، روسای زیر آتش در رویال میل اکنون با مشکل دیگری روبرو هستند.

در گزارش خود که امروز (17 مارس) منتشر شد، کمیته اعلام کرد: «ما معتقدیم که رویال میل تحویل نامه ها را به ،وان یک موضوع خط مشی شرکت از اولویت خارج کرده است و به طور سیستمی در تحویل بخشی از USO خود ش،ت خورده است.

این اقدام به دنبال حضور اخیر روسای پست سلطنتی، از جمله مدیر عامل شرکت سیمون تام،، در مقابل کمیته منتخب BEIS از نمایندگان مجلس فراحزبی صورت گرفت.

در پاسخ، یکی از سخنگویان رویال میل گفت که این ،ب‌وکار به ارائه خدمات جه، افتخار می‌کند، «و سیاست‌های ما روشن است که بسته‌ها و نامه‌ها باید به یک اندازه اهمیت داشته باشند».

این شامل گام غیرمعمول فراخوان برای دومین جلسه، تحت سوگند، «به منظور تأکید بر اهمیت دادن پاسخ‌های کاملاً صادقانه به کمیته» بود.

شواهد نشان می‌دهد که این عمل نه تنها در دوره‌های اقدام صنعتی، بلکه از زمان شروع همه‌گیری، اگر نه زودتر، صورت گرفته است. بنابراین ما از آفکام می‌خواهیم تا تحقیقات اجرایی در مورد تحویل USO توسط رویال میل انجام دهد و تا پایان سال 2023 به این کمیته گزارش دهد.

کمیته همچنین از ،ت خواست که «به‌دنبال نتیجه تحقیقات اجرایی آفکام، به‌منظور تضمین آینده خدمات جه، تعهد و پست سلطنتی، به طور رسمی با رویال میل تعامل کند. و گزارش اولیه را حدا،ر تا پایان سال 2024 به این کمیته ارائه کند.

ما همچنین از درخواست کمیته برای حل و فصل سریع اختلافات صنعتی با CWU استقبال می کنیم و همچنان این موضوع را در اولویت قرار می دهیم.

ما از ،ت، آفکام و همه ذینفعان می‌خواهیم که با ما همکاری کنند تا اطمینان حاصل شود که ما برای سال‌های آینده یک سرویس جه، پایدار از نظر مالی داریم.

سخنگوی همچنین تاکید کرد که رویال میل به سوالات کمیته پاسخ داده است و این پیشنهاد را که ممکن است رویال میل کمیته منتخب BEIS را در طول این فرآیند گمراه کرده باشد، رد کرده است.