خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 9 مارس 2024: مسابقه ADDiTEC، بافت مغز عملکردی چاپ شده سه بعدی، و موارد دیگر – 3DPrint.com

سرانجام معلم 50 ساله سلیمان چوهان از شرق لندن 30 سال پیش در یک حادثه صنعتی دست خود را از دست داد، اما زندگی او با یک حادثه دگرگون شد. پروتز پرینت سه بعدی جدید. سال گذشته، شرکت رباتیک بریت،ا Bionics را باز کنیدکه به دنبال آزمایش نمونه اولیه Hero Gauntlet خود بود، به چوهان رسید. این پروتز دست جزئی فعال به صورت سفارشی برای هر کاربر با اسکن، مدل سازی و چاپ سه بعدی ساخته شده است و به افرادی که بدون انگشت متولد شده اند یا دستشان قطع شده است، اجازه می دهد تا عملکرد خود را به دست آورند. چوهان اولین ،ی است که در بریت،ا به این پروتز جدید مجهز شده است که او آن را «یک اثر هنری» می‌نامد. برای اولین بار از دهه 1990، او اکنون می تواند آشپزی کند، دوچرخه سواری کند، و بازی های واقعیت مجازی (VR) بازی کند، به لطف دستکش قهرمان، که مهندس مک،ک Open Bionics به گفته هلی ماتر بسیار شهودی است و به کاربران تست اعتماد بیشتری می دهد. .

ما بر این باوریم که ADDiTEC Racing نه تنها توانایی‌های تکنولوژیکی ما را به نمایش می‌گذارد، بلکه به ،وان یک کاتالیزور برای تسریع حضور ما در بخش خودرو عمل می‌کند. برایان متیوز، مدیر عامل ADDiTEC گفت: با رقابت در بالاترین سطح موتوراسپورت و نشان دادن قابلیت‌های راه‌حل‌های تولید مواد افزودنی، هدف ما افزایش آگاهی و پذیرش فناوری خود در صنعت است.

3D-Fuel به خانواده Nexa3D می پیوندد

لطفا تماس بگیرید تیم پشتیب، مشتری 3D-Fuel اگر سوال یا ابهامی دارید

اولین چاپ سه بعدی بافت مغز عملکردی انسان

تولید کننده فیلامنت بر پایه پ،تیک چاپ سه بعدی سوخت سه بعدی یک نقطه عطف بزرگ را اعلام کرده است – مواد آن اکنون بخشی از آن هستند Nexa3D خانواده. این شرکت که از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده است، 18 خط فیلامنت مختلف را در حدا،ر 40 رنگ تولید می کند که در سراسر جهان استفاده می شود و دارای ورودی های گیاهی و کربن جذب شده توسط گیاه به ،وان خوراک است. 3D-Fuel می‌گوید که Nexa3D “شور پایداری و رضایت مشتری” خود را به اشتراک می‌گذارد و اکنون چاپگر سه بعدی رومیزی XiP و طیف وسیعی از رزین‌ها، ف،ات و مواد ترموپ،تیک معتبر Nexa3D را به مجموعه خود اضافه خواهد کرد. هدف کلی ارائه اسناد پشتیب، بهتر و نمایه‌های مواد، زمان‌های تکمیل سریع‌تر، زمان‌های بازگشت بهتر در پشتیب، مشتری، و داشتن محصولات قابل اعتماد بیشتر در انبار، و همچنین سرمایه‌گذاری در تلاش‌های تحقیق و توسعه است. به‌علاوه، مشتریان اکنون می‌توانند درآمد ،ب کنند و از آن استفاده کنند امتیاز 3D-Fuel Rewards در یک ا،یستم پرینت سه بعدی حتی کامل تر.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307727/3d-printing-news-briefs-3-9-2024/

در گزارش‌های خبری چاپ سه بعدی، ما با برنامه‌های کاربردی خودرو شروع می‌کنیم، زیرا ADDiTEC بخش مسابقه‌ای جدید خود را راه‌اندازی کرد. با حرکت به سمت، 3D-Fuel اکنون بخشی از خانواده Nexa3D است و محققان اولین بافت مغزی عملکردی انسان را که به صورت سه بعدی چاپ شده تولید کرده اند. ما اخبار پزشکی را با یک کلاهک جمجمه پرینت سه بعدی برای یک بیمار جوان و یک دست مصنوعی Open Bionics چاپ سه بعدی برای یک معلم به پایان خواهیم رساند.

ADDiTEC بخش مسابقه جدید هیجان انگیز را راه اندازی کرد

سلیمان چوهان با دست جدیدش. چوهان اکنون به لطف دست می تواند دوباره بپزد. تصویر: باز ، Bionics / SWNS

بررسی نحوه عملکرد شبکه‌های عصبی انس، به دلیل فقدان بافت‌های عصبی قابل اعتماد انس، که قابل ارزیابی عملکرد دینامیکی مدارهای عصبی هستند، مانع می‌شود. ما یک پلت فرم چاپ زیستی سه بعدی برای مونتاژ بافت هایی با انواع سلول های عصبی انسان در ابعاد دلخواه با استفاده از یک چاپگر زیستی تجاری توسعه دادیم. مطالعه. پیش سازهای عصبی چاپ شده به نورون ها تمایز می یابند و مدارهای عصبی عملکردی را در داخل و بین لایه های بافتی با ویژگی در عرض چند هفته تشکیل می دهند که توسط برآمدگی قشر به جسم مخطط، جریان های سیناپسی خود به خود و پاسخ سیناپسی به تحریک عصبی مشهود است. اجداد آستروسیت چاپ شده به آستروسیت های بالغ با فرآیندهای پیچیده تبدیل می شوند و شبکه های عملکردی نورون-آستروسیت را تشکیل می دهند که با شار کلسیم و جذب گلوتامات در پاسخ به تحریک عصبی تحت شرایط فیزیولوژیکی و پاتولوژیک نشان داده می شود. این بافت‌های عصبی طراحی‌شده انسان احتمالاً برای درک سیم‌کشی شبکه‌های عصبی انس،، مدل‌سازی فرآیندهای پاتولوژیک، و به‌،وان پلتفرم‌هایی برای آزمایش دارو مفید خواهند بود.»

بیمار جوان کلاه جمجمه چاپ شده سه بعدی PEEK را دریافت کرد

محققان از مرکز ویزمن دانشگاه ویسکانسین-مدیسون می گویند که آنها را ایجاد کرده اند اولین بافت مغز پرینت سه بعدی کاربردیکه به مطالعه عملکرد مغز و اختلالات عصبی مختلف مانند آ،ایمر و پارکینسون کمک می کند. جالب اینجاست که آنها به جای انباشتن لایه های عمودی معمولی از روش چاپ سه بعدی افقی استفاده ،د. این تیم با استفاده از یک ژل بیوئینک نرم، لایه‌هایی از نورون‌های تولید شده از سلول‌های بنیادی پرتوان القایی را ساختند و بافت‌ها را عمداً نازک نگه داشتند تا بهترین ا،یژن و مواد مغذی دریافتی را برای نورون‌ها فراهم کنند. چاپ چندلایه نورون‌ها را قادر می‌سازد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، و در این شبکه‌ها، پیام‌رسان‌های شیمیایی به نام انتقال‌دهنده‌های عصبی به انتقال سیگنال‌ها بین نورون‌ها کمک می‌کنند – درست مانند آنچه در مغز واقعی انسان مشاهده شده است. این روش کنترل انواع سلول‌ها و آرایش آنها را ممکن می‌سازد، که در ارگانوئیدهای چاپی مغز وجود ندارد.

از آنجایی که استخوان‌های ،‌خورده فلی،، مدل‌سازی دقیق ایمپلنت روی جمجمه‌اش را دشوار می‌کرد، آزمایشگاه با استفاده از مجموعه داده‌های سه‌بعدی سی‌تی‌اسکن‌های او، شکل موجود جمجمه او را منع، کرد و مدلی از طرف مقابل جمجمه او ساخت. سپس ،مت گمشده جمجمه او را بر اساس این مدل ساختند و پس از یک عمل جراحی تقریباً سه ساعته، ایمپلنت پرینت سه‌بعدی تا نیم میلی‌متر فیلی، جا می‌شود. این کلاه جمجمه PEEK باید برای چندین دهه در سر او باقی بماند، اگرچه رومن متزگر، رئیس بیمارستان دانشگاه سا،بورگ برای اطفال و پزشکی نوجوانان، می‌گوید که رشد نهایی او ممکن است منجر به شکاف استخو، شود که در آینده باید دوباره پوشانده شود. در حال حاضر، پسر جوان فقط خوشحال است که پنج هفته پس از تصادف از بیمارستان خارج شده است، نه ماه ها، و دوباره مدرسه را به صورت پاره وقت شروع می کند.

معلم با دست باز Bionics پرینت شده سه بعدی زندگی جدیدی به دست می آورد

وقتی بیرون برای ،ید هستم احساس راحتی می کنم، در آشپزخانه احساس راحتی می کنم و سبزیجات را ،د می کنم. من عاشق بازی VR هستم اما نمی‌توانستم هر دو کنتر، را نگه دارم. این واقعاً من را ناامید کرد، تا جایی که کنتر، را روی قطع عضوم ،باندم، که عجیب بود و به هر حال واقعاً کار نکرد. این احساس بسیار خوبی دارد که بتوان هر دو کنتر، را در دست گرفت.»

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

ADDiTEC، که اخیراً راه حل های تولید افزودنی با کارایی بالا ارائه می دهد یک بخش جدید راه اندازی کرد که تمرکز خود را بر ورزش های موتوری و استفاده از AM با عملکرد بالا در صنعت خودرو نشان می دهد. راه اندازی از مسابقه ADDiTEC یک حرکت استراتژیک برای این شرکت است، زیرا اکنون به طور فعال در مسابقات قهرم، جام پورشه GT3 و سایر مسابقات سری در ایالات متحده، رانندگان حرفه‌ای سطح بالا به کار گرفته شدند و دارایی‌های مسابقه مانند تری،های پشتیب،، سیستم‌های AM و وسایل نقلیه به دست آمدند، و این بخش اولین مسابقه خود را فقط چند هفته پیش در HOMESTEAD-MIAMI SPEEDWAY در فلوریدا برگزار کرد. ADDiTEC Racing همچنین به پذیرش صنعت AM کمک می‌کند، زیرا این بخش از قطعات خودروهای مسابقه‌ای استفاده می‌کند که با استفاده از فن‌آوری‌های جت ف، مایع (LMJ) و رسوب انرژی هدایت شده با لیزر (LDED) چاپ شده‌اند. به‌علاوه، هر رویداد مسابقه‌ای نمایش‌های زنده‌ای از پرینت سه‌بعدی بخش خودرو خود را نشان می‌دهد.

“این شگفت انگیز است. صادقانه بگویم، این چیزهای درخش، است که آنها می توانند انجام دهند. وقتی قطع شدم، چیز زیادی در اطراف نبود. مرکز NHS من یک دست لات، به من داد که هیچ عملکردی نداشت. چوهان گفت: سنگین بود، بنابراین من واقعاً از آن استفاده نکردم.

در اوا، دسامبر، فلی، 10 ساله در باواریا در حال کمک به خانواده‌اش در کار جنگل‌داری بود که یک گیره طناب شل شد و ،مت ف،ی به بالای جمجمه‌اش نفوذ کرد. او را به بیمارستان دانشگاه سا،بورگ، جایی که سی تی اسکن نشان داد سقف استخو، جمجمه او تا حدی ش،ته شده است و جراحان چهار ساعت وقت صرف ،د تا گیره طناب و قطعات استخو، را از مغز پسر خارج کنند، یک پروب فشار داخل جمجمه را وارد کنند و جمجمه او را موقتا ببندند. خوشبختانه بعد از این جراحی اولیه هیچ عارضه ای وجود نداشت، اما ،مت زیادی از سقف جمجمه فلی، هنوز مفقود بود. خوشبختانه، این بیمارستان آزمایشگاه چاپ سه بعدی خود را برای کاربردهای پزشکی دقیق دارد و قبلاً 24 ایمپلنت بزرگسالان را در خانه چاپ کرده بود. ورنر ورم، رئیس آزمایشگاه سه بعدی کلینیک، توضیح داد که آنها برای طراحی و طراحی با جراحان همکاری ،د. یک ایمپلنت کلاهک جمجمه PEEK مخصوص بیمار را چاپ کنید ظرف پنج روز

اعتماد و مشارکت مستمر شما باعث موفقیت 3D-Fuel شده است و ما از حمایت مداوم شما سپاسگزاریم. جان اشنایدر، بنیانگذار و مدیر عامل 3D-Fuel، در نامه ای نوشت: ما مطمئن هستیم که این فصل جدید فرصت ها و مزایای هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. نامه به مشتریان.

همانطور که ما این سفر را با Nexa3D آغاز می کنیم، مشتاقانه منتظر هستیم تا با همان سطح از خودگذشتگی و اشتیاق به شما خدمت کنیم که از 3D-Fuel انتظار دارید. ما نه تنها برای اطمینان از تداوم، بلکه برای بهبود تجربه مشتری شما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.”

مدل شبکه عملکردی