حمل و نقل دریایی؛ حمل بار به سراسر دنیا همراه با بیمه کالا هانزا | transemartlogistics

2- شرکت حمل و نقل توانمند که مجاز به صدور بارنامه از هر نقط به هر نقطه کشور می باشند . 1- شرکت حمل و نقل با مجوز عادی که مجاز به صدور بارنامه از یک استان به نمام نقاط کشور می باشند . هزینه معطلی کشتی، دموراژ نقطه مقابل دیسپاچ است بدین معنی که چنان چه حد نصاب بارگیری و تخلیه کمتر از میزان پیش‌بینی شده در قرارداد باشد زمان معطلی بعنوان جریمه از طرف صاحب کالا پرداخت خواهد شد که اصطلاحاً دموراژ نامیده می‌شود. بارنامه ای است که حاکی از حمل کالا از مبدا تا مقصد و بدون تغییر وسیله حمل می باشد و دلالت بر ارسال مستقیم کالا به گیرنده آن دارد. انواع کانتینرهای 20،40 و 45 فوت معمولی، یخچالی و ایزوتانک را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد. در این نوع حمل تمام فضای کانتینر در اختیار صاحب کالا قرار میگیرد.

  • حمل و نقل دریایی در ایران به واسطه اتصال به آبهای آزاد از مقاصد مختلفی صورت می‌گیرد.
  • در حمل بار دریایی به روش Cross Stuffing , https://www. transemartlogistics.com کانتینر پس از بارگیری در کشتی اولیه و حمل تا بندرگاه مشخص، از یک کشتی به کشتی دیگر انتقال می بابد .
  • بلکه حمل بار را به هر جایی که صاحب کالا درخواست دهد، انجام می‌دهند.
  • مواد خشک، مایعات و حتی فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در این دسته قرار می‌گیرند.
طرف ابلاغ کالا که منظور شخصی است که خط کشتیرانی باید او را مطلع نماید. معمولاً توصیه می شود یک یا دو هفته اضافی برای LCL در نظر بگیرید. LCL یا کمتر از بار ظرف، جایی که محصولات شما یک ظرف مشترک دارند زیرا ممکن است ارزش کانتینر کامل را نداشته باشید. حجم یک کانتینر 20 فوت حدود 30 متر مکعب و حجم کانتینر 40 فوت حدود 60 متر مکعب می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت سریعمیتوانید با شماره‌های ثابت ۱۴۹ ۷۰۷ ۸۸ ۰۲۱و۰۲۱۸۸۷۰۸۵۶۶یا موبایل۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲تماس بگیرید. طول کانتینر ۴۰ فوت ۱۲ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲/۳۰ متر می‌باشد.

حمل و نقل دریایی؛ حمل بار به سراسر دنیا همراه با بیمه کالا هانزا | transemartlogistics شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع خدمات کشتیرانی و حمل و نقل دریایی می‌باشد. به راستی می توان گفت حمل و نقل دریایی یا حمل بار با کشتی یکی از مقرون به‌ صرفه‌ ترین روش‌ ها در حمل‌ و نقل کالاها به شمار می رود. حمل با کشتی تنها مختص جابه جایی کالا نمی شود بلکه به منظور حمل مسافر و اهداف نظامی نیز از این روش بهره می‌گیرند‌. در حمل با کشتی باید در نظر داشته باشیم که هر کالایی شرایط جابجایی خاص خودش را دارد و هر یک از آن ها با توجه به شرایطشان با کشتی باری مخصوصی جابه جا می‌ شوند. به طور کلی می توان گفت کشتی های باری به دو دسته کشتی‌های لاینر یا خطوط منظم و کشتی های ترامپ یا خطوط نامنظم تقسیم بندی می شوند‌.

حمل بار با کشتی به صورت غیر مستقیم

طول کانتینر ۲۰ فوت ۶ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲/۳۰ متر می‌باشد. شرکت بانی راه توس © تمامی حقوق برای شرکت بانی راه توس محفوظ است. به دلیل وجود تحریم ها بازرگانان این روش را نسبت به سایر روش ها ترجیح می دهند. تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به شرکت سایپا لجستیک می باشد. انجام روند حمل از طریق خطوط ریلی درون هر کشور حمل ریلی نامیده می شود .

زمان‌بندی و مسیر کشتی‌های تجاری

ما خدمات FCL را بصورت صادرات، واردات و ترازیت به انجام می‌رسانیم. ما، کلیه فرآیندهای مربوط به زنجیره تامین کالا شامل، دریافت بار از شما، انتقال بار به محل بارگیری، انجام امور گمرکی و هندلینگ بار در استرالیا و بارگیری و انتقال بار به گمرک استرالیا را انجام می‌دهیم. درمورد هزینه حمل بار با کشتی از ایران به استرالیا به ویژه درمورد کالاهای با کلاس خطر بالا، بهتراست بدانید که این نوع کالاها در مقابل کالاهای معمولی باید هزینه تقریبا دوبرابری را بپردازند. با ما دیگر ترسی از طوفان و شرایط جوی اقیانوس‌ها نداشته باشید، چون ما برای ارسال بار دریایی به استرالیا، از بهترین کشتی‌ها و ایمن‌ترین مسیرها استفاده می‌کنیم تا سلامت و امنیت بار شما تامین شود. در حمل و نقل بین‌المللی بارهای ارسالی به صورت پیش‌فرض بیمه هستند.

◾️انواع حمل دریایی از نظر مسیر حرکت