به روز رسانی پرینت سه بعدی و مفاهیم

در همین راستا، حدود شش ماه پیش من یک پست وبلاگ PIE در مورد چاپ سه بعدی نوشتم. به ،وان دانشجوی چاپ افست و دیجیتال، که از بسیاری جهات نمادی دو بعدی از دنیای سه بعدی ما است، هنوز هم برایم چالش برانگیز است که ذهنم را در اطراف مفهوم ساخت “اشیاء” فیزیکی با فرآیندی مشابه با جوهر افشان قرار دهم. چاپ

به ،وان مثال، از آنجایی که چاپگرهای رومیزی سه بعدی از قبل مقرون به صرفه هستند، و از آنجایی که احتمالاً در آینده نزدیک بهبود خواهند یافت و از مواد خام دیگری مانند ف،ات استفاده خواهند کرد، بنابراین چاپ سه بعدی احتمالاً تولید را دموکراتیزه می کند (آن را در دسترس بیشتر مردم قرار می دهد، یا حداقل می دهد. آنها گزینه های بیشتر).

پرینت سه بعدی برای چیست؟

اینها چند مورد از مسائلی است که اخیراً در مورد آنها خوانده ام:

  1. مسائل مربوط به کنترل اسلحه وقتی می تو،د یک الگو را دانلود کنید و اسلحه خود را پرینت سه بعدی کنید، این می تواند برای کنترل و صدور مجوز سلاح گرم چالش برانگیز باشد.
  2. مسائل مربوط به کپی رایت باید مورد توجه قرار گیرد.
  3. مسائل اخلاقی و نگر، های مذهبی مربوط به چاپ سه بعدی اقلام بیولوژیکی ممکن است نیاز به رسیدگی داشته باشد.
  4. مسائل کارگری گردش کار پرینت سه بعدی جدید بر نیروی کار تأثیر خواهد گذاشت. احتمالاً ماشین‌های بیشتری وجود خواهد داشت و افراد کمتری برای تولید اقلام دستمزد دریافت می‌کنند. چگونه این کارگران آواره دوباره به نیروی کار معرفی خواهند شد؟

ممکن است بخواهید هنگام انجام تحقیقات خود، ویکی‌پدیا را بررسی کنید، و همچنین مقاله‌ای را با ،وان «پرینت سه بعدی چیست؟–به سادگی توضیح داده شده» توسط لوکاس کارولو، 02/11/2023، WWW.all3dp.com پیدا کردم. بسیاری از آنچه در اینجا نوشته ام در پاسخ به مواردی بوده است که در این مقاله ها مورد بحث قرار گرفته است.

این کمی شبیه نمونه‌ای است که یک طراح بسته‌بندی می‌تواند قبل از اجرای طول، یک طراحی کارتن خاص بسازد. اگر در حال تولید یک آیتم سه بعدی با استفاده از تولید کاهنده یا قالب گیری تزریقی هستید، باید تج،ات تولیدی مخصوص تولید آن کالای خاص را بسازید.

مرحله بعدی چاپ محصول است. در مورد پرینترهای سه بعدی رومیزی، این فرآیند با انواع مختلف پ،تیک کار می کند، اما در سایر فرآیندهای تولید افزودنی، محصولات سه بعدی را می توان به روشی مشابه با مواد دیگر از جمله ف،، سرامیک، مواد غذایی و حتی مواد بیولوژیکی ساخت.

به دنیای جدید ما خوش آمدید.

مجدداً، به ،وان یادآوری، ما در مورد چاپ سفارشی سه بعدی بر روی ماشین‌های رومیزی با استفاده از فیلامنت پ،تیکی صحبت می‌کنیم، اما این مفهوم همچنان برای تولید مواد افزودنی در سطح صنعت صادق است.

چاپ سه بعدی شبیه به چاپ تجاری جوهرافشان است

برای کمک به تجسم این موضوع، در اینجا یک قیاس وجود دارد. به طور خلاصه، ساخت افزودنی شبیه به جمع‌آوری گل رس و مدل‌سازی آن به مجسمه است، در حالی که ساخت تفریق‌آمیز (برع، آن) شبیه ،د ، یک بلوک مرمر با یک اسکنه برای ایجاد یک مجسمه است. در عرصه تولید، تولید تفریقی شامل فرآیندهایی مانند «ماشینکاری» یا ،د ، ف، از یک آیتم است.

گزینه سوم قالب گیری (مانند قالب گیری تزریقی) است که شامل ریختن یک ماده مذاب مانند پ،تیک یا حتی ف، به شکل توخالی (مع، ،مت نهایی سه بعدی) و سپس برداشتن قالب است. این در واقع می تواند به چاپ سه بعدی مرتبط شود، زیرا می توان یک قالب را چاپ کرد یا یک ،مت (پ،تیکی) را چاپ کرد که سپس می تو،د یک قالب بسازید (برای ریختن مواد بادوام تر از پ،تیک مذاب).

مانند چاپ دیجیتال، تولید سه بعدی نیز امکان کاهش موجودی را فراهم می کند. شرکت ها نیازی به ذخیره موجودی نخواهند داشت، زیرا می توانند اقلام را در زمان سفارش چاپ سه بعدی کنند (درست مانند وب برای چاپ برای انتشارات). این امر باعث صرفه جویی در فضای انبار و هزینه های مربوط به موجودی محصولات، کاهش انرژی برای تاسیسات ذخیره سازی گرمایش و سرمایش و کاهش انتشار کربن با به حداقل رساندن تحویل محصول توسط کامیون می شود.


این مطلب در یکشنبه 9 آوریل 2023 ساعت 2:29 بعد از ظهر ارسال شده است و تحت ،وان پرینت سه بعدی ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/04/custom-printing-3d-printing-update-and-implications/

به‌علاوه، به طور خلاصه به مزایای چاپ سه بعدی برای محیط‌زیست، تنظیم مجدد فرآیندهای تولید در دنیایی که می‌تو،م خودمان را چاپ کنیم، به‌علاوه چالش‌هایی برای بازار کار که با رشد پیش‌بینی‌شده چاپ سه‌بعدی (یا افزودنی‌ها) ایجاد می‌شود، صحبت خواهم کرد. تولید).

درست است، شما نمی تو،د حجم عظیمی از این سرهای پ،تیکی را به سرعت یا ارزان چاپ کنید. این یک فرآیند زمان‌بر برای اجرای واقعی تولید (در این مرحله در توسعه چاپ سه بعدی) نسبت به مرحله نهایی تولید سنتی است.

همانطور که در حال خواندن این مطلب هستید، ممکن است (مانند من) شباهتی بین چاپ جوهر افشان در عرصه چاپ تجاری و چاپ سه بعدی با رشته پ،تیکی در دنیای تولید مشاهده کنید. شما می تو،د به سرعت نمونه اولیه، اقلام خود را شخصی سازی کنید، تعداد محدودی از نسخه ها را برای سرمایه گذاری معقول چاپ کنید و به راحتی با تغییر فایل کامپیوتر، نسخه چاپی را تغییر دهید.

همه اینها پیامدهای عمیقی دارند و بسیاری از این مفاهیم گردش کار چاپ تجاری دیجیتال را به ذهن متبادر می کند.

فیلامنت پ،تیکی (که شبیه سیم پ،تیکی ضخیم به نظر می رسد) مدل فیزیکی را لایه به لایه می سازد، همانطور که هد چاپ به جلو و عقب بر روی بستر چاپگر سه بعدی حرکت می کند، که در صورت ،وم بالا یا پایین می رود تا امکان رشد لایه محصول فراهم شود. بر حسب لایه.

به علاوه، مواد کمتری برای ریختن در محل‌های دفن ، وجود خواهد داشت، زیرا محصولات فقط در صورت نیاز ساخته می‌شوند (شما نیازی به تولید تعداد زیادی محصول ندارید، فقط به این دلیل که این تنها راه برای معقول ، هزینه‌های واحد است). دوباره شبیه چاپ تجاری دیجیتال به نظر می رسد، اینطور نیست؟

در اینجا موارد دیگری وجود دارد که در حال حاضر برای چاپ تجاری سه بعدی مد هستند:

  1. وسایل تزیینی منزل مانند مبلمان
  2. اقلام مد مانند کفش و جواهرات (اینها می توانند بسیار پیچیده باشند، همانطور که قبلا ذکر شد)
  3. سلاح گرم
  4. غذا (مانند کراکر، همبرگر و حتی محصولاتی مانند غذای فضانوردان)
  5. اعضای واقعی بدن و به خصوص اندام های مصنوعی. (این من را شگفت‌زده نمی‌کند، زیرا رشته پزشکی برای مدت طول، گوش انسان را روی موش‌ها رشد می‌دهد – روی پشت آنها، نه سرشان.)
  6. قطعات یدکی که به افراد امکان می دهد محصولات خود را در خانه تعمیر کنند

این در مورد فرآیندهای ساخت مک،کی و پر زحمت (مانند قالب گیری تزریقی یا ماشینکاری) صادق نیست. بنابراین زمان شما از ایده تا نمونه اولیه تا بازار می‌تواند با پرینت سه بعدی سریع‌تر باشد، و شما می‌تو،د هر بار که ،اب‌بازی سر پ،تیکی سه‌بعدی را بهبود، ساده یا حتی شخصی‌سازی کنید.

بنابراین مرحله بعدی پس پردازش است. (اگر فقط یک مجسمه برنزی را در قالب ریخته اید و سپس قالب را باز کرده اید تا ،مت هایی را پیدا کنید که باید آسیاب شوند، کمی شبیه به تمیز ، یا اتمام کار است. در چاپ سه بعدی، ممکن است لازم باشد قطعات را تمیز، درمان یا رنگ کنید، یا حتی آنها را در یک محصول نهایی بزرگتر و پیچیده تر مونتاژ کنید.

برای مثال، همانطور که اکنون می تو،د با تج،اتی که در خانه شما من، است، نشریات بنویسید، طراحی و به صورت دیجیتالی چاپ کنید، در آینده نزدیک ممکن است برای ،ید چیزی (مثل یک قطعه جایگزین برای یک محصول) نیازی به رفتن به فروشگاه نداشته باشید. خود). در عوض، می‌تو،د یک الگوی طراحی شده توسط کامپیوتر را دانلود کنید و قطعه جایگزین خود را چاپ کنید.

ا،ر این فرآیندها زمان می برد و هزینه زیادی دارد. در میان چیزهای دیگر، به ،وان مثال، شما باید قالب هایی را ایجاد کنید که از آنها محصولات قالب گیری تزریقی می سازید (مانند سربازان ،اب بازی پ،تیکی).

یا ممکن است تولید به مقصد نهایی نزدیک‌تر شود (افرادی را در نظر بگیرید که فایل‌های هنری را به ایالت دیگر می‌فرستند، کتاب‌های خود را در آنجا چاپ می‌کنند، و از آنجایی که محصولات چاپی به مقصدشان نزدیک شده‌اند، صورتحساب حمل و نقل کمتری دارند).

فرآیند تولید سه بعدی

هر روز در فید ایمیل جمع‌آوری گوگل، فهرستی از مقالات چاپ دیجیتال و فهرستی از مقالات چاپ افست دریافت می‌کنم. من آن را فوق العاده مفید می دانم. علاوه بر به‌روزرس، من در مورد فن‌آوری‌ها و تکنیک‌های جنبه‌های مختلف چاپ تجاری، تجمیع‌کننده Google به من نشان می‌دهد که چه چیزی در حال پیشرفت است. و اخیراً چاپ سفارشی سه بعدی رواج یافته است و در درصد زیادی از پیوندهای مقالات چاپ تجاری نشان داده شده است.

اولین چیزی که در تحقیقاتم یاد گرفتم این بود که شرکت ها یا افراد می توانند نمونه های اولیه را به راحتی، سریع و ارزان بسازند.

بر اساس تحقیقات گذرا من، به نظر می رسد که در پرینت سه بعدی تنها چند مرحله وجود دارد. ابتدا باید یک مدل کامپیوتری وجود داشته باشد، یک نمودار، اگر بخواهید، برای ایجاد یک محصول سه بعدی. این مدل‌ها را می‌توان با بسته‌های نرم‌افزاری CAD (طراحی به کمک رایانه) ایجاد کرد، یا حتی می‌توان آن‌ها را به صورت آنلاین در «م،ن‌ها» یافت. بنابراین می‌تو،د فقط آنلاین شوید، یک مدل کامپیوتری برای یک محصول پیدا کنید، آن را دانلود کنید و آن را چاپ کنید.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

یکی از مزایای این فرآیند این است که محصولات پ،تیکی ساخته شده لایه به لایه از یک فایل کامپیوتری می توانند بی نهایت جزئیات بیشتری نسبت به قطعات ماشینکاری شده داشته باشند. گفته می‌شود، پس از چاپ معمولاً در نواحی کمی ناهموار می‌شوند (یا قطعات پ،تیکی تکمیلی دارند که مدل سه‌بعدی را نگه می‌دارند، اما باید قبل از استفاده برداشته شوند).

از آنجایی که من دوازده ساله دستی ندارم، در اینجا برداشت 65 ساله من از تحقیقات سطحی من در مورد چیستی پرینت سه بعدی (از لحاظ غیر فنی) و پیامدهای آن برای مسائلی مانند حفاظت از حق چاپ است. کنترل معقول بر سلاح های گرم و چاپ چیزهایی مانند مواد غذایی و محصولات پزشکی (از جمله اندام های داخلی).

در مقابل، اگر یک سر مدل پ،تیکی را به صورت سه بعدی پرینت می کنید (ع، ابتدای این مقاله را ببینید)، می تو،د یک نسخه یا ده نسخه را با مبلغ کمی به سرعت چاپ کنید. اگر یک سر مدل چاپ شده را به ،وان ،اب بازی تولید می کنید تا به کودکان بفروشید، می تو،د یکی را چاپ کنید، تغییراتی در طرح ایجاد کنید و سپس نسخه اصلاح شده را چاپ کنید.

مرحله بعدی آماده سازی مدل برای تولید در چاپگر سه بعدی شما است. من اینها را در فروشگاه های کامپیوتر دیده ام. آنها در حال حاضر بسیار مقرون به صرفه هستند. آنهایی که من یا شما می‌تو،م ب،یم با قرقره‌هایی از فیلامنت پ،تیکی (در اصل) که ذوب شده و ا،ترود می‌شوند (در یک جریان از طریق یک نازل یا سر چاپ بیرون می‌روند) کار می‌کنند. این بی شباهت به چاپگر جوهر افشان نیست که همین کار را با جوهر مایع انجام می دهد.

سپس، پ،تیک گرم شده جامد می شود. یا در برخی از رویکردهای چاپ سه بعدی، نور UV یا حتی لیزر پ،تیک را درمان می کند (باعث سفت شدن آن می شود). برای انجام این کار، ابتدا باید مدل کامپیوتری “برش” شود. برش تصویر کامپیوتری سه بعدی را به لایه های مسطح ت،یم می کند، که می توان آنها را یکی بر دیگری چاپ کرد و در نتیجه به شکل نهایی تبدیل شد. این یک فرآیند ریاضی است، همانطور که من آن را درک می کنم.

نگر، های اجتماعی و اخلاقی که باید مورد توجه قرار گیرد

اما با مدل‌سازی سه‌بعدی، شما فقط مدل کامپیوتری را خودتان ایجاد می‌کنید، یک شی فیزیکی را اسکن می‌کنید و آن را به یک مدل کامپیوتری تبدیل می‌کنید، یا مدل کامپیوتری را از یک م،ن تهیه می‌کنید و سپس آن را چاپ می‌کنید.