جوایز نیروی هوایی ایالات متحده JuggerBot 4 میلیون دلاری برای چاپ سه بعدی هیبریدی با فرمت بزرگ – 3DPrint.com

«پیدا ، موفقیت با این پروژه با نمایش استفاده از ا،تروژن هیب، گرماسخت و ترموپ،تیک، ارزش قابل توجهی برای نیروی هوایی ایالات متحده و صنعت تولید مواد افزودنی گسترده‌تر ایجاد می‌کند. این ابتکار بر دستاوردهای برنامه های قبلی که در هر دو دانشکده انجام داده ایم، گسترش خواهد یافت. ما هیجان زده هستیم که بار دیگر از تخصص خود برای برآوردن نیازهای حیاتی صنعت استفاده کنیم و مشتاقانه منتظر رشد تیم خود در حین همکاری با شرکای پروژه در طول این برنامه هستیم. زاخاری دیونسنزو، رئیس JuggerBot 3D، گفت: طراحی و توسعه این فناوری جدید برای کامپوزیت‌های بزرگ، پایگاه صنعتی هوافضا و دفاعی را برای کاهش زمان و هزینه‌های مرتبط با تولید قطعات حیاتی در یک بازه زم، فوری برای رفع نیازهای صنعت آنها افزایش می‌دهد.

براندون ریبیک، مدیر فناوری ساخت آمریکا، گفت: موسسه مفت، است که با JuggerBot در این تلاش شریک است. ما طی دو سال گذشته مزایا و تأثیر فناوری‌های AM در مقیاس بزرگ را برای کاربردهای مختلف هوافضا مشاهده کرده‌ایم و مشتاقیم تا یاد بگیریم که چگونه JuggerBot از فناوری پیشرفته هیب، AM خود استفاده می‌کند و قابلیت‌های تولید داخلی ما را به شیوه‌ای مرتبط صنعتی سرعت می‌بخشد.»

اساساً، سناریویی که در آن یک ناو در یک دقیقه با هجوم ده هزار پهپاد مواجه می‌شود، منجر به تضعیف دفاعی ناو هواپیمابر می‌شود. تولید مستمر چنین گروه‌های پهپادی می‌تواند قابلیت انکار منطقه را ایجاد کند. در نتیجه، ایالات متحده به یک راه حل من، نیاز دارد که قادر به ساخت پهپاد در نزدیکی خط مقدم با سرعت بالا باشد. یک چاپگر پلت سریع که قادر به صاف ، اجزا و افزایش استحکام آنها باشد، می تواند روشی مقرون به صرفه برای تولید هواپیماهای قابل انتساب ارائه دهد. JuggerBot واقعاً به یک فرصت مهم دست یافته است که در صورت موفقیت می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

این پروژه از چاپگر سه بعدی Juggerbot's Tradesman Series استفاده می کند که می تواند تا 13 کیلوگرم ماده را در ساعت چاپ کند. با حجم ساخت تا 914 x 1219 x 1219 میلی متر، سیستم دارای یک محفظه گرم است و می تواند صفحه ساخت را تا 120 درجه سانتی گراد گرم کند. این قابلیت برای چاپ قطعات بزرگ بسیار مهم است، زیرا به کنترل شرایط در طول فرآیند چاپ کمک می کند و کیفیت و سازگاری بهتری را تضمین می کند.

فرآیند نوشتن مستقیم جوهر (DIW).  ع، از طریق JuggerBot 3D

JuggerBot قبلاً متعهد شده بود یک پروژه ،یبی نوشتن مستقیم جوهر (DIW). برای Aberdeen Proving Ground، جایی که این شرکت در DIW برای مواد ترموست با درجه بندی عملکردی تخصص داشت. این تحقیق نشان داده است که چنین موادی با کارایی بالا با آینده ای بالقوه امیدوارکننده هستند و بر اهمیت آنها در پیشرفت فناوری های تولید تاکید می کند.

سیستم Large Format Hybrid Material Additive Manufacturing (AM) کمی عجیب و غریب جدید است، زیرا پرینت سه بعدی پلت با فرمت بزرگ را با چاپ رزین دو جزئی ،یب می کند. ا،تروژن پلت به دلیل سرعت و مقرون به صرفه بودن شناخته شده است، به طوری که گلوله ها اغلب ،ری از قیمت فیلامنت هزینه دارند. با این حال، معمولاً منجر به بافت‌های خشن‌تر می‌شود. هدف سیستم ،یبی این است که با ،یب یک سیستم دو جزئی، که احتمالاً شامل یک سر اختلاط است که موادی مانند اپو،ی‌ها، لات، یا سیلی،‌ها را مخلوط می‌کند، این مشکل را برطرف کند. این راه‌اندازی به یک چاپگر اجازه می‌دهد تا قطعات بزرگ و مقرون به صرفه را با استفاده از سر گلوله تولید کند، در حالی که هد مخلوط‌کننده می‌تواند یک پوشش سخت و صاف اعمال کند یا مواد تقویت‌شده یا فیبر را پخش کند و عملکرد و ظاهر قطعات را افزایش دهد. در حالی که این رویکرد چالش‌هایی را ایجاد می‌کند و ساده نیست، اما پتانسیل ایجاد اجزای بزرگ را با ادغام مزایای مواد گرماسخت با مواد گرمانرم به طور گسترده در دسترس دارد. این می تواند به طور قابل توجهی به نفع نیروی هوایی باشد و امکان تولید جک های صاف و قطعات بزرگ خودرو را فراهم کند.

ممکن است به نظر برسد که این جایزه تنها یکی از جایزه‌هایی است که در حال حاضر اعطا می‌شود، اما من تشویق می‌کنم که با بررسی دقیق‌تر و توجه مستمر به این داستان در حین پیشرفت آن. ارتش ایالات متحده در تولید سریع قطعات و وسایل نقلیه در اندازه کامل با چالش مهمی مواجه است. علیرغم فناوری پیشرفته آن، به طور بالقوه می تواند توسط دشمنان با تعداد بیشتری از وسایل نقلیه ساده تر، پیشی بگیرد. بنابراین، یک راه حل سریع برای تولید قطعات پ،تیکی با استحکام بالا می تواند حفره های زیادی را در تلاش های آتی ارتش ایالات متحده ایجاد کند. در صورت موفقیت این پروژه، می تواند نقش مهمی در تقویت توانمندی های ارتش ایفا کند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

این شرکت اپو،ی‌های ساختاری را به‌،وان یک منطقه اصلی مورد توجه قرار داده است، که قبلاً در ارتباط با فیبر کربن استفاده می‌شد. از موادی مانند آرالدیت برای ،باندن قطعات خودرو و ساخت و ساز استفاده شده است. ادغام این موارد با ا،تروژن گلوله PEI (ULTEM) یا سایر مواد با مقاومت بالا می تواند به طور قابل توجهی دامنه کاربرد این فناوری را گسترش دهد.

سازنده پرینترهای سه بعدی با فرمت بزرگ JuggerBot کمک مالی 4 میلیون دلاری برای توسعه یک چاپگر سه بعدی با فرمت بزرگ، توسط معاون وزیر دفاع، تحقیقات و فناوری ساخت مهندسی (OSD(R&E))، که از طریق آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی (AFRL) تسهیل شده است، دریافت کرده است. AFRL به سرعت به ،وان یکی از بزرگترین منابع تامین مالی صنعت چاپ سه بعدی در حال ظهور است و این کمک مالی به JuggerBot تخصص این شرکت را در سیستم های ا،تروژن گلوله و سایر مواد، علیرغم اینکه نسبتاً کوچک است و به طور گسترده به رسمیت شناخته نشده است، تایید می کند. علاوه بر این، آمریکا می سازد در این پروژه با JuggerBot همکاری خواهد کرد. به طور همزمان، بودجه نیز به دانشگاه ها برای تحقیق در خصوصیات مواد، مدل سازی پیش بینی، و اعتبارسنجی پارامترهای فرآیند اختصاص داده شده است.

در یک بی،ه مطبوعاتی، تیم به «هواپیما با عمر محدود» به ،وان یک مورد استفاده بالقوه اشاره کرد و بر اهمیت این فناوری تأکید کرد. ایالات متحده در حال حاضر در تلاش است، از طریق ابتکاراتی مانند Replicator و برنامه های دیگر، به سرعت هواپیماها و پهپادهای قابل انحراف تولید کند. برنامه هایی با تمرکز بر بالمردان وفادار و هواپیماهای بدون سرنشین کم هزینه (پهپاد) برای استراتژی دفاعی آینده کشور بسیار مهم است. سری Drone Swarms ما عمیق‌تر به این موضوع می‌پردازد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307427/us-air-force-awards-juggerbot-4m-for-large-formatd-hybrid-3d-printing/