جشن گرفتن با تیم پشت پرینتر سه بعدی شکلاتی پرس کاکائو – 3DPrint.com


فقط قرار بود یک پروژه مهندسی یک ترم باشد. یک چاپگر سه بعدی شکلاتی؟ یک آزمایش فکری سرگرم کننده، شاید حتی یک آزمایش خوشمزه، اما هیچ ، به طور جدی آن را نمی سازد، درست است؟

هر سازنده ای یک ایده دارد که تخیل آنها را تسخیر می کند و برای الی رز، آن پروژه همان ایده بود پرس کاکائو. تلفیقی از مهندسی آشپزی تز،ل ناپذیر، روحیه DIY جنبش RepRap و سرسختی غیرقابل انکار فیلی، راه را برای سفر ده ساله ای هموار کرد که اکنون شاهد آن است که این دستگاه به آرامی بر روی دسکتاپ ها در سراسر جهان ظاهر می شود.

2024 هنوز بوی ماشین جدید را در خود داشت وقتی به من این فرصت داده شد که یک روز را با رز و چند نفر از اعضای تیمش در کارگاه پرس کاکائو بگذرانم. در گوشه‌ای ،ت از فیلادلفیا، وارد فضای کاری شدم که در آن هوا با صدای ملایم پروساس وزوز می‌کرد – هر کدام مملو از یک قرقره فیلامنت PETG سفارشی چاپ ، قطعاتی که به زودی پرس کاکائوی آینده برخی از سازندگان خوش شانس را تزئین می کند.

از چپ به راست: ریور، الی و کیم

گفتگوی ما بسیار گسترده بود. ما در مورد همه چیز از درام اینترنتی گرفته تا BattleBots صحبت کردیم (الی اخیراً به آن ملحق شده است یک تیم) اما سوالی که سوراخی در دفترچه من ایجاد کرد واضح ترین سوال بود: چرا او این موضوع را ادامه داد؟ اینترنت مملو از پروژه های چاپ سه بعدی است که در وهله اول واقعاً جوانه زده اند. هر چقدر هم که غم انگیز بود، در همان لحظه ای که رز داشت این سوال را مطرح می کرد، یک نفر، در جایی، احتمالاً یک ایده میلیون دلاری را در سر می پروراند که احتمالاً تا پایان روز آن را رها می کنند.

“من حدس می زنم که من فقط کمی وسواس دارم.” وقتی او این را گفت، همه در اتاق خندیدند، اما یک جدیت واقعی در صحبت های او وجود داشت. هر چیزی که در ک، های مهندسی یاد گرفتم. همه چیز به چاپگر برگشت.» الی از توصیف دوره‌های آیش که در آن نسخه قبلی چاپگر برای هفته‌ها یا ماه‌ها بدون تغییر می‌ماند تا زم، که لامپ برای ویرایش بعدی خاموش شود، ترسی نداشت. کارگاه پرس کاکائو خود نوعی تاریخ زنده پرینت سه بعدی غذا بود. نسخه‌های قبلی چاپگر با افتخار در قفسه‌ها نمایش داده می‌شد و رز وقتی این فرصت را پیدا کرد که کیک کوچک MakerBot خود را به نمایش بگذارد، روشن شد.

پرس کاکائو نسخه 1

الی به این پیشنهاد سرخ شد که او به ،وان یک فصل اولیه در کتابی در مورد غذای پرینت سه بعدی به پایان برسد. او و پرس کاکائو قبلاً در جدیدترین جلد کتاب چاپ سه بعدی برای آدمک ها، در بخش چاپ سه بعدی مواد غذایی به نمایش درآمده بودند. پس از کمی تشویق تیمش، او اعتراف کرد که از او خواسته شده است که در یک کنفرانس چاپ سه بعدی غذا سخنر، کند.

مشخصات پرس کاکائو

بنابراین، اجازه دهید در مورد خود پرس کاکائو صحبت کنیم.

یک دستگاه پرس کاکائو مونتاژ شده

این چاپگر فاقد برخی از چیزهایی است که شما انتظار دارید در پرینترهای سه بعدی معمولی DIY بیابید. هیچ نقطه پای، Z وجود ندارد، زیرا خطر واقعی برخورد سر ابزار با تخت وجود ندارد. تخت گرم نمی شود و هیچ پنکه ای وجود ندارد – دمای محیط برای چاپ موفق بسیار مهم است. خیلی گرم است و به یک آشفتگی شکلاتی آبدار، اما خوشمزه نگاه می کنید.

این دستگاه دارای یک نازل 0.08 میلی‌متری و یک نازل 1.6 میلی‌متری اضافی، بدنه کارتریجی است که هسته‌های شکلاتی 65 گرمی را در خود جای داده است، و یک تشک پخت سیلی، برای سطح چاپ. به طور کلی، نمایه دسکتاپ آن کمی کوچکتر از Ender 3 است. قطعاً به نظر می رسد که بیشتر در خانه روی میز در کنار KitchenAid باشد تا در کارگاهی با چاپگرهای دیگر.

ماده مخفی

ما همچنین باید در مورد شکلات صحبت کنیم. آره خوشمزه بود از من تشویق شد تا در طول روزم در آزمایشگاه هر تعداد که دوست دارم ع، بگیرم، اما از من خواسته شد که از هیچ کیسه شکلاتی ع، نگیرم. به نظر می رسد یافتن ،یب من، شکلات برای دستگاه یکی از چالش برانگیزترین جنبه های توسعه آن بوده است. با وجود برخی نارضایتی های آنلاین مبنی بر اینکه کاکائو پرس در رابطه با دستور العمل شکلات خود از اخلاق منبع باز تری استفاده نکرده است، این حس را دارید که تیم از سایر سازندگ، که تلاش می کنند هسته های کامل خود را بسازند استقبال می کند.

«در طول سال‌ها، افراد زیادی درباره طراحی چاپگر – نحوه کارکرد آن، پیشنهاداتی داده‌اند. اکنون، برخی از آن افراد آن‌ها را دارند و من پیام‌هایی مانند «اوه، می‌دانم چرا این ایده کاملاً اشتباه بود» دریافت می‌کنم. پیروزی در این چاپگر گسترده است. این فقط غلبه بر چالش های مهندسی یا تولید نیست. اکنون، هر فردی که روی یک پرس کاکائو می‌سازد و چاپ می‌کند، باید با ایده‌هایی زندگی کند که او و تیمش را مصرف کرده است.

چیزی که نادیده گرفتن آن غیرممکن بود این بود که ایده ها چقدر آزادانه و سریع در کارگاه پرس کاکائو پخش می شدند. زم، که شخصی در مورد چاپ مجسمه های یخی اظهار نظر غیرمجاز می کرد، بحث جدی در مورد تلاش برای پاشیدن پرس کاکائو در فریزر صندوقی وجود داشت. به‌،وان یک محرک طبیعی، برای تشویق ن، آن‌ها به مقدار باورن،ی نیاز بود زیرا تیم به‌تدریج خود را از آن کنار می‌کشید.

به گزارش گروه کاکائو پرس، به نظر می رسد بزرگترین دسته از ،یداران علاقه مندان به چاپ سه بعدی و پس از آن ،ب و کارهای کوچک و مدارس هستند. در حالی که نسخه‌های قبلی دستگاه با در نظر گرفتن ،ب‌وکارهای کوچک طراحی شده بودند، مدلی که گسترده شده است برای فضای سرگرمی ساخته شده است و کاکائو پرس فعلاً در آن خط احساس راحتی می‌کند.

چه ،ی پرس کاکائو می ،د؟

با این حال، من کنجکاو بودم که چه ،ی این چاپگرها را می سازد. همچنین، پرسیدن تقریبا ،انه به نظر می رسد، اما بسیاری از مردم ممکن است تعجب کنند، چرا شکلات؟ گرم ، و ا،تروژن دقیق یک ماده غذایی مطمئناً کاربردهای دیگری نیز دارد – ما قبلاً تلاش هایی را برای فراستینگ و یخ زدگی دیده ایم. چاپگرهای آیسینگو همچنین چاپگر پنکیک. اما برای دیدن خواص منحصر به فرد شکلات به ،وان یک نقطه فروش به جای یک حقه، نیاز به ذهن خاصی است. به سازنده رسیدم DaveMakesStuff در مورد تجربه کاکائو پرس خود و از اینکه او فقط یکی از این افکار را داشت شگفت زده شد:

“بسیاری از طرح های من برای چاپ “مارپیچ” در نظر گرفته شده اند… چاپ “Spiralize” یک روش واقعاً خوب برای چاپ با موادی مانند شکلات است زیرا نیازی به نگر، در مورد پسرفتگی نیست، مدل شما در یک صافی طول، چاپ می شود. ا،تروژن شکلات! اولین باری که ویدیویی از پرس کاکائو را دیدم شروع به دریافت ایده های طراحی کردم که می خواستم آن ها را امتحان کنم.

گل های شکلاتی طراحی شده توسط DaveMakesStuff.

از بسیاری جهات، واکنش دیو به مطبوعات کاکائو، بسیاری از چیزهایی را که الی در مورد توسعه چاپگر به من گفت، تأیید کرد.

وقتی دیدم شلوغ‌ترین بخش فروشگاه M&M میدان تایمز جایی بود که مردم می‌توانند شیرینی‌های خود را شخصی‌سازی کنند، می‌دانستم این مسیر درستی است.

در این عصر که تقریباً هر محصول قابل تصوری فقط چند کلیک با شما فاصله دارد، چگونه محصول خود را متمایز می کنید؟ سفارشی سازی. هر ،ی می تواند برای عزیزش یک جعبه شکلات بیاورد، اما خودتان آن شکلات ها را چاپ کنید؟ یا به آنها یک کیک کوچک با رویه شکلاتی سفارشی بدهید؟ این تاثیر خواهد گذاشت.

“من یک چیز برای تو دارم” – چاپ روز ولنتاین توسط فیلی ونکا، یکی از مشارکت کنندگان مشتاق در اختلافات کاکائو پرس.

در مورد سفارشی سازی صحبت می کنیم، گزینه چاپ قطعات شخصی شما منجر به ساخت های فوق العاده ای شده است. مانند چاپگر رمان زک فریدمن یوتیوبر. DaveMakesStuff همچنین تصمیم گرفت که قطعات خود را چاپ کند و به طور کلی فرآیند کنار هم قرار دادن دستگاه خود را نسبتاً ساده یافت.

مونتاژ چاپگر قطعا به دانش و تجربه کار با چاپگرهای سه بعدی نیاز دارد، اما دفترچه راهنما واضح و به خوبی تنظیم شده است. دیو به من گفت، تیم پشتیب، Cocoa Press نیز بسیار مفید است.

در طول مدتی که در آزمایشگاه کاکائو پرس گذراندم، به همان اندازه تحت تأثیر دستورالعمل‌های مونتاژ استارت‌آپ بودم. این یکی از واضح‌ترین دستورالعمل‌های ساخت محصول است که تاکنون با آن مواجه شده‌ام. تیم به تمرکز خود بر تجربه کاربر بسیار افتخار کرد و می‌تو،د مشاهده کنید که این کار در جامعه پرشوری که در اطراف این چاپگر رشد می‌کند بازتاب یافته است.

آینده پرینت سه بعدی شکلاتی چیست؟

وقتی دیو به من گفت که روی تنظیم تنظیمات کاکائو پرس خود کار می‌کند تا امیدوارم لیوان‌های شکلاتی ضد آب تولید کند، نمی‌توانستم فکر نکنم که در چند ماه آینده چه خوراکی‌های خارق‌العاده دیگری را ممکن است ببینیم. تعداد نظرات YouTube و Reddit که در مورد اینکه آیا می توان از مواد روانگردان خاصی در ارتباط با سیستم استفاده کرد یا خیر، دیده ام، مرا به این باور رساند که قطعاً محتوای جالبی از این سایت به نظر می رسد. که ژانر زودتر از دیرتر

در روزی که من از سایت بازدید کردم، 130 چاپگر بسته بندی شده بود و با پست شماره 131 برای حمل و نقل برای سازندگان ارسال شد. فعالیت روزافزون در Cocoa Press Discord و ویدیوهای ارسال شده در TikTok & Reddit نشان می‌دهد که هنوز جامعه رو به رشدی از سازندگان برای نشان دادن چاپ‌های شکلات خود راحت‌تر و راحت‌تر هستند.

رز و تیم امید زیادی به آینده کاکائو پرس دارند. آنها به من می گویند که مایلند به طور بالقوه سر ابزارهای مختلفی ایجاد کنند و روی توانایی خود برای ارائه خدمات به مشتریان مانند نانوایی ها کار کنند، اما احتمالاً ابتدا یک سری آموزشی مرتبط با چاپگر در حال ارائه است. در حال حاضر، هدف اصلی آنها فقط “کمک به مردم در ساختن چیزهای جالب” است.

فقط یک سوال قبل از پایان روزم در کاکائو پرس باقی مانده است: آنها شکلات چاپ کرده اند، چرا غذای دیگری نه؟

الی بدون از دست دادن گفت: کره. و می توانستم ببینم که چرخ ها شروع به چرخش ،د.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.




منبع: https://3dprint.com/306491/cocoa-press-s،light-d/