تیم 3YOURMIND و شرکت خدمات میدان نفتی نیجریه RusselSmith در فهرست موجودی قطعات چاپ شده سه بعدی – 3DPrint.com

تصویر از راسل اسمیت

3 ذهن شما، ارائه دهنده خدمات نرم افزاری آلمان و ایالات متحده متخصص در پلت فرم های موجودی دیجیتال برای ساخت افزودنی (AM)، با شرکت خدمات میدان نفتی نیجریه همکاری کرده است. راسل اسمیت دیجیتالی ، فایل های قطعات یدکی صنعت نفت و گاز در اکتبر سال 2023، راسل اسمیت اولین شرکتی بود که تأییدیه کمیسیون تنظیم مقررات بالادستی نفت نیجریه (NUPRC) را برای استفاده از AM برای قطعات غیرف،ی نفت و گاز دریافت کرد و راسل اسمیت را قادر ساخت تا استقرار کند. ا،یستم Roboze برای این منظور

اکنون، نرم افزار شناسایی قطعه 3YOURMIND راسل اسمیت را قادر می سازد تا به سرعت و به طور موثر طرح های قطعات یدکی را که کاندیدای بهینه برای AM هستند، تعیین کند. 3YOURMIND، پیشگام در فضای شناسایی قطعات برای پلتفرم های دیجیتال، قابلیت های خود را برای تعدادی از بخش های استراتژیک، از جمله همکاری با تفنگداران دریایی ایالات متحده، توسعه داده است.

تصویر از 3YOURMIND

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/309194/3yourmind-nigerian-oilfield-services-firm-russelsmith-team-up-on-3d-printed-part-inventory/

در همین حال، تغییرات دیگر به زنجیره‌های عرضه جه، نفت و گاز، ی،ی آن‌هایی که ناشی از اختلالات زنجیره تامین دریای سرخ است، این احتمال را مطرح می‌کند که صنعت نیجریه ممکن است از کوچک شدن مسیرهای حمل و نقل نفت و گاز منتفع شود. به این م،ا که اگر تعداد بیشتری نفت خاورمیانه و آفریقا در خاورمیانه و آفریقا باقی بماند، ظرفیت تولید و توزیع قطعات تج،ات مربوطه باید به طور موازی برای پاسخگویی به نیازهای ایجاد شده توسط این تغییرات تطبیق یابد.

در یک بی،ه مطبوعاتی درباره این مشارکت، Kayode Adeleke، مدیرعامل راسل اسمیت، گفت: «پتانسیل قابل توجهی برای بهبود کارایی عملیاتی در صنعت نفت و گاز از طریق [AM] از قطعات قدیمی، و همه چیز از توانایی شناسایی قطعات قابل دوام در سراسر صنعت و تعیین کارآمدترین راه‌ها برای ساخت این قطعات به صورت افزودنی شروع می‌شود. ما از شراکت با 3YOURMIND برای بهبود راه حل های خود ،سندیم و مشتاقانه منتظریم تا با هم تأثیر مثبتی در منطقه ایجاد کنیم.»

این یک چالش به اندازه کافی بزرگ است که کشورهای آن مناطق، در تلاش خود برای حل این چالش، می توانند به طور همزمان شروع به تغییر چشم انداز تولیدی گسترده تر کنند. پس از قضا، ساخت قطعات برای صنعت نفت و گاز می تواند یکی از مهم ترین محرک هایی باشد که باعث رشد ا،یستم های صنعتی پایدارتر در مناطقی می شود که نیاز فوری به چنین تغییراتی دارند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

رئیس اجرایی 3YOURMIND، Jos Burger، گفت: “این مشارکت با RusselSmith با دیدگاه 3YOURMIND برای خدمت به نیازهای بخش انرژی با تسهیل شناسایی و تولید اجزای حیاتی برای حفظ تج،ات مطابقت دارد. راسل اسمیت تخصص خیره کننده ای در این زمینه ارائه می دهد [AM] و نفت و گاز، و ما بسیار خوشحالیم که با چنین شریک محلی قوی وارد منطقه می شویم.»

همانطور که در پست خود در اکتبر گذشته در مورد مشارکت راسل اسمیت با Roboze اشاره کردم، ماهیت دور از اکتشاف نفت و گاز و عملیات تولید آن بازار را به بازاری به ویژه امیدوارکننده برای آزمایش مفهوم جایگزینی اجزای ف،ی قدیمی با قطعات پلیمری AM تبدیل کرده است. تسریع بیشتر این آزمایش در تولید قطعات با استفاده نهایی می تواند اتکا به خود بخش انرژی نیجریه را در زم، که این بخش با مشکل مواجه است تقویت کند. ،وج شرکت های بزرگ چند ملیتی.