تعمیر پرینتر اچ پی

اگر میخواهید برای خود پرینتر بخرید، بدون شک در بازار دستگاههای اداری با برندها و مارکهای مختلفی روبرو شدهاید. وقتی صحبت از هزینههای مربوط به چاپگر میشود، شما با دو نوع هزینه روبرو خواهید شد. علاوه بر آن هزینه تعمیرات و تعویض قطعات با استفاده از گارانتی لپ تاپ ایسر بسیار کمتر از مدلهای دیگر است و در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ ارزان قیمت باشید، حتماً نام ایسر را خواهید شنید. این دستگاه علاوه بر چاپ عکس، کپی و اسکن را نیز با بهترین کیفیت انجام می دهد. سرعت چاپ این دستگاه کُند است به این صورتکه در حالت تکرنگ 8.0 ipm و در حالت رنگی 4.0 ipm سرعت چاپ دارد.

Rapidshape علاوه بر مواد انحصاری خود، با تولیدکنندگان شناخته شدهای چون Dreve و Keystone Industries همکاری میکند که طیف وسیعی از رزینهای زیستسازگار را ارائه میدهند. هر رنگ که بر روی کاغذ چاپ میشود از ترکیب چهار رنگ (زرد، فیروزهای، ارغوانی و مشکی) ساخته میشود. همچنین با قابلیت انتخاب مسیر کاغذ در این دستگاه شما می توانید از کاغذهای ضخیم، کیفیت بالا و حتی کارت نیز استفاده کنید. سرعت و کیفیت چاپ را بسنجید، قیمت خرید و هزینهها را مقایسه کنید و بر اساس نیازتان انتخاب کنید. سپس بر اساس این کدام قطعه چقدر آسیب دیده است، هزینه تعمیرات چاپگر را برآورد کرده و به شما اعلام می کنند. هزینه های نگهداری پرینتر : هزینه های نگهداری پرینتر شامل مصرف کارتریج و هزینه های تعمیر و سرویس می شود. در بسیاری از مواقع ما تمایل داریم که پرینت خود را به صورت دو رو انجام دهیم تا هم در مصرف کاغذ صرفه جویی کرده باشیم و هم جزوه ها و اسنادمان دارای قطر کمتری بوده و از مشکلات جا به جایی و نگهداری آن ها راهایی یابیم. این دستگاه دارای قابلیت های زیادی است. این دستگاه دارای درگاه USBB میباشد که این در گاه جلوی بدنه آن قرار دارد که قابلیت ذخیرهی فایلهای اسکن شده روی فلشمموری را دارد .

در ادامه مقاله به مقایسه پرینتر ۲۵۴۰ کانن، با سایر مدلهای مشابه اچ پی میپردازیم. همانطور که اشاره کردیم، پرینتر ۲۵۴۰ کانن یک پرینتر جوهر افشان است، اما کیفیت نوشته ها و متون از نظر ظرافت در مقایسه با پرینتر جوهری اچ پی بیشتر بوده و با برخی مدلهای پرینتر لیزری برابری میکند. پرینتر HP LaserJet Pro M402dne محصولی از شرکت اچپی (HP) با فناوری چاپ لیزری و تکرنگ، برای مصارف اداری و خانگی است.این پرینتر از نوع تک کاره لیزری سیاه و سفید است. در کنار مارک HP شرکت های سامسونگ وCanon نیز با مدل های پرینتر سه کاره لیزری Samsung M2070W و پرینتر سه کاره لیزری HP Pro M1212NF می­توانند گزینه­ های مناسبی باشند. پرینتر اچ پی مدل 401d با تکنولوژی چاپ لیزری محصول تک کاره از شرکت محبوب و پرطرفدار HP ( اچ پی ) است. کارتریجها به دو دستهی جوهری و لیزری دسته بندی میشوند که بستگی به نوع چاپ پرینتر دارد. این موارد باعث حفظ کیفیت اولیه کارتریج میشود، این سیاست با سیاست فروش بیشتر کارتریج تناقض دارد. اکنون میخواهیم هزینههای کارتریج پرینتر اچ پی و کانن را باهم مقایسه کنیم.

۹۰ میلیمتر و قابلیت استفاده از آلیاژ فلزی کبالت-کروم به عنوان مادهی اولیه است. شرکت ما با پانزده سال سابقه در زمینه خدمات و تعمیرات و سرویس ماشین های اداری موفق به کسب نخستین گواهی رسمی از شرکت HP طی دو سال اولیه فعالیت خود شد. امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینهی تولید پرینتر فعالیت می­کنند که از معروفترین مارک های پرینتر می­توانیم به مارک های: HP، Canon،Brother و Samsung اشاره کنیم که در این میان سه شرکت HP،Epson وSamsung از بقیه پیشروتر هستند و در سال گذشتهی میلادی بین چاپگرهای منتخب از طرف کاربران بیشترین سهم را داشته­ اند.

این خودتان هستید که میتوانید، بر حسب نیازی که دارید بهترین پرینتر را انتخاب کنید. همچنین هر یک از این پرینترها ظرفیت کاری خاص خود را دارد و شما می توانید بر حسب نیازتان به انتخاب پرینتر مدنظر بپردازید. این شما هستید که باید بسته به نیازی که دارید، از بین پرینترهای موجود در بازار انتخاب کنید. این در حالی است که پرینتر مکعبی با تکنولوژی جوهرهای حرارتی به شما امکان پرینت رنگی را میدهد. 1440 dpi با استفاده از 180 نازل مشکی و 59 نازل رنگی صورت میگیرد . وضوح چاپ در این پرینتر dpi 4800×600 است، در حالی که اسکن را با وضوح 600×1200 dpi انجام میدهد. بسیاری از انواع پرینتر که در کسب و کارها و مشاغل بزرگ استفاده میشوند دارای حافظههای 32، 128، 256، یا 512 مگابایتی هستند و جالب است بدانید پرینترهای پیشرفته قابلیت ذخیره سازی تا 1 گیگا بایت را نیز دارند. در ادامه ما انواع پرینتر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

این محصول قابلیت چاپ رنگی روی هر سطحی را دارد. این کارتریجها برای چاپ 180 صفحه سیاه-سفید و 180 صفحه رنگی کافی هستند. کانن پیکسما MG2540S به آرامی اما پیوسته چاپ را به انجام میرساند و صفحات تکرنگ را با سرعت 6-7 صفحه در دقیقه (ppm) خارج میکند که برای اکثر کاربران خانگی به اندازه کافی سریع است. چاپ در حالت رنگی بسیار کُندتر عمل کرده و حتی اگر عکس چاپ نکنید، کمتر از 2 صفحه در دقیقه را به سرانجام میرساند. این در مورد کارتریج رنگی و چاپ عکس و اشکال گرافیکی نیز صدق میکند. البته عیب بزرگ چاپگر کانن این است که پرینت عکس را حداکثر در قطع ۱۳×۱۸ انجام می دهد. سپس آنرا به روی قسمت براق کارتریج کشیده و رنگهای چسبیده شده را جدا کنید. کارتریج طرح نمونه مشابه این کالا بوده و البته از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

این پرینتر از کمپانی اچ پی به صورت 4 کاره طراحی شده و قادر به پرینت دو طرفه، اسکن یک طرفه، فکس و کپی برداری دو طرفه میباشد. چاپ بدون حاشیه و دو طرفه در این چاپگر موجود نیست. این نوع چاپگرها بدون ضربه هستند، اما به جای استفاده از لیزر در هد چاپ، از دیود ساطع نور استفاده می کنند. چاپگرهای LED از یک نوار LED برای ایجاد یک بار استاتیک جذبکننده جوهر روی درام چاپ استفاده میکنن؛ در حالی که پرینترهای لیزری از لیزر و آینه استفاده میکنن. پرینترها از نظر تکنولوژی به دو دسته اصلی تقسیم میشوند که دسته اول پرینترهای جوهرافشان میباشند و دسته دیگر پرینترهای لیزری.

یک پرینتر رنگی جوهری بین 15 تا 25 کاغذ رنگی را در دقیقه چاپ میکند؛ اما این تعداد برای پرینت ساده یا تک رنگ به 30 برگ در دقیقه میرسد. اولین عاملی که بیانگر کیفیت یک چاپگر است وضوح (DPI نقطه در هر اینچ ) می باشد DPI میزان جوهری است که چاپگر جوهر افشان می تواند در هر اینچ از کاغذ چاپی شما قرار دهد. پرینتر مورد استفاده شما چیست؟ نمایشگر LED، MG2540S به ابتداییترین شکل و برای نمایش شرایط وضعیت و پیامهای خطا در دستگاه استفاده میشود. این دستگاه با دستگاه های iOS و اندروید سازگار است و از طریق Wi-Fi قابل اتصال است.

قصد داریم تا به شما درباره تمامی اطلاعاتی که نیاز دارید در اختیار داشته باشید را ارائه دهیم با ما همراه باشید. پرینتر مکعبی به شما این امکان را میدهد تا هر طرح و متن ۲ بعدی که مد نظرتان است را چاپ کنید. که در این دسته بندی ها پرینتر های اچ پی به طور کلی به پنج گروه پرینتر جوهر افشان، پرینتر لیزری، پرینتر سوزنی، پرینتر حرارتی و پرینتر سه بعدی تقسیم می شوند. در ادامه به ۱۱ برند تولید پرینتر سه بعدی ساخت خانه خواهیم پرداخت. کانن یکی از برترین برند های جهانی در زمینه ی تولید انواع پرینتر ها مانند پرینتر کانن مدل MF 4780 W می باشد. در کنار قابلیت چاپ روی انواع سطحها، این محصول به شما این امکان را میدهد تا روی پوست خود نیز تتوهای موقت بزنید. شما برای تمیز کردن هد پرینتر، از دو روش دستی و خودکار استفاده کنید. اگر نمیدانید که پرینتر شما از روش خودکار پشتیبانی میکند یا نه، بهتر است تمیز کردن هد به صورت دستی را امتحان کنید. پس از پرینت شخصی پودرهای بدون پخت را به صورت دستی حذف می کند.

از کداک گرفته تا دل، از اپسون تا برادر اما معروفترین برندها در زمینه پرینتر را میتوان اچ پی و کانن دانست. سرعت چاپ پرینتر کانن برای متون به، ۹.۸ صفحه در دقیقه میرسد. داشتن صفحه کلید بزرگ با نور پس زمینه قوی، پردازنده گرافیکی 4 گیگ و رم 8 گیگ به شما کمک میکند تا در اجرای بازیهای مختلف مشکلی نداشته باشید. این برای پرینترهای اچ پی چیزی در حدود ۹.۱ صفحه در دقیقه است. شاید این اختلاف قیمت خیلی بالا نباشد، اما به یاد داشته باشید خرید کارتریج یک کار متوالی است و همواره تا زمان استفاده شما از پرینتر تکرار خواهد شد. اسکنر تعبیهشده در پرینتر فوق، کیفیت خوبی داشته و میتواند برای اسکن موارد متنوع مانند اسناد یا حتی عکس به کار رود. و میتواند تا یک سال در حالت استند بای قرار بگیرد. پرینتر یا چاپگر دارای انواع مختلفی است که به اقتضای کار خود میتوانید هر یک از این انواع را استفاده کنید . رابط کاربری آسان، سرعت پرینت 10 برگه در دقیقه و انواع شیوه اتصال به این پرینتر آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید پرینتر چندکاره تبدیل میکند.

«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که ایوان پرینتر از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزههای تازهای را در فروش کالا و خدمات، به دایرهی فعالیت خود افزوده است. سپس از طریق منوهای نمایش داده شده در این پرینتر مکعبی عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. باید به شما بگوئیم اگر میخواهید اسناد و متون را در زمان بسیار کمی چاپ کنید، باید پرینتر کانن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که عدم شارژ به موقع کارتریج و استفاده نکردن از جوهر و تونر با کیفیت علاوه بر چاپ کم رنگ و بی کیفیت باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیر به دستگاه پرینت شما می شود.

كاربران میتوانند به پورت Hi-Speed USB سایت 10printer 2.0 متصل شوند. این پورت در لیبل پرینترها تقریباً کابرد خاصی ندارد. یادداشت ویراستار: این مطلب در اسفند ۹۹ توسط کارشناسان پرینتر و ماشینهای اداری فالنیک، بررسی و تایید شده است. از نظر کارشناسان مرکز ماشین های اداری کیومیتا، بهترین پرینتر باید حافظههای جانبی را به خوبی پشتیبانی کند و تصاویر را با گرافیک بالا چاپ نماید. نکته دیگری که باید بدانید این است که، بسته به نوع کارکردی که پرینتر شما دارد اینکه جوهری باشد یا لیزری، هزینه خرید تغییر خواهد کرد. سینی کاغذ این پرینتر تا 250 برگ ظرفیت دارد و با چاپ 40 برگ در دقیقه در بین پرینترهای پرسرعت بازار قرار گرفته است. این نوع کارتریج استاندارد و عمومی بوده و شما میتوانید آن را در بازار های داخلی کشور نیز تهیه کنید. پرینترهای بی سیم این امکان را به کاربران میدهد تا به طور همزمان به یک دستگاه متصل شوند.علاوه بر این مزیت دیگر نیاز به تهیه چند چاپگر را نخواهید داشت که این امر در هزینه های بسیار به صرقه و مقرون است.داشتن یک پرینتر به جای چندین، نیاز به هزینه نگهداری و تعمیر کمتری دارد که شما میتوانید این هزینه را در جای دیگری خرج کنید.