بازاریابی چاپی Cookie Cutter ROI بالایی ایجاد نمی کند


کاتر شیرینی زنجفیلی مرد و خمیر کوکی

صاحب چاپخانه شماره 1: “تولید سرب سخت، پرهزینه، وقت گیر و خسته کننده است.” صاحب چاپخانه شماره 2: “ما در بازاریابی خود بازده بسیار خوبی دریافت می کنیم، پایگاه مشتریان ما در حال رشد است و همیشه سرنخ های جدیدی دریافت می کنیم.” هر دو این پرینترها یک کار را انجام می دهند. یکی برنده است و دیگری هدر می دهد.

بهینه سازی ROI بازاریابی چالش برانگیز است. استراتژی برای یک چاپگر ممکن است برای چاپگر دیگر جواب ندهد. مخاطبان هدف، ،یب محصول، پیشنهادات ارزشی و تمایزات رقابتی، همگی با هم ،یب می شوند تا موقعیت هر چاپگر را منحصر به فرد کنند. بنابراین بهترین روش این است که در برابر وسوسه کپی ، استراتژی بازاریابی رقبا مقاومت کنید. اغلب اوقات، ما آگهی رقیب خود را در یک مجله می بینیم، بنابراین ممکن است فکر کنیم که باید یک آگهی نیز ب،یم. ما ارسال کننده کارت پستال، انفجار ایمیل یا ویدیوی TikTok یک رقیب را می بینیم و فکر می کنیم باید این کار را انجام دهیم. لازم نیست. هر موقعیتی منحصر به فرد است. برای استفاده از فرمول بازاریابی من،، کارهای خاصی وجود دارد که می تو،د امروز انجام دهید تا ،یداران جدید چاپ واجد شرایط را به درب منزل یا وب سایت خود هدایت کنید. کدام یک برای شما من، است که اولویت بندی کنید؟

1. هر سه سال یکبار وب سایت خود را با طراحی جدید به روز کنید. وب سایت شما سنگ بنای استراتژی بازاریابی برند شما است و باید سریع، ایمن، پاسخگو به موبایل باشد و تجربه کاربری عالی را ارائه دهد. اگر آ،ین بار وب سایت شما در سال 2019 طراحی شده است، این احتمال وجود دارد که در مقایسه با برخی از سایت های رقبای جدید شما قدیمی به نظر برسد.

2. پتانسیل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک از طریق جستجوی گوگل و استراتژی های نمایش را دست کم نگیرید. با PPC، می‌تو،د شخصیت‌های مشتری خاص مکان را مورد هدف قرار دهید، تحلیل‌ها را ردیابی و اندازه‌گیری کنید، و بودجه و زمان‌بندی خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. تست، اندازه گیری، تکرار، اثبات و مقیاس.

3. نمایه ،ب و کار Google خود را به‌روزرس، کنید و مرتباً آن را حفظ کنید. از این پلتفرم به ،وان توسعه استراتژی بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. فهرست خود را با ع، ها، تبلیغات، اخبار و جزئیات محصول بهینه کنید. اطلاعات ،ب و کار خود را در تمام کانال های دیجیتال خود ثابت نگه دارید. به سوالات و نظرات مشتریان پاسخ دهید. همه این فعالیت ها به رتبه بندی محلی و جستجوی گوگل شما کمک می کند.

4. از بازاریابی ایمیلی هوشمندانه استفاده کنید. مطمئن شوید که یک پایگاه داده مبتنی بر مجوز با کیفیت از مشتریان و مشتریان احتمالی دارید. محتوای مرتبط و آسان برای مصرف را ارائه دهید و یک CTA قانع کننده را شامل شود.

5. در رویدادهای جامعه محلی شرکت کنید. فعال بودن در بازار محلی شما هم برای روابط عمومی و هم برای تولید پیشرو خوب است. از رویدادها حمایت کنید و از خیریه ها حمایت کنید تا با اینفلوئنسرها، مراجعین و مشتریان جدید بالقوه ارتباط برقرار کنید.

البته، همانطور که در بالا گفته شد، برخی از این تاکتیک ها بهتر از بقیه عمل می کنند. حتی اگر فکر می کنید می د،د مخاطبان هدف شما چه ،، هستند، چه می خواهند، از کجا ،ید می کنند و چرا از شما ،ید می کنند، ممکن است در اشتباه باشید. مهم است که تجزیه و تحلیل بازار رقابتی، تحقیقات مشتری/بازار و استراتژی پیام‌رس، بازاریابی خود را به طور مکرر – حداقل هر سه تا چهار سال یکبار – تجدید کنید. بدترین کاری که می تو،د انجام دهید این است که با عقاید و فرضیات قدیمی، اشتباه و ذهنی خود به ،وان واقعیت برخورد کنید. بهترین کاری که می تو،د انجام دهید این است که حقایق خود را بررسی کنید.

چاپ در سراسر آمریکا 25 اکتبر 2023

از نشانه گذاری VideoObject برای گنجاندن جزئیات ویدیوهای خود مانند مدت زمان، تصویر کوچک و توضیحات استفاده کنید، ویدیوهای شما باید دارای یک تصویر کوچک با کیفیت بالا باشند. یا یکی را ارائه می کنید یا به Google اجازه می دهید یک تصویر کوچک برای شما ایجاد کند

  • برای پخش زنده ویدیوها، نشان زنده را روی ویدیوی خود نمایش دهید. از داده های ساخت یافته BroadcastEvent و API Indexing برای قابل مشاهده ، نشان استفاده کنید.
  • گوگل استفاده از نقشه سایت ویدیویی را پیشنهاد می کند. برای آزمایش نقشه سایت خود، از ابزار Search Console Sitemaps یا Search Console API استفاده کنید.
  • ویدیوها باید با حداقل مراحل شروع شوند. اقدامات پیچیده کاربر، یافتن ویدیوهای شما را برای Google دشوار می کند.
  • حتی اگر ویدیوهایی که در صفحه شما تعبیه شده اند از پلتفرم هایی مانند YouTube، Vimeo یا Facebook استفاده می کنند، باید داده های ساختاری ارائه کنید و مطمئن شوید که این میزبان ها به Google اجازه دسترسی به فایل ویدیوی شما را می دهند.
  • همچنین می تو،د ویدیوی خود را بر اساس موقعیت مک، کاربران محدود کنید. اگر از داده های ساخت یافته VideoObject استفاده می کنید، این مراحل را دنبال کنید.

Google پیش‌نمایش ویدیوی شما را برای جذاب‌تر ، آن انتخاب می‌کند. برای تنظیم مدت زمان پیش‌نمایش ویدیو، از متا تگ روبات max-video-preview استفاده کنید. هرچه ویدیوی شما برای کاربر قابل ارائه تر و آسان تر باشد، تعامل بیشتری خواهید داشت. Google واکشی فایل‌های شما این فرآیند را برای شما آسان‌تر می‌کند.

##

پست ماه گذشته دیوید را بخو،د:

اطلاعات بیشتر از دیوید را اینجا بخو،د.


دیوید مورفی Nvent نویسنده بازاریابی در Print Media Centrدیوید مورفی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است Nvent Marketing، یک آژانس بازاریابی متخصص در بازاریابی دیجیتال برای صنعت چاپ. دیوید بیش از 30 سال تجربه در صنعت گرافیک و چاپ اسناد دارد. او به‌،وان عضو هیئت‌مدیره و مشاور سازمان‌ها و انجمن‌های چاپی از جمله مشارکت چاپ سبز پایدار (SGP)، صنایع چاپ آمریکا (PIA)، انجمن فناوری‌های چاپ (APTECH)، و بنیاد بورسیه اسناد الکترونیکی (EDSF) خدمت کرده است. دیوید نیز جایزه دریافت کرد جایزه Idealliance Soderstrom Society برای رهبری صنعت چاپ می توان با دیوید در [email protected] تماس گرفت.

Project Pea، TV Print Media Centr

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/cookie-cutter-print-marketing-doesnt-generate-high-roi/