مذاکرات رویال میل و CWU تمدید شد

هر دو طرف تأیید می‌کنند که، همانطور که توافق شد، اختلافات محلی در مورد بازنگری‌ها به روند تشدید سریع که در ضمیمه بی،ه مش، آمده است ارجاع داده می‌شود و هیچ تغییری که توافق نشده است در طول این فرآیند اجرا نخواهد شد.»

ماریا دا ،ا و ،ی ورما، مدیران غیر اجرایی رویال میل نیز برای نظارت بر هیئت مدیره گروه مشارکت دارند.

رویال میل انتظار دارد در سال مالی جاری خود که تا 31 مارس ادامه دارد، زیان عملیاتی تعدیل شده ای بین 350 تا 450 میلیون پوند گزارش کند.




منبع: https://www.printweek.com/articles/royal-mail-and-cwu-talks-extended


مذاکرات بحر، بین رویال میل و CWU با “پیشرفت در برخی زمینه ها” تمدید شده است.

مذاکرات جدید توسط برندان باربر، دبیر کل سابق TUC و رئیس ACAS، با حمایت مارینا گ،کو، سازش‌دهنده ارشد ACAS، تسهیل می‌شود.

مذاکرات جدید بین دو طرف قرار بود روز یکشنبه (12 مارس) به پایان برسد و هدف آن حصول توافقی جدید برای پایان دادن به مناقشه صنعتی مضر و طول، مدت باشد.

با این حال، از آن زمان، اعضای CWU به نفع اقدامات بیشتر در آنچه که اتحادیه به ،وان بزرگترین دستور اعتصاب از زمان قانون اتحادیه کارگری در سال 2016 توصیف کرد، رای داده اند.

ما کاملا موافقیم. این صحبت ها سخت است. 18 روز اقدام، آینده شرکت در خطر است، 115000 شغل. ما باید این را درست دربیاوریم.

رویال میل برای 18 روز فعالیت صنعتی که در سال گذشته انجام شد، 200 میلیون پوند قیمت تعیین کرده است. یک اعتصاب 24 ساعته دیگر که برای فوریه برنامه ریزی شده بود، پس از یک چالش قانونی رویال میل لغو شد.

در کنار اتحادیه خود بایستید. https://t.co/jLiEJTz0nU

– CWU (@CWUnews) 13 مارس 2023

هدف ما باید رسیدن به توافق باشد.

CWU در بی،ه‌ای گفت: «هر دو طرف بر اهمیت پایبندی کامل به بی،ه مش، و پیوست توافق‌شده در روز پنجشنبه ۲ مارس و نیاز به کاهش تنش‌های محل کار تاکید می‌کنند.

سخنگوی رویال میل گفت هفته چاپ: «مذاکرات این آ، هفته ادامه یافت. پیشرفت هایی در برخی زمینه ها حاصل شده و توافق شده است که مذاکرات تا این هفته تمدید شود.»