امور مالی چاپ سه بعدی: اصلاح مالی voxeljet – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307963/3d-printing-financials-voxeljets-financial-reshuffle/

این فرآیند حذف از فهرست با یک ،وج رسمی شروع می شود (فرم 25) باید در SEC ثبت شود، که نشانه آغاز پایان فصل Nasdaq voxeljet است. لغو ثبت سهام آن به این م،ی است که voxeljet هیچ گونه تعهدی برای گزارش دهی بر اساس قو،ن اوراق بهادار ایالات متحده نخواهد داشت. اگرچه سهام voxeljet دیگر بخشی از بورس Nasdaq نخواهد بود، اما باید توجه داشت که این شرکت که ریشه در آلمان دارد، همچنان سهام خود را در بورس فهرست شده است. بورس اوراق بهادار فرانکفورت (FRA) در زیر نماد نشانگر VX8B. بنابراین، این تعدیل استراتژیک فقط بر فهرست ایالات متحده تأثیر می گذارد و سهام آن در FRA بدون تأثیر باقی می ماند.

آ،ین باری که از voxeljet شنیدیم، مدیریت محتاطانه نسبت به سلامت مالی و آینده خود خوشبین بود. در نوامبر 2023، voxeljet افزایش درآمد را برای 9 ماه اول سال گزارش کرد و چشم انداز مثبتی را برای سه ماهه چهارم حفظ کرد. در واقع، مدیر ارشد مالی (CFO) رو،ف فرانتس گفت که از رسیدن به انتهای بالای دستورالعمل درآمد کل سال اطمینان دارد. علیرغم مواجهه با موانع در برخی مناطق و ثبت ضررهای خالص، مدیریت voxeljet همچنان متعهد به رسیدن به نقطه سربه سر تا سال 2025 است. این پس زمینه اکنون با اطلاعیه های اخیر voxeljet کمی تغییر کرده است.

Voxeljet و Anzu Ventures با افزودن یک لایه دیگر به این بازنگری مالی، اصلاحیه‌ای را ثبت کرده‌اند برنامه 13 بعدی با SEC تشکیل شود. این سند جزئیات تغییرات سرمایه گذاری Anzu در voxeljet، از جمله توافق نامه های وام اصلاح شده و جدید را نشان می دهد. این اصلاحیه مشارکت مالی استراتژیک بین voxeljet و Anzu Ventures را برجسته می‌کند و سرمایه‌گذاری مداوم آنزو در voxeljet را از طریق وام‌های تضمین شده و سرمایه نشان می‌دهد.

در یک سری از اطلاعیه های مهم در 13 مارس 2024، voxeljet (نزدک: VJET) طرحی را برای تغییر ساختار مالی و جهت گیری استراتژیک خود فاش کرده است. به ،وان بخشی از این اقدامات، شرکت مجدداً درباره بدهی خود مذاکره کرده و بودجه اضافی را از سرمایه گذار کلیدی تضمین کرده است Anzu Ventures، برنامه های خود را برای حذف سهام خود از نزدک فاش کرد و سند مالکیت مهمی را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC).

در میان اقدامات استراتژیک خود، voxeljet ترتیبات مالی خود را با Anzu Ventures بررسی کرده است. این منجر به یک معامله وام مطمئن تر و هجوم سرمایه جدید برای voxeljet شد. در ابتدا، Anzu Ventures در ژانویه 2023 به voxeljet 3.2 میلیون دلار در یک “سفته بدون تضمین ارشد” وام داد. به سرعت به 12 مارس 2024 بپیوندید، و این قرارداد به یک “سفته تضمین شده ارشد” ارتقا یافته است، که در اصل به این م،ی است که اکنون وجود دارد. وثیقه پشتوانه وام، امنیت بیشتری را به Anzu ارائه می دهد.

داخل پرینتر سه بعدی Voxeljet خود قدم بزنید.

مشارکت تقویت شده

از نوامبر 2021، سهام voxeljet شاهد کاهش شدیدی بوده است و از ارزش بیش از 9 دلار به 50 سنت در 13 مارس 2024 سقوط کرده است. این نشان دهنده کاهش ارزش تقریباً 94.4٪ است. پس از انتشار اخبار ،وج از بورس، وضعیت تاریک‌تر به نظر می‌رسید و ارزش سهام به پایین‌ترین سطح تاریخ خود ی،ی 36 سنت رسید. این نوسانات سهام، چالش‌های voxeljet را در حفظ اعتماد سرمایه‌گذاران در میان تغییر شرایط بازار و تعدیل‌های استراتژیک داخلی برجسته می‌کند. است

حذف و لغو ثبت نام

اگرچه voxeljet حرکات خود را به ،وان بخشی از یک «همسویی مجدد استراتژیک» توصیف می‌کند، اما اعلام یک بازیگر کلیدی در بخش چاپ سه‌بعدی در مورد قصدش برای ،وج از Nasdaq ناگزیر باعث ایجاد سؤالاتی در بین سرمایه‌گذاران در مورد آینده شرکت و ثبات مالی آن می‌شود. و البته سهام آن. این امکان وجود دارد که بسیاری از سهامداران، با توجه به ارزش سهام voxeljet، سهام خود را واگذار کنند – حرکتی که به طور بالقوه می تواند افت قیمت سهام را توضیح دهد، همانطور که با سقوط voxeljet به 36 سنت مشاهده شد. حساسیت بازار به تصمیمات شرکتی بخشی از پویایی است که شرکت‌های ،تی با آن مواجه هستند، و می‌تو،م فرض کنیم که در هفته‌های آینده تغییرات شرکتی حتی مهم‌تری رخ خواهد داد، زیرا voxeljet به این هم‌ترازی مجدد ادامه می‌دهد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در پاسخ به این فراز و نشیب های مالی، voxeljet تصمیم گرفته است سهام خود را از بورس Nasdaq حذف کند و از SEC خارج کند. این حرکت در جهت کاهش هزینه های عملیاتی است و ثابت می کند که شرکت در حال ارزیابی مجدد موقعیت خود در بازار است. انتظار می رود دور شدن از تعهدات فهرست نزدک به کاهش تعهدات نظارتی و مالی کمک کند و تمرکز شرکت را به تقویت موقعیت اقتصادی خود در بلندمدت تغییر دهد.

علاوه بر این، voxeljet یک وام اضافی 5.5 میلیون دلاری از Anzu Ventures دریافت کرده است که در دو ،ط مساوی 2.75 میلیون دلاری پرداخت می شود. این قرارداد جدید همچنین شامل اقدامات امنیتی بهتر و برنامه بازپرداخت دقیق، از جمله نرخ بهره و شرایط خاص مرتبط با عملکرد شرکت و تغییرات استراتژیک بالقوه است. اولین بخش پس از دریافت اسناد وثیقه اجرا شده توسط Anzu Ventures در دسترس خواهد بود و ،مت دوم برای 15 جولای 2024 یا احتمالاً زودتر برنامه ریزی شده است.

تاسیسات voxeljet ایالات متحده در کانتون، MI. تصویر از voxeljet.