اصالت در کسب و کار چاپی و پیام های شخصی مهم است


یک تصویر آبی از جعلی و واقعیت که به صورت بلوک نوشته شده است

اصالت برای پیام‌های تجاری، شخصی و چاپی از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. چه در تبلیغات، چه در رسانه های اجتماعی یا گفت،ای روزمره، مردم می خواهند احساس کنند که پیام هایی که دریافت می کنند واقعی و واقعی هستند.

هفته گذشته روز جه، زن بود و سیل پیام‌ها در 8 مارس که حمایت از ،ن را نشان می‌داد در همه کانال‌ها شایع بود. اما آیا معتبر بود؟ آیا این حمایت در 364 روز باقی مانده از سال توسط این برندها، مشاغل چاپی و مردم به طور فعال نشان داده می شود؟

رسانه‌های تجاری مقالات و مصاحبه‌ها، پاد،ت‌ها و سایر ابتکارات ایجاد ،د و محتوای خود را به ،وان قهرمان ،ن ارسال ،د. آیا آنها در بقیه ایام سال از طریق کانال ها و جلد مجلات خود به ،ن چاپی این دید را می دهند؟ آیا شرکت های رسانه ای تعداد عادلانه ای از ،ن در رهبری، مدیریت و در هیئت مدیره خود دارند؟

کلیک کنید و خودتان قضاوت کنید.

به ،وان دختر شماره 1 در دختر، که چاپ می کنند من در 14 سال گذشته تغییرات م،اداری زیادی نمی بینم. من ایجاد کردم #PrintHERstoryMonth، یک ابتکار دیده شدن که اکنون در پنجمین سال خود است، برای برجسته ، ،ن خشن و افسانه ای که قدرت چاپ را دارند. ما بیشتر از 100 زن شرکت در سال 2023

این ابتکار همزمان با ماه تاریخ ،ن برای بهره مندی از علاقه موضوع و قرار گرفتن در معرض بیشتر محتوا است، اما این تنها یکی از کارهای متعددی است که ما در طول سال برای حمایت از ،ن در چاپ انجام می دهیم. برنامه مربیگری رایگان ما با ثبت نام تعداد بیشتری از ،ن جوان برای دریافت کمک در مسیر شغلی خود و موانعی که در صنعت مردانه با آن روبرو هستند، به طور تصاعدی در حال رشد است.

روز جه، زن، ماه تاریخ زن، و روز جه، زن در ماه مارس قرار دارند، بنابراین اکنون موضوعی هستند. ماه تاریخ سیاه‌پوستان در فوریه جشن گرفته می‌شود و ژوئن ماه افتخار است و فرصت‌های زیادی برای نشان دادن حمایت از جوامع به حاشیه رانده شده و دلایل اجتماعی در طول سال وجود دارد. همان تست اصالت اعمال می شود.

قبل از اینکه برای مخاطبان خود پیام ارسال کنید تا بدانند شما، ،ب و کار چاپی یا برندتان در هر چیزی جایگاه دارید، بیایید توضیح دهیم که چرا این همه مهم است و چرا نمی خواهید به سطل ، تنزل پیدا کنید.

اصالت پیام چیست؟

اعتبار پیام به درجه ای اشاره دارد که یک پیام به طور دقیق مقاصد، ارزش ها و باورهای فرستنده را منع، می کند. به عبارت دیگر، این در مورد صادق بودن با خود و برقراری ارتباط صادقانه با دیگران است.

چرا اصالت پیام اهمیت دارد؟

اصالت در پیام رس، به چند دلیل بسیار مهم است. اول، اعتماد بین فرستنده و گیرنده ایجاد می کند. وقتی مردم احساس می‌کنند که پیامی واقعی و واقعی است، به احتمال زیاد آن را باور کرده و به آن عمل می‌کنند. این امر به ویژه در بازاریابی مهم است، جایی که مصرف کنندگان هر روز با پیام های بی شماری بمباران می شوند. مارک‌ها، مشاغل چاپی و افرادی که اصالت را در پیام‌های خود در اولویت قرار می‌دهند، بیشتر متمایز می‌شوند و دنبال‌کنندگان وفادار ایجاد می‌کنند.

دوم، اصالت پیام به تثبیت هویت و ارزش ها کمک می کند. هنگامی که یک برند، ،ب و کار چاپی یا شخصی به طور مداوم باورها و ارزش‌های خود را به اشتراک می‌گذارد، یک حس قوی از هویت برند ایجاد می‌کند که مشتریان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می کند، بلکه باعث بازگشت مشتریان فعلی نیز می شود.

در نهایت، اصالت در پیام رس، به سادگی کار درستی است. ما به ،وان افراد و سازمان ها موظفیم صادقانه و شفاف با دیگران ارتباط برقرار کنیم. وقتی موفق به انجام این کار نمی شویم، در خطر آسیب رساندن به روابط و شهرت هستیم.

چاپ در سراسر آمریکا 25 اکتبر 2023

نحوه دستیابی به اعتبار پیام

دستیابی به اصالت پیام نیازمند ،یبی از خودآگاهی، شفافیت و همدلی است. در اینجا چند نکته برای دستیابی به اصالت در پیام شما وجود دارد:

خودت را بشناس

قبل از اینکه بتو،د به طور واقعی با دیگران ارتباط برقرار کنید، باید بد،د که چه ،ی هستید و طرفدار چه چیزی هستید. کمی زمان بگذارید تا به باورها، ارزش‌ها و نیات خود و برند یا تجارت چاپی که برای آن کار می‌کنید فکر کنید. این به شما کمک می‌کند تا ارتباط مؤثرتری برقرار کنید و از اینکه شما را غیرصادقانه یا فریبنده جلوه دهید.

شفاف باشید

شفافیت کلید ایجاد اعتماد با مخاطبان است. وقتی در مورد نیت خود شفاف هستید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم شما را باور کنند. این امر به ویژه در بازاریابی B2B مهم است، جایی که مشتریان اغلب نسبت به چیزهایی که به نظر می رسد بیش از حد خوب به نظر نمی رسند، شک دارند – از جمله موضع گیری های اجتماعی اگر در تمام سال به روش های م،ی دار پشتیبان نشوند.

از دستکاری بپر،ید

تاکتیک های دستکاری ممکن است در کوتاه مدت کارساز باشند، اما در نهایت برای برند، تجارت چاپی، شهرت شخصی و روابط با مشتریان مضر هستند. به‌جای تلاش برای جلب مخاطب یا کلیک با اشتراک‌گذاری یک نقل قول MLK، برجسته ، 1 زن که در شرکت شما در مدیریت کار می‌کند، یا به اشتراک گذاشتن پشتیب، «گی پراید» در قالب یک لوگوی رنگین‌کمان، بر ایجاد ارتباطات واقعی تمرکز کنید. و ارائه ارزش فکر نکنید برای یک ث،ه اشتراک‌گذاری غیراصولی برای ،، که این مهم‌تر از همه مهم‌تر است – Millennials و Gen Z. آنها بزرگ‌ترین گروه از مصرف‌کنندگان و مشتریان در سیاره زمین هستند و با شما تماس می‌گیرند و/یا از تجارت با آنها اجتناب می‌کنند. افراد و شرکت هایی که پیام های غیر معتبر ارسال می کنند.

مقاوم باش

ثبات برای ایجاد یک برند قوی، هویت تجاری و شخصی و ایجاد اعتماد با مخاطبان شما کلیدی است. هنگامی که شما به طور مداوم و معتبر ارتباط برقرار می کنید، یک حس قابل اعتماد و قابل اعتماد ایجاد می کنید که مردم می توانند روی آن حساب کنند. اگر 1 بار در سال از ماه تاریخ سیاه، ماه تاریخ ،ن، ماه افتخار و سایر ابتکارات این چنینی حمایت می کنید، در سرمایه گذاری در لحظه ثابت هستید، نه برای حمایت واقعی از این جنبش ها.

امیدوارم این پست به همه کمک کند قبل از به اشتراک گذاشتن بی‌رویه، «ابتدا معتبر» فکر کنند. امیدوارم این پست به شما کمک کند شجاعت ایستادن و قهرمان شدن در بهبود پیام رس، در شرکت های خود را پیدا کنید. امیدوارم این پست جرقه ای در رسانه های تجاری ایجاد کند تا از طریق کانال های خود ،ن را در تمام سال با دیده شدن برابر مردان جشن بگیرند.

و من به فشار دادن ادامه خواهم داد.

##

پست ویژه دبورا را ببینید: Five Signs You are a Print Junkie – نسخه 2023

9 اپیزود OF PROJECT PEACOCK: تولیدات چاپی در PROJECTPEACOCK.TV در حال پخش استاینجا را تماشا کنید!

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند، Elvate Print، #PrintChat، #PrintLife و روز بین‌المللی چاپ.

دبورا همچنین به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به ،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که تعداد زیادی از چاپگرها و ارائه دهندگان خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

ارتباط با دبورا: توییتر / فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوب / پینترست / گروه حرفه ای تولید چاپ / [email protected]

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

Project Pea، TV Print Media Centr

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/authenticity-matters-in-،nd-print-business-and-personal-messaging/