مدیران وب YM تمدید شدند، ارقام به روز شدند

طبق آ،ین گزارش ها، ،ری در York Mailing (Holdings) Ltd مربوط به حامی YM و دارنده شارژ ثابت و شناور Pricoa 62.9 میلیون پوند بود.

بی،ه جدید امور YM Chantry DMG Media و ایمیل روزانه بال چاپ Harmsworth Printing به ،وان بدهکار £ 488,024 توسط چاپگر وب Wakefield.

این احتمالاً مربوط به استفاده بیش از حد کاغذ و مجازات‌های احتمالی در طول تلاش فاجعه‌بار YM برای جذب کار مکمل دیلی میل در سه ماهه چهارم 2021 است.

پیندار همچنین 18.75 میلیون پوند بدهکاران بین شرکتی داشت که احتمالاً صفر بود.

در ژوئن سال 2022، گروه Paragon، شاخه پست مستقیم YM، Letters،p را به ،وان یک شرکت در جریان قراردادی به ارزش 750,000 پوند ،یداری کرد که شامل حفظ 20٪ سهام Pricoa در تجارت Eco Mailer Letters،p بود.


پرینت‌ویک می‌گوید، یکی از مشتریان صنعت رو،مه‌های گروه YM، طلبکار اصلی بخش وب ش،ت خورده آن بود.

YM Chantry 7.81 میلیون پوند به طلبکاران تجاری بدهکار است و ،ری ،نی به استثنای پریکوا 24.13 میلیون پوند دارد که شامل مبلغ 14.44 میلیون پوند طلبکار بین شرکتی می شود.

Paragon همچنین آژانس بازاریابی Go Direct Marketing را به ،وان بخشی از معامله ،یداری کرد، اما آن تجارت بلافاصله به مالک سابق آن آدریان اسکات فروخته شد و به یک شرکت مستقل تبدیل شد.

بائر مدیا 11992 پوند به پیندار اسکاربورو بدهکار بود.

آ،ین گزارش‌های مدیران FRP Advisory شامل بازنگری‌هایی در پرونده‌های اصلی است، پس از اینکه به مدیران YM زمان بیشتری برای به‌روزرس، سوابق حسابداری داده شد.

با توجه به پرونده های جدید: پیندار اسکاربرو 5.48 میلیون پوند به طلبکاران تجاری بدهکار است و ،ری کل برآورد شده 8.17 میلیون پوند بدون احتساب پریکوآ دارد.

مدیر، از جمله مدیر عامل سابق گروه YM، استفان گودمن و مدیر مالی لی ریچاردسون، بی،ه‌هایی مبنی بر توافق/حقیقت در مورد ارقام به‌روز شده امضا کرده‌اند.

FRP Advisory همچنین مدیریت Pindar Scarborough، York Mailing و YM Chantry را یک سال تا 31 مارس 2024 تمدید کرده است.

شرکت برتر YM Group در ژوئن 2022 پس از فروش مشاغل باقیمانده خود وارد مدیریت شد.

حساب های آن برای سال منتهی به 31 مه 2021 هرگز بایگ، نشد.

چاپ هارمزورث در اولین گزارش ظاهر نشد.

ساختار گروه پیچیده همچنین شامل شرکت های هلدینگ واسطه است.

سایر مشتریان به ،وان بدهی مبالغ بسیار کمتری ذکر شدند. همچنین در فهرست طلبکاران چانتری، گاردین نیوز و مدیا قرار داشت که 9207 پوند بدهکار بود.

آ،ین پرونده‌های FRP مربوط به گروه YM نشان می‌دهد که در مجموع کمبود برآورد شده 83.72 میلیون پوند، شامل ،ری Pricoa، سهامداران فردی که از بین رفته‌اند، و 604,471 پوند مطالبات کارکنان از 9 کارمند آن است.

در گزارش های سال گذشته، ،ری پریکوآ 51 میلیون پوند بود.

سه کارخانه افست وب YM: Pindar Scarborough، York Mailing و YM Chantry تقریبا یک سال پیش، در 31 مارس 2022، به مدیریت سقوط ،د.

یورک میلینگ 2.89 میلیون پوند به طلبکاران تجاری بدهکار بود و 11.94 میلیون پوند کل ،ری ،نی داشت، بدون احتساب Pricoa اما شامل طلبکاران بین شرکتی 7.87 میلیون پوند بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/ym-web-admins-extended-figures-updated