اتحاد جدید UC Berkeley منابع چاپ سه بعدی را برای استارتاپ های سخت افزاری تقویت می کند – 3DPrint.com

«تطبیق یک فناوری تحقیقاتی برای یک زمینه سخت و پیچیده نیازمند نمونه‌سازی و آزمایش‌های زیادی است و نیاز به درک عملی از طراحی برای تولید دارد. پروژه SpaceCAL برای آزمایش نوع جدیدی از پرینت سه بعدی در محیط‌های فضایی ایجاد شد و کار با JIDI به ما این امکان را می‌دهد که با طراحی‌های خود دست به کار شویم و به سرعت از اشتباهات خود درس بگیریم تا آزمایشی عالی ایجاد کنیم.

موسسه جیکوبز مبلغ 20 میلیون دلار کمک مالی برای راه اندازی فضای خود دریافت کرد. برخلاف سایر فضاهای سازنده دانشگاه، هر ،ی از دانشگاه کالیفرنیا برکلی می تواند در صورت دریافت Maker P، از آن برای پروژه های مختلف استفاده کند. برنامه های UC Berkeley، SkyDeck و موسسه Jacobs نه تنها بر نوآوری های تکنولوژیکی بلکه بر تأثیرات اجتماعی تمرکز دارند. داشتن یک نمونه اولیه با کیفیت بالا مانند نمونه‌هایی که موسسه می‌تواند به تولید آن کمک کند، اغلب برای یک استارت‌آپ سخت‌افزاری ضروری است تا بودجه مورد نیاز برای ایجاد این تأثیرات را تأمین کند. با اثبات شده وضعیت به ،وان برترین دانشگاه در جهان برای استارت آپ های سرمایه گذاری شده، UC Berkeley مک، ایده آل برای مشاهده نوآوری چاپ سه بعدی است که به حدا،ر رسانده می شود.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

آزمایشگاه نمونه سازی پیشرفته موسسه جیکوبز واقع در کالج مهندسی، مجهز به این دستگاه های پیشرفته برای پشتیب، از نیازهای مختلف نمونه سازی استارت آپ ها است. این برنامه همچنین دسترسی به متخصصان طراحی داخلی Jacobs با تخصص در زمینه طراحی، مهندسی و ساخت را فراهم می کند. کارگاه های رایگان و آموزش ابزار برای کشف مهارت های جدید؛ و دسترسی به فروشگاه مواد آن، جایی که آنها می توانند مواد اولیه را با قیمت کمتری برای نمونه های اولیه خود ،یداری کنند.

Eyeman گفت: “پس از کار با تیم در Maker،e، من توانستم هزینه های قالب را از 40000 دلار به زیر 7000 دلار کاهش دهم و قیمت هر واحد را از 6 دلار به 0.69 دلار کاهش دهم.” “اگر نمی دانستم چه چیزی را فقط در Jacobs Maker،e می توانم یاد بگیرم، تجارت کوچک من هرگز شروع نمی شد.”

دانشجویان مؤسسه نوآوری طراحی جاکوبز. تصویر از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی.

موسسه نوآوری طراحی جاکوبز تصویر از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی.

از سال 2012، SkyDeck پیشرو در پرورش نوآوری است که از طریق مشارکت بین UC Berkeley شکل گرفته است. مدرسه بازرگ، هاس، دانشکده فنی و مهندسی و دفتر معاونت پژوهشی. به استارت آپ ها محیطی ایده آل برای توسعه و راه اندازی ،ب و کارشان ارائه می دهد. SkyDeck با ا،یستم غنی از مشاوران، شرکای صنعتی و سرمایه گذاران به بیش از 800 شرکت کمک کرده است تا رشد کنند و وارد بازار شوند.

پرینت سه بعدی دانشجویان در موسسه نوآوری طراحی جاکوبز. تصویر از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی.

به طور مشابه، تیلور وادل، دانشمند دانشگاه برکلی و مهندس مک،ک، برنامه شتاب دهنده برکلی Skydeck Pad-13 را برای استارت آپ خود تکمیل کرد. EduReality، که برای توسعه مهارت های کارآفرینی شخصی و شرکتی کلیدی بود. در آنجا، او چندین شبیه سازی آزمایشگاه واقعیت مجازی را برای مشتریان و موسسات آموزشی طراحی و توسعه داد. وادل سپس محقق اصلی پروژه زیرمداری SpaceCAL شد که چاپ سه بعدی را در فضا آزمایش کرد و از طراحی عملی و قابلیت نمونه‌سازی سریع موسسه بهره برد. وادل که هنوز مسئول این پروژه است، گفت که همکاری با موسسه جیکوبز به آنها کمک کرد تا یک آزمایش موفق را انجام دهند.

نحوه کار به این صورت است: SkyDeck تعداد کمی از شرکت ها را از برنامه خود برای دسترسی به امکانات موسسه جیکوبز انتخاب می کند. به استارت‌آپ‌های سخت‌افزاری که در برنامه شتاب‌دهنده برکلی SkyDeck پذیرفته می‌شوند، مجوزهای Entrepreneur Maker اعطا می‌شود که امکان دسترسی به پیشرفته‌ترین Jacobs Maker،e را فراهم می‌کند. این مجوزها به دارندگان اجازه می دهد تا از ابزارهای مختلفی در Maker،e استفاده کنند، از جمله چاپگرهای سه بعدی استاندارد، آزمایشی و پیشرفته مانند استراتاسیس (Nasdaq: SSYS) پرینترهای سه بعدی رنگی چند متری Fortus 380MC و Objet260 Connex3. چاپگر استریولیتوگرافی Formlabs' Form 3 (SLA) و مارک فورجد (NYSE: MKFG) چاپگر سه بعدی X7، و همچنین آزمایشگاه های الکترونیک و نساجی. یک مغازه چوب فروشی و ف،ی. ربات های صنعتی؛ روترها و آسیاب های CNC؛ اسکنرهای سه بعدی؛ و خیلی بیشتر.

برکلی اسکای دک به نیروهای خود پیوسته است موسسه نوآوری طراحی جاکوبز، دانشگاه کالیفرنیا، مرکز بین‌رشته‌ای پیشرفته برکلی، برای ارائه یک رونق بزرگ به استارت‌آپ‌های سخت‌افزاری که در برنامه شتاب‌دهنده SkyDeck شرکت می‌کنند. این مشارکت جدید به این م،ی است که این استارت آپ ها اکنون می توانند به بسیاری از امکانات با کیفیت بالا برای نمونه سازی و آزمایش محصولات خود دسترسی داشته باشند. از طریق SkyDeck، آنها کلید ابزارهای پیشرفته و راهنمایی های متخصص را بدون پرداخت هزینه سنگین دریافت می کنند و تبدیل ایده های نوآورانه خود به محصولات واقعی و کاربردی را آسان تر و ارزان تر می کنند.

به ،وان بخشی از این مشارکت، استارت آپ ها همچنین می توانند با کمک مشاوران طراحی داخلی موسسه جیکوبز، نمونه های اولیه خود را به صورت تکراری طراحی و بهینه سازی کنند. به ،ه خود، استارت‌آپ‌های SkyDeck نیز با جامعه دانشجویی در مؤسسه Jacobs، از طریق یک کارگاه آموزشی یا گفتگوی شغلی، به اشتراک گذاشتن دانش و شاید حتی یافتن استعدادهای جدید، تعامل خواهند داشت.

موسسه جیکوبز به ،وان یک مرکز بین رشته‌ای طراحی شده است که روش‌شناسی طراحی، نوآوری‌های تکنولوژیکی و تأثیرات اجتماعی را برای مق، با بزرگترین مشکلات امروز و فردا، بر خلاف هر کاری که دانشگاه‌ها قبلا انجام داده‌اند، گرد هم می‌آورد. اریک پائولوس، مدیر دانشکده موسسه جیکوبز، اضافه کرد: کار با SkyDeck به ما امکان می‌دهد ماموریت خود را به مجموعه‌ای کاملاً جدید از کاربران گسترش دهیم. “این یک نمونه هیجان انگیز از توانایی ها و منابع مختلف برکلی است که به روشی منحصر به فرد برای حمایت از کارآفرینان در بخش مهمی از فرآیند توسعه محصول گرد هم آمده اند.”

مؤسسه Jacobs درست در کنار SkyDeck قرار دارد، بنابراین استارت آپ ها برای استفاده از این ابزارها مجبور نیستند راه زیادی را طی کنند و حتی می توانند برای بهبود نمونه های اولیه خود مشاوره دریافت کنند. این به طور بالقوه می تواند ده ها هزار دلار صرفه جویی کند و به طور قابل توجهی روند نمونه سازی را سرعت بخشد. در واقع، صرفه‌جویی مالی برای استارت‌آپ‌ها می‌تواند قابل توجه باشد، همانطور که توسط آل، جیمز آیمن، دانشمند دانشگاه برکلی نشان داده شد، که توضیح داد که هزینه‌های تولید خود را با استفاده از Jacobs Maker،e به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308170/uc-berkeleys-new-alliance-boosts-3d-printing-resources-for-hardware-s،ups/