آسیاب بیلرود دچار عفونت قارچی شد

اسکانابا 830 کارمند دارد و کاغذهای گرافیکی برای چاپ تجاری و کاغذهای تخصصی برای لیبل و تبدیل می سازد. ظرفیت سالانه حدود 700000 تن در پاس است. قدمت این آسیاب به سال 1911 برمی گردد.

اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) بیان می‌کند که اگرچه ا،ر افرادی که اسپور ب،تومایسس تنفس می‌کنند بیمار نمی‌شوند، برخی از افراد علائمی مانند تب و سرفه را تجربه می‌کنند و اگر عفونت گاهی اوقات جدی شود. درمان نمی شود.

با این وجود، ما از نزدیک با مقامات بهداشت محلی، ایالتی و ملی کار می کنیم و با هم تمام تلاش خود را برای شناسایی تماس های رایج در بین کارکنان بیمار اسکانابا انجام می دهیم.

کریستوف میکالسکی، رئیس و مدیرعامل بی،ود، اظهار داشت: اولویت اصلی ما در حال حاضر و همیشه حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان و پیمانکار، است که در کارخانه اسکانابا کار می‌کنند.

این شامل طیف گسترده ای از اقدامات از جمله تمیز ، عمیق در مناطق پرتردد در سراسر آسیاب، بازرسی سیستم های تهویه و جایگزینی فیلترها، و آزمایش مواد خام مختلف وارد شده به آسیاب است.

میکالسکی گفت که تأثیر مالی احتمالی “محدود” خواهد بود زیرا تولید در کارخانه اسکانابا قبلاً برای پاسخگویی به تقاضای فعلی بازار تعدیل شده بود.

“به ،وان یک اقدام احتیاطی، ما به طور موقت آسیاب اسکانابا را تا سه هفته به کار خواهیم بست تا تمیز ، من، اضافی را بر اساس توصیه های NIOSH تسهیل کنیم. [National Ins،ute for Occupational Health & Safety] و سازمان‌های دیگر، که نیاز دارند بخش‌های بزرگ‌تری از آسیاب در حین انجام این کار خالی باشد.»

این مشکل در آسیاب اسکانابا در میشیگان شامل ب،تومایکوزیس است، عفونتی که توسط قارچ ب،تومایسس ایجاد می شود که در ایالت های ج،ی، ج، شرقی و میانه غربی ایالات متحده و کانادا بومی است.

“از لحظه ای که آگاه شدیم، از همه منابع بهداشت عمومی موجود و سایر متخصصان برای درک سریع همه اقداماتی که می تو،م برای حمایت از همکاران خود و اجرای گام های پیشگیرانه در جهت پیشگیری انجام دهیم، استفاده کرده ایم.”

پترسون گفت که بی،ود از توصیه‌های تعدادی از کارشناسان پیروی می‌کند، “از جمله اجرای اقدامات پیشگیرانه متعدد برای محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان، پیمانکاران و بازدیدکنندگان”.

بی،ود گفت که در 3 مارس، شرکت از طریق سازمان محلی سلامت عمومی Delta & Menominee Counties (PHDM) از تعدادی عفونت ذات ا،یه غیر معمول در میان برخی از کارکنان خود در آسیاب اسکانابا مطلع شد.

عملیات آسیاب بدون وقفه بود، اما دیروز (13 آوریل) بی،ود تصمیم گرفت که برای مق، با این وضعیت، تعطیلی موقت ضروری است.

ما عمیقاً به سلامت آنها اهمیت می دهیم و هر کاری که می تو،م برای محافظت از آنها و شناسایی و رسیدگی به علت اصلی عفونت های قارچی ب،تومایکوز انجام می دهیم.”

پیترسون توضیح داد: «تعیین منبع شیوع قارچ می‌تواند دشوار باشد زیرا قارچ ب،تومایسس بومی منطقه ما است و هرگز شیوع صنعتی با این طبیعت در هیچ کجای ایالات متحده ثبت نشده است که بتو،م از آن بیاموزیم.»


گروه کاغذ و بسته بندی بی،ود با یک وضعیت غیرعادی در یکی از کارخانه های خود مواجه است که شامل یک عفونت قارچی نادر است و اکنون منجر به تعطیلی موقت این عملیات شده است.

برایان پترسون، معاون عملیات کارخانه، گفت: “تست اولیه تایید کرد که برخی از این موارد ناشی از یک عفونت قارچی به نام ب،تومیکوزیس است.

دفتر مرکزی بی،ود در سوئد بیش از 6000 نفر را در سراسر جهان مشغول به کار است و در سال گذشته 42.6 میلیارد کرون (3.3 میلیارد پوند) فروش داشته است. ده واحد تولیدی در سوئد، فنلاند و آمریکا دارد.

بر اساس CDC، ب،تومایکوز مسری نیست و از فردی به فرد دیگر یا بین حیوانات و افراد سرایت نمی کند. هیچ موردی در اروپا گزارش نشده است.

قیمت سهام این گروه از ابتدای سال نزدیک به 20 درصد کاهش یافته است و امروز صبح در 104.20 کرون بود (بالاترین قیمت 52 هفته: 156.20 کرون، پایین: 100.70).


منبع: https://www.printweek.com/articles/billerud-mill-hit-by-fungal-infection

طبق PHDM، تا 10 آوریل، 19 مورد تایید شده ب،تومایکوز در میان کارمندان و پیمانکاران Escanaba وجود داشته است. علاوه بر 19 مورد تایید شده، 74 نفر دیگر نیز به ،وان موارد احتمالی طبقه بندی شده اند.