یک سال دگرگونی ملایم برای صنعت چاپ


پس زمینه مشکی با مارپیچ نارنجی و قرمز

درود بر شهروندان چاپگر! یک سال دیگر برای صنعت چاپ در کتاب است.

به نظر می‌رسد که زیپ شده است، اگرچه می‌توانم به یاد بیاورم که روزها و هفته‌ها در آغاز سال چقدر کند بود. این همه فقط یک تاری است. امسال خیلی چیزها تغییر کرده است و با ظهور مجدد جهان، بازسازی و اختراع مجدد جهان از این بیماری همه گیر، همچنان تغییر می کند.

اکنون که در ماه دسامبر هستیم، زمان من،ی است تا در مورد چند موضوعی که در سال 2022 در سراسر Printerverse رایج بود و آنچه می تو،م از آنها در حرکت رو به جلو بیاموزیم، فکر کنیم.

مردم

ما به آنها نیاز داریم. هر کجا. از ارتباطات گرافیکی و برنامه های تجاری در دبیرستان و دانشگاه گرفته تا فروشندگان و تامین کنندگان صنعتی و در پایان مشتری چاپی.

ما یک مشکل بزرگ توسعه نیروی کار داریم که به سرعت به سمت یک بحران در حال حرکت است.

چه کاری برای حل آن انجام میدهی؟ بله، شما و همه. نه فقط مدارس و معلمان و C-Suite سپاه و صاحبان مشاغل. همه ما مسئولیم.

من از سال 2013 که غرفه Printerverse در Graph Expo راه اندازی شد، در نیروی کار و توسعه شغلی در صنعت چاپ غرق شده ام. من با بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های چاپی کار کرده‌ام و با آنها صحبت کرده‌ام که با مأموریت نیروی کار همسو هستند، اما کار نمی‌کند. اگر اینطور بود، مدارس به جای تجلیل از 25 دانش آموز در این برنامه، متقاضیان را دور می زدند و شرکت شما نامزدهایی برای همه موقعیت ها داشت که به درهای فیزیکی و دیجیتالی شما ضربه می زدند.

دیدگاه من در مورد چگونگی تغییر این موضوع از نقطه نظر منحصر به فرد من به ،وان سفیر بین کهکش، شما می آید. از آنجایی که من علاقه خاصی برای جذب افراد به یک برنامه، سازمان چاپ یا شرکت خاص ندارم، می توانم تصویر بزرگتری را ببینم. در این مورد، PRINT یک مشکل جدی در برندینگ دارد.

جایی در طول مسیر، پس از گذراندن سال‌ها بالا و پایین پ، و فریاد زدن که چاپ نمرده است، به افراد بازاریابی دیجیتال اجازه دادیم که صاحب آن شوند. این یک مانع مهم برای علاقه مند ، مردم به نگاه ، به حرفه ای است که شامل چاپ است. اگر 35 سال یا کمتر باشند، تقریبا غیرممکن است.

هنگامی که استخدام مدرسه یا شرکت خود را انجام می دهید، از جذابیت چاپ خود غافل نشوید!

قبل از فروش برنامه یا موقعیت، رسانه را بفروشید. نمونه‌های چاپی را به اشتراک بگذارید و کمپین‌های چاپی و بازاریابی جالبی را که در دنیا وجود دارد به آنها نشان دهید، حتی اگر آنها را تولید نکرده باشید. ما باید طرفدار، بسازیم که هیجان زده باشند تا بخشی از صنعت باشند – و چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد!

منتظر #PrintLife باشید، ابتکار توسعه نیروی کار که امسال معرفی کردم، و امیدواریم با حمایت مالی این صنعت در سال 2023 راه اندازی شود. تا آن زمان این به شما بستگی دارد که درک چاپ را با هر ،ی که ملاقات می کنید تغییر دهید!

مشتریان چاپ

چشم انداز ،ید چاپ در سه سال گذشته بسیار تغییر کرده است. کار از راه دور، فقدان راهنمایی و/یا آموزش، و ابزارهای طراحی آنلاین، چالش‌های منحصربه‌فردی و فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای مشاغل چاپ ایجاد کرده است. در نتیجه، امسال همکاری با چاپگرها را در مرکز پروژه طاووس (برنامه آموزش مشتری چاپی من) قرار دادم و راه اندازی کردم. ProjectPea،.TV.

ضروری است که ارائه دهندگان خدمات چاپ و بازاریابی، راحتی مشتری چاپی را در اولویت اول خود قرار دهند و تمام موانعی را که بر سر راه فروش قرار دارند – از جمله صحبت ، با یک انسان، حذف کنند. وب‌سایت‌ها باید جامع باشند و به مشتریان چاپی اجازه دهند تا درباره پیشنهادات شما بیاموزند، قیمت دریافت کنند، ب،ند، فایل‌ها را آپلود کنند، شواهد را بررسی کنند و تأیید کنند – هر زمان که بخواهند، از هر کجا که هستند، در هر دستگاهی که می‌خواهند استفاده کنند.

اگر آنها می خواهند با کمک انس، صحبت کنند، نفروشید. یک تفاوت بزرگ وجود دارد. کمک مست،م گوش دادن به آنچه می خواهند انجام دهند و ارائه مؤثرترین و کارآمدترین گزینه ها برای اجرا است. قیمت من،، بهتر و بهترین را ارائه دهید و به آنها اجازه دهید بهترین کار را برای آنها انتخاب کنند.

وارسی پروژه طاووس: تولید چاپ برای مقداری spiration هر ،مت قصد خلاقانه طراحان و بازاریابان را به اشتراک می‌گذارد، و اینکه چگونه چاپگرهای آنها – با حمایت شرکای کاغذ و مطبوعات و فن‌آوری‌شان، مشکلات را حل ،د و آنچه را که مشتریان چاپ می‌خواستند ارائه ،د – حتی در طول مسیر پیشرفت‌هایی نیز انجام دادند.

چاپ رویدادها

در حالی که من یک طرفدار هستم، از اینکه سال 2022 سال متحول کننده ای نبود، ناامید هستم. مثل این است که مدل ،ب و کار رویداد چاپ 2019 به خواب رفته و در ژانویه 2022 با عجله از رختخواب بیرون آورده شده و به آن وظیفه داده شده است که از جایی که متوقف شده است ادامه دهد.

هیچ آینده ای برای آنچه بود وجود ندارد.

رویدادهای 2023 باید آن را بیاورند وگرنه غرفه داران همچنان تمرکز خود را بر آوردن آن معطوف خواهند کرد. این کار در حال حاضر از طریق کنفرانس های کاربران، رویدادهای منطقه ای و نمایش های جاده ای انجام می شود. دور شدن از رویدادهای بزرگتر با بر،ب های قیمت گزاف همچنین به تولیدکنندگان فرصت ایجاد مشارکت های جدید و استفاده از کانال های جدید برای تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه را می دهد.

تا آن مرحله، یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌های تجاری صنعت چاپ به مدت 2 سال – به صورت مجازی – ادامه دارد! وارسی نمایشگاه چاپ آنلاین.

مشاغل چاپی

مهم ترین تحول صنعت در دیوارهای دیجیتال و فیزیکی چاپخانه ها در سراسر جهان رخ داد. سال 2022 سال بهینه سازی گردش کار و استقبال از تجارت الکترونیک بود.

تولید برای مشتریان چاپ با افراد کمتر و منابع محدود به این م،ی بود که چاپخانه‌ها باید زیرک باشند و با تج،ات چاپ و تکمیل و نرم‌افزاری که آنها را قادر می‌سازد به YES برسند و کار را سریع‌تر به بازار برسانند، آماده شوند.

مشاغل چاپی که قبلاً روی تج،ات و گردش کار سرمایه‌گذاری کرده بودند، می‌توانستند افزونه‌های فناوری بازاریابی و خدمات بیشتری را برای مشتریان خود ارائه دهند. شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی مطالب و پرتال‌های مشتریان چاپی بیشترین موضوع را داشتند.

این کنفرانس پاد،ت (PodCon!) را با XMPIE و مهمانان بررسی کنید. این یک نقشه راه برای موفقیت با نرم افزاری است که چاپ و بسته بندی را به تجربه تبدیل می کند و مشتریان شما را به طرفداران وفادار تجارت شما تبدیل می کند.

2023؟

سال گذشته در مورد چشم اندازم برای سال 2022 100٪ خوشبین بودم. 40٪ یا بیشتر از آن اشتیاق به چیزی واقعی ظاهر شد، تعادل منع، کننده چیزی است که تغییر نکرده است. این بدان م،ا نیست که من فکر می‌کنم شرکت‌ها، رویدادهای چاپ و سازمان‌های چاپی عقب نشستند و هیچ کاری برای ایجاد مجدد ،ب‌وکار و پیشنهادات خود در سال جاری انجام ندادند. من موانعی را که در بالا به برخی از آنها اشاره شد کاملاً می پذیرم.

برای سال 2023، من 60٪ صعودی و 40٪ نزولی هستم که شاهد تغییرات دگرگون کننده ای خواهیم بود که صنعت را به روی خون جدید و روش های جدید انجام کارها باز می کند. من سهم خود را برای کمک به 60% انجام خواهم داد، منتظر برخی از اطلاعیه های بزرگ در ژانویه باشید!

برای پایان دادن به این پست در یک یادداشت مثبت، همه گیری اولین پست دروپا در سال 2024 عرضه می شود! این بدان م،است که ما باید از سال آینده اطلاعات مربوط به تج،ات و فناوری جدید را مشاهده کنیم و در مورد آینده صنعت بیشتر بد،م زیرا جامع ترین رویداد صنعت چاپ در جهان اعلامیه های خود را آغاز می کند. مطمئن شوید که دروپا را در همه جا دنبال می کنید!

تعطیلات مبارک، سال نو مبارک…

تغییر شکل طول، و موفق!

##

پست برجسته دبورا را ببینید: تبلیغات توییتر مرده است. زنده باد چاپ!

،مت های جدید PROJECT PEACOCK: تولید چاپ اکنون در PROJECTPEACOCK.TV پخش می شود – اینجا را تماشا کنید!

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند، Elvate Print، #PrintChat، #PrintLife و روز بین‌المللی چاپ.

دبورا همچنین به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به ،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که تعداد زیادی از چاپگرها و ارائه دهندگان خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

ارتباط با دبورا: توییتر / فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوب / پینترست / گروه حرفه ای تولید چاپ / [email protected]

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/2022-a-year-of-tepid-transformation-for-the-post-pandemic-printing-industry/