2023 CMYK Manifesto: Disrupt, Disclose, Better


طیف رنگی در مرکز رسانه چاپی پس زمینه سیاه

درود بر شهروندان چاپگر و به سال نو خوش آمدید! برای اولین بار در 3 سال گذشته، احساس می کنم یک سال جدید واقعی است و ادامه آن چیزی نیست که من از آن به ،وان یک سال یاد می کنم. uni-year هر اتفاقی را که بین مارس 2020 و 31 دسامبر 2022 رخ داده است را پوشش می‌دهد. تمام شرایط حفظ وضعیت موجود و پایین آمدن آب برای ادامه تجارت چاپ و چاپ ،ید مشتری.

علیرغم همه عواملی که علیه ما کار می‌،د، و بسیاری از آنها وجود داشت و ا،ر آنها خارج از کنترل ما بودند، بسیاری از مشاغل چاپی به طرف دیگر راه یافتند. بله! برخی قوی تر، برخی لاغرتر، برخی ادغام شده و برخی اکتسابی هستند. مهم نیست که چگونه به اینجا رسیده اید، اکنون اینجا هستید و در نهایت، وقت آن است که به آینده نگاه کنید و هدفمند برنامه ریزی کنید.

این دهمین سالگرد م،فست CMYK است. ارزیابی سالانه من از نگرش ها و فرصت ها است که می تواند تجارت چاپ، روابط با مشتریان چاپ و صنعت چاپ را به سمت جلو سوق دهد. این یک پست نقطه عطف در یک نقطه مهم در زمان است. من واقعاً امیدوارم که ایده‌های تجاری جدید قابل اجرا و مقدار زیادی “انگیزه چاپی” برای یک سال موفق به شما بدهد.

ماموریت 2023: مختل ،، فاش ،، بهتر انجام دهید

مختل ،

چاپ اختلال دیجیتال جدید است. استفاده از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان کاهش یافته است. کلاهبرداری های دیجیتال مارکتینگ بیداد می کنند. حملات باج افزار در حال افزایش است. غول‌های فناوری با حسابرسی مبتنی بر ارزش و اعتماد با مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران وال استریت مواجه هستند.

در حالی که این موضوعات در چرخه های خبری و اطراف میزهای آشپزخانه و کو،های آبی رایج است، اثربخشی تبلیغات و بازاریابی دیجیتال توسط بزرگترین برندها با بیشترین بودجه زیر سوال رفته است و دلارهای خود را به طور قابل توجهی کاهش داده اند.

همانطور که در این پست نوشتم، تبلیغات توییتر مرده است. زنده باد چاپ!، هرگز زمان بهتری برای چاپ به ،وان یک راه حل امنیتی وجود نداشته است. این یک راه قابل اعتماد برای برقراری ارتباط است. آیا صحت نامه یا کارت پستال بانک خود را که از شما می خواهد از یک وب سایت بازدید کنید یا یک کد QR را اسکن کنید، زیر سوال می برید؟ ایمیلی با همین اطلاعات چطور؟ یا پیامک؟ آیا اسکن می کنید یا کلیک می کنید؟

با فرض اینکه شما، مانند من، زم، که تماس، ایمیل یا پیامی از طرف شخصی یا چیزی که نمی‌شناسید، به یک کارآگاه پزشکی قانونی برای شواهد «ایمنی» تبدیل می‌شوید، فرض کنید مشتریان شما این کار را می‌کنند – و همچنین مشتریانشان. آن را به گفتگو در مورد اعتماد تبدیل کنید، و اینکه چگونه چاپ اولین قدم امن در هر سفر مشتری است، به خصوص اگر آن سفر به صورت آنلاین باشد.

در پستی که در بالا به آن اشاره شد، بر این نکته تاکید کردم و ارزش تکرار در اینجا را دارد. ما در یک دنیای همه کانال زندگی می کنیم. این در مورد سطل ، یا ایجاد ترس بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال و رسانه نیست. از بین نمی رود، در حال تکامل است. این مربوط به موقعیت‌یابی چاپ به روشی جدید با افزودن «ایمن و ایمن» به بالای لیست ارزش‌های پیشنهادی شما با مشتریان فعلی و بالقوه‌های چاپ است.

فاش ،

دوران مز،فات به پایان رسیده است. این کار بسیار طول، بود و بسیاری از رنگ آمیزی خارج از خطوط یا ناپدید شدن آنها سود بردند. آونگ اکنون به عقب برمی گردد و ما وارد دوران پاسخگویی می شویم.

مسئولیت پذیری به اعتماد و همچنین تحمل برای چرخاندن «حقیقت» بر اساس نیازها مربوط می شود. برای صنعت چاپ، بهبودهایی در خصوص شفافیت در مورد جمع‌آوری داده‌ها و گزارش‌دهی داده‌ها مورد نیاز است – از جمله رویدادهایی که شماره‌های ثبت نام واقعی و حضور و غیاب را ارائه می‌کنند و نه داستان‌هایی درباره آنها، پرسش از تحلیلگر، که به طور مداوم به این نتیجه می‌رسند که صرف نظر از اقتصاددانان و مشاوران مالی در خارج، زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری است. این صنعت در حال گزارش و صحبت از فروشندگان است که با تجربه مشتری در سراسر صنعت در تضاد است.

اینها فقط چند نمونه از مکالماتی هستند که سال گذشته درباره اصالت با صاحبان مشاغل چاپی، OEMها و فروشندگان داشتم. اگر نمی‌خواهید هیچ یک از آن اطلاعات را بچرخ،د، با آن رهبری نکنید و بازاریابی را حول آن ایجاد کنید. کارآگاهان پزشکی قانونی این پرونده ها را نیز انجام می دهند.

مسئولیت پذیری و اصالت نیز برای مشتریان چاپ در هر اندازه اعمال می شود. در حال حاضر، یکی از داغ ترین موضوعات چاپ و پایداری است. من شخصا اطلاعات نادرست و نیمه حقیقت در مورد این موضوع را از مشاوران صنعت و سازندگان تکمیل در سال 2022 شنیده ام.

خبر خوب این است که اطلاعات محیطی مثبت و معتبر زیادی برای به اشتراک گذاشتن در مورد چاپ و تکمیل با مشتریان چاپ وجود دارد – به ویژه از برندها و آژانس ها. و هر سال که می گذرد، ما بهتر می شویم. مکالمات مشتریان چاپی خود را بر روی حقایق متمرکز کنید، حقایق را از منابع بسیاری جستجو کنید، و در مورد آنچه که می توان دوباره خمیر کرد، بازیافت و بازیابی کرد صادق باشید. این پاد،ت را برای استراتژی هوشمند و پیام‌رس، گوش دهید: ادعاهای پایداری زیبا با کارن کرومات، مقاله موردی.

بهتر انجام دهید

این ممکن است مهم ترین باشد، به ویژه در مورد روابط با مشتری. اینکه «بهتر» چگونه تعریف می شود بستگی به این دارد که اکنون در کجا هستید. من این مثال‌ها را برای شما ارائه می‌دهم تا بر اساس آنها بسازید.

سفر مشتری: آیا مشتری می‌تواند بدون اینکه با شما صحبت کند، همه چیزهایی را که برای آموزش، تصمیم ،ید، ثبت سفارش، پرداخت و دریافت اعلان‌ها برای پیشرفت پروژه و تحویل نیاز دارد، دریافت کند؟ اگر نه، بهتر است.

ارتباط مشتری: آیا مشتریان شما (که به چنین چیزهایی اهمیت می دهند) چیزهایی را که شما به آنها اهمیت می دهید درک می کنند؟ آیا به دنیا پس می دهید؟ آیا کار مثبتی برای جامعه خود یا جوامعی که از آنها حمایت می شود انجام می دهید؟ این قبلاً تحت “فروش اجتماعی” قرار می گرفت و قابل فروش بود. هنوز هم هست، و حتی بیشتر از آن، اگر معتبر باشد. 12 ماه در سال وجود دارد. اگر به ،وان مثال، ماه تاریخ سیاه پوست، ماه تاریخ ،ن و ماه غرور همجنس گرایان تنها زم، است که در مورد تنوع، برابری و گنجاندن صحبت می کنید و از آن حمایت می کنید، بهتر عمل می کنید.

ارتباطات: حفظ حریم خصوصی مصرف‌کننده در سرتاسر جهان موضوعی است و اعتراض‌های فزاینده قانون‌گذاران را مجبور کرده است تا به روش‌های م،ادارتری به آن بپردازند. تحمل برای ارتباطات مزاحم در پایین ترین حد خود قرار دارد و دارای پتانسیل سوم برای انصراف و گزارش هر،مه است. هنگام صحبت با مشتریان چاپی درباره بازاریابی مبتنی بر داده، ،ید و استفاده از لیست های پستی، این را در نظر داشته باشید. اگر با ارتباطات خود، ارائه اطلاعات مرتبط و گزینه های انصراف من، نیستید، بهتر عمل کنید.

دسترسی: اگر مردم نمی توانند در رویدادها و گردهمایی های صنعتی شرکت کنند، نباید جریمه شوند. اگر مدل آموزشی و فروش شما بر پایه قنداق در صندلی ها و/یا شرکت کنندگ، است که در راهروهای نمایشگاه راه می روند، بهتر عمل کنید.

لیوانت را بالا بیاور!

من خودم را رئالیست توصیف می کنم. افزودن برخی خوش‌بینی‌های مبتنی بر واقعیت مبنی بر اینکه نشانه‌ها نشان می‌دهند که امسال آغاز سال‌های خوب آینده است طول، نیست. اینجا برای شما، اینجا برای ما، در اینجا برای همه که سال 2023 صلح آمیز، سازنده و سودآور داشته باشند!

چاپ طول، و موفق!

##

پست برجسته دبورا را ببینید: 2022: یک سال دگرگونی ملایم برای صنعت چاپ پس از همه گیری

اپیزودهای جدید OF PROJECT PEACOCK: تولید چاپ اکنون در PROJECTPEACOCK.TV پخش می شوداینجا را تماشا کنید!

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند، Elvate Print، #PrintChat، #PrintLife و روز بین‌المللی چاپ.

دبورا همچنین به شرکت ها کمک می کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به ،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که تعداد زیادی از چاپگرها و ارائه دهندگان خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

ارتباط با دبورا: توییتر / فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوب / پینترست / گروه حرفه ای تولید چاپ / [email protected]

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

Project Pea، TV Print Media Centr

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/2023-cmyk-manifesto-disrupt-disclose-do-better/