یک کفش منحصر به فرد (غیر) تجربه بوکس

همه گفت،ای بین آن دو (که با حروف کوچک و بدون سریف تنظیم می شود) بر این است که کفش ها کجا ساخته شده اند، چگونه ساخته شده اند و چرا خاص هستند. حتی در یک نقطه لیبی می گوید: «و به همین دلیل می خواهم آنها را برای همیشه نگه دارم. کفش ها چیزهای زیادی در مورد یک شخص می گویند.»


این مطلب در تاریخ یکشنبه 4 دسامبر 2022 ساعت 10:28 صبح منتشر شده است و در بخش بسته بندی ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2022/12/custom-printing-a-unique-s،e-un-boxing-experience/

به ،وان یک خواننده، من مگس ضرب المثلی هستم که روی دیوار به تصاویر آبرنگ سام و لیبی در حین گوش دادن به بحث آنها نگاه می کنم. برخی از تصاویر حتی با نوشته های دستی همراه هستند که کفش های سام ادلمن را توصیف می کنند.

به طور کلی، این یک مکالمه جذاب و شخصی است. و حتی اگر کفش ،نه نمی،م، میتوانم قدردان عشق نامزدم به کل این طرح بسته بندی باشم. این نشان می دهد که یک برند می تواند تحقیقات کافی برای درک ،یداران خود انجام دهد و محصول منحصر به فردی را ارائه دهد که آنها را راضی کند و به آنها کمک کند زیبا به نظر برسند.

اولین جعبه نمونه ای که می خواهم توضیح دهم کاملاً با یک کمیک استریپ 4 رنگی (بالا، پایین و همه طرف های بیرونی) پوشیده شده است. این جعبه کفش جفری کمبل است که با ابرقهرمانان قدرتمند و قدرتمند ،ن پوشیده شده است، از جمله یکی در موتورسیکلت و دیگری در فضا در باران شهابی. این مانند یک کمیک استریپ است زیرا یک تصویر دستی در یک کادر با لبه‌های سیاه با حباب‌های کلمه برای دیالوگ کاراکتر تنظیم شده است و همچنین نشانه‌ها و حباب‌های کلمه دیگری در سراسر سطح جعبه وجود دارد.

چیزی که این جعبه را منحصر به فرد می کند سه چیز است. ابتدا، همانطور که اشاره شد، می تو،د آن را از سراسر فروشگاه مشاهده کنید. تبلیغات خوبیه سام ادلمن ترجیح داد برای جلب توجه مشتری با برندهای دیگر رقابت نکند، بلکه بلافاصله آن را با رنگ جعبه جذب کند. دوم اینکه سطح جعبه سبز لیمویی مانند بوم نقاش دارای بافت بوم است. در دستان احساس خوبی دارد. به راحتی می تو،د جعبه را در دست بگیرید. و همچنین احساس قوی و سفت می کند.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

اگر جعبه را باز کنید و به ساختار آن (لمینیت ورق چاپ تجاری روی تخته نئوپان ضخیم) دقت کنید، ممکن است بگویید که شرکت یا برند به جزئیات (به طور کلی) و دوام (به طور خاص) توجه دارد. همه جعبه‌های موجود در فروشگاه، هم برای تولید بسته‌های با کیفیت و هم برای گرافیک خلاقانه و منحصربه‌فرد، این استاندارد را ندارند. بنابراین این راه طول، را طی می کند.

بازاریابی یک گفتگو است

جعبه دوم سبز لیمویی است. در واقع، نامزد من تعدادی جعبه به این رنگ خاص برای دانش آموزان ما انتخاب کرد. وقتی در راهروها به دنبال جعبه‌های خالی قدم می‌زدیم، این جعبه‌ها به‌ویژه به دلیل پوشش ضخیم و سنگین جوهر سبز آهکی، که در درخشندگی آن تقریباً فلورسنت بود، بیرون پ،د. جعبه ای مانند این متمایز است. در فروشگاهی با صدها جعبه کفش، این بسیار مهم است.

مانند جعبه اول، ضخامت نئوپان دوام و کیفیت را پخش می کند. مانند جعبه اول، ورق چاپ تجاری سبز رنگ (فقط با امضای اسکریپت و لوگوی سفید رنگ دستی Sam Edelman روی رنگ سبز) به طور کامل تمام نئوپان داخل جعبه را می پوشاند (بر خلاف بسیاری از جعبه های دیگر در فروشگاه) . باز هم، برای من این نشان دهنده توجه برند به جزئیات و کیفیت کلی است. تمام لبه‌ها، چین‌ها و گوشه‌ها واضح و دقیق هستند و کاغذ لمینت شده مربعی در کناره‌های جعبه است.

ظاهرا Nordstrom Rack (حداقل این یک فروشگاه) بیش از 300 جعبه کفش در روز بازیافت می کند. وقتی من و نامزدم برای جستجوی جعبه ها به داخل رفتیم، راهرو پشت سر کفش را دیدیم، صدها جعبه که برای جلب توجه ،یدار رقابت می ،د. از آنجایی که جعبه‌های کفش کناره‌هایی دارند که خود کفش‌ها را پنهان می‌کند (کمی)، برای فروش محصولات داخل جعبه‌ها، چیزهای زیادی روی طبیعت منحصربه‌فرد جعبه‌ها سوار شدند.

در اینجا دلیل منحصر به فرد بودن آن است.

من شخصاً چیزی در مورد کفش های جفری کمبل نمی دانم. (مطمئنم که نامزدم خیلی چیزها را می داند، زیرا او بسیار شیک است و برندها را به خوبی می شناسد.) با این حال، بدون هیچ اطلاعی جز واکنش اولیه من به جعبه و کلمات “،ن متحد شوید، مقاومت کنید” و مواردی از این قبیل، به علاوه تصاویر فضایی و رنگ های روشن، می توانم بگویم که ارزش های برند این شرکت نه تنها شامل توانمندی، بلکه شوخ طبعی نیز می شود. و طنز می فروشد. بیشتر مردم می‌خواهند خود را با یک محصول و شرکتی که این ارزش‌های خاص را در بر می‌گیرد، «ارتباط» کنند (برای «وابسته شدن به») و وظیفه جعبه کفش انتقال این ارزش‌ها است.

بر اساس این اطلاعات، شرکت (ی،ی نام تجاری) برای برقراری ارتباط با ارزش های برند خود تلاش خواهد کرد، که احتمالاً با آنها طنین انداز خواهید شد. این موضوع (در مورد جعبه های کفش) هم برای محصول و هم برای بسته بندی صادق است. کفش ها باید برجسته باشند. اعطا شده. اما بسته بندی باید شما را متقاعد کند که جعبه را باز کنید (“تجربه جعبه گشایی”) و کفش ها را امتحان کنید.

جعبه های نمونه

اما برای بازگشت به ادعای من که بازاریابی خوب یک مکالمه است، “قطعه مقاومت” پاکت نامه ای است که حاوی یک کتاب چاپی کوچک زین دوخته شده در جعبه همراه کفش است.

من و نامزدم اخیراً برای جعبه کفش به Nordstrom Rack رفتیم. ما در حال کار با دانشجویان هنردرم، اوتیستیک خود برای ساختن دیورامای هالووین هستیم. آن‌ها اتاق‌های مینیاتوری با تابوت، تار ،کبوت، موش‌ها، ،ت‌ها، به‌علاوه نقاشی‌هایی هستند که دانش‌آموزان بخواهند اضافه کنند.

غذای آماده

بازاریابی خوب یک گفتگو است. شخصی است، حتی صمیمی. یک برند مستقیماً با شما صحبت می کند. اگر شرکت تحقیقی در مورد مشتریان خود انجام داده باشد، بخش بازاریابی آن می تواند دقیقاً توصیف کند که ،یدار هدف چه ،ی خواهد بود. این شخص دارای علایق، علایق و ارزش های خاصی خواهد بود. آنها بسیاری از این موارد را با سایر ،یداران به اشتراک خواهند گذاشت و حتی ممکن است شباهت های خاصی در تاریخچه شخصی خود داشته باشند. جزئیات این “شخصیت” چشمگیر است، با توجه به تمام داده هایی که شرکت باید جمع آوری و هضم کند تا این ،یدار مدل را تصور کند. اما خبر خوب این است که تحقیقات بازاریابی به یک برند (مثلاً در این مورد یک کفاش) اجازه می‌دهد تا دقیقاً نوع کفشی را که می‌خواهید پیش‌بینی کند و به شما بدهد.

یک چیز شخصی در مورد اندازه کتاب چاپی وجود دارد. هیچ ، دیگری نمی داند که شما آن را می خو،د، بسیار کوچک است. و در داخل تصاویری با دست کشیده شده از یک مرد (سام، احتمالاً خود سم ادلمن) و یک زن (،یدار کفش، لیبی) در حال گفتگو هستند.

اما به ،وان دانشجوی چاپ تجاری متوجه توجه به کیفیت و جزئیات در ساخت جعبه های خالی کفش شدم. ما حدود 30 مورد از آنها را برای ک، های مختلف خود پیدا کردیم، و دو مورد از آنها به طور خاص از بقیه متمایز بودند. من می خواهم در مورد اینکه چرا آنها اقلام بازاریابی موثری فراتر از کفش هایی هستند که قبلاً در آنها وجود داشت صحبت کنم.

اول از همه، اندازه پاکت حدود 2 اینچ در 3 اینچ است. این صفحه دارای ابعادی در حدود 1/3 اینچ در هر طرف است که امکان قرار دادن و برداشتن آسان کتاب چاپی موجود در آن را فراهم می کند. پس‌زمینه سبز لیمویی جعبه روی این پاکت و کتاب ادامه می‌یابد و فقط امضای سام ادلمن از پاکت سبز و جلد کتاب برع، شده است. این جزوه روی کاغذ آبی-سفید روشن چاپ شده است، بنابراین کلمات و تصاویر “پاپ” هستند.

ما از این چه چیزی را میتو،م بیاموزیم؟

  1. این رویکرد را در نظر بگیرید. اگر می خواهید در یک شرکت خاص کار کنید، فقط رزومه خود را پست نمی کنید. احتمالاً وب سایت و گزارش سالانه شرکت را مطالعه می کنید. شاید برای دیدن آنچه می تو،د یاد بگیرید به شرکت مراجعه کنید. شما سعی می کنید تا جایی که ممکن است در مورد شرکت جذب کنید تا ببینید چگونه می تو،د به طور خاص به عملیات آن کمک کنید (یا “ارزش بیافزایید”). یک بازاریاب خوب حتی با جعبه کفش هم این کار را انجام می دهد. مشتری کیست؟ مشتری چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد؟ یک برند چه چیزی می تواند ایجاد کند (هم محصول و هم بسته بندی) که مشتری را راضی کند؟ به نظر من، این دو جعبه کفش منع، کننده این نوع جست و جوی روح در مورد آنچه که هر دو برند می توانند ارائه دهند، منحصر به فرد است.
  2. پس از اینکه یک نام تجاری توانست تفاوت های ظریف شخصیت ،یدار را بیان کند، هدف برند این است که همه اینها را نه تنها در محصول (در این مورد کفش) بلکه در تمام مواد بازاریابی منع، کند، و تصمیمات مربوط به طراحی را در همه چیز از حروف چاپی اتخاذ کند. به کاغذ انتخاب به رنگ. هر بار که ،یدار با نام تجاری تعامل می کند (از طریق علائم، حضور آنلاین یک برند، کاتالوگ ها، حتی تعاملات “بدون اصطکاک” با مرکز تماس شرکت)، اخلاق برند باید به خوبی بدرخشد. این جدا از کیفیت کلی و ویژگی های خاص محصول است، اما به طور پیچیده با آن در هم تنیده است.
  3. به ،وان یک بازاریاب، این مسئولیت شماست که چنین مکالمه ای را با مشتریان خود آغاز کرده و حفظ کنید.

این ارزش های برند، که احتمالاً شامل کیفیت کار، ماهیت شیک کفش، وجدان اجتماعی شرکت، یا حتی در سطح شخصی تر می شود که چقدر خوب به نظر می رسید و وقتی کفش را می پوشید چه احساسی خواهید داشت. – همه اینها باید در بسته بندی (جعبه) و همچنین کفش منع، شود.