گروه DS آخرین دور نصب را با Kyocera دوم به پایان رساند

طبق گفته هانتر، نصب دو دستگاه Duplo به طور خاص به صاف ، فرآیند تکمیل در DS کمک کرده است

این انگیزه برای بهره وری به آ،ین بیان سیاست این شرکت مبنی بر به روز رس، کیت خود تا جایی که توانایی آن را دارد، چه از نظر پول و چه از نظر اثرات زیست محیطی، برای جلوتر از منحنی ها تبدیل شده است.

این ،یدها شامل یک دستگاه پرس تولیدی Ricoh Pro C9200، یک دستگاه برش زن Duplo DC-618 و سازنده کتابچه Duplo DBM-350 در کنار دو Kyocera، به شرکت اجازه داده است تا حدود 25 درصد گردش مالی خود را افزایش دهد.

ما به خود افتخار می‌کنیم که به کمپین‌ها و پروژه‌های مشتریانمان ارزش می‌افزاییم، به همین دلیل است که در طول 20 سال فعالیت خود به طراحی، چاپ، پست مستقیم، بازاریابی و انتشار رسانه‌ای همگی زیر یک سقف توسعه داده‌ایم.»

او گفت: «ما ماشین‌های رقیب را بررسی کردیم، اما تج،ات Duplo دقیقاً همان چیزی را که ما نیاز داشتیم ارائه می‌،د.

وی گفت: اولین چیز کارایی است.


شرکت پست مستقیم و بازاریابی متعلق به کارمند DS Group دومین چاپگر جوهر افشان رنگی Kyocera TaskAlfa Pro 15000C را در اوایل نوامبر تحویل گرفت و مجموعه ای از ،یدها را از تامین کننده ASL Group تکمیل کرد.

دومین مورد هزینه و سوم مصرف برق است – مطمئناً Kyoceras به دلیل اینکه مبتنی بر تونر نیستند، از برق کمتری استفاده می کنند.

این تجارت در پنج یا شش سال گذشته هر سال سخت‌تر شده است. شما باید کیت من،، افراد من، و ذهنیت من، برای ادامه آن داشته باشید.”

مدیر عامل DS Group Allistair Hunter گفت: “این یک صنعت همیشه در حال تغییر است که در آن نمی تو،د یک جا بنشینید.”

هانتر افزود:[Printing] کار سخت خونینی است، برایم مهم نیست که ،ی چه می گوید.

صحبت ، با هفته چاپهانتر افزود که بیشتر سرمایه‌گذاری‌های اخیر کارایی را هدف قرار داده است، با افزایش گردش مالی بدون هیچ افزایشی در کارکنان طبقه تولید.

گروه DS، که در سال 2001 تأسیس شد، از سایت 1110 متر مربعی خود در Clacton-on-Sea، جایی که 26 پرسنل استخدام می کند، فعالیت می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/ds-group-finishes-latest-install-round-with-second-kyocer،