کسب و کار لارج فرمت HP در Printing Expo Online ثبت نام کرد

از دیگر موارد اضافه شده اخیر به نمایشگاه می توان به نمایشگاه لیبل های Xeikon – سومین نمایشگاه سازنده روی پلت فرم، و شرکت آلم، Ribler که تج،ات صحافی PUR را ارائه می دهد، اشاره کرد. یک منطقه پایداری جدید نیز در این نمایشگاه افتتاح شده است که اکنون حدود 50 غرفه دار دارد.

“آماده شدن با بهترین ابزارها، قابل دسترسی از همه جا، کلید موفقیت در یک بازار بسیار رقابتی است که در آن دنیای ،یبی به واقعیت تبدیل شده است.”

این بسیار عالی است زیرا ما هیچ فرمت بزرگی در نمایشگاه نداشتیم و بازدیدکنندگان ما آن را درخواست می ،د. ما بررسی هایی انجام دادیم و آنها به ما گفتند که در کنار افست، این چیزی است که گم شده است. ما اکنون HP Large Format و هایدلبرگ را برای افست داریم، بنابراین چند جعبه بزرگ برای ما مشخص شد.

کارگردان رویداد وین بکت گفت هفته چاپ: «ما قبلاً HP Indigo را با کارخانه کیسه دیجیتال و نمایشگاه تجاری داریم، اما این HP Large Format است که کاملاً جدا از Indigo است.

این نمایشگاه مانند یک نمایشگاه زنده عمل می‌کند و «شرکت‌کنندگان» می‌توانند در راهروهای مکان مجازی «پیاده‌روی» کنند، از نمایندگی‌های مجازی غرفه‌های تامین‌کنندگان فردی بازدید کنند و اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خاص، جدید و قدیمی درخواست کنند. ادعا می‌شود که ویدیوهای HD، محصولات سه بعدی و بارگیری‌های ادبیات، درخواست‌های فروش را در زمان واقعی تسهیل می‌کنند.


چاپ با فرمت بزرگ HP غرفه ای را در نمایشگاه چاپ آنلاین افتتاح کرده است، زیرا نمایشگاه مجازی رایگان همچنان در حال گسترش است.

غرفه داران در حال ایجاد رویدادهای ،یبی هستند [both at real-life s،ws and via Printing Expo Online]. ما هرگز برای جایگزینی برنامه های زنده آنجا نبودیم، و من همیشه این را از ابتدا گفته ام، اما اگر من یک چاپگر در پرو باشم، احتمالاً به دروپا نخواهم رسید. و PSP ها [print service providers] کاملا فقیر زمان هستند رده سنی 25 تا 35 سال قوی‌ترین منطقه ما برای بازدیدکنندگان است و این به نقاط قوت آنها است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/hp-s-large-format-business-signs-up-to-printing-expo-online

بکت در مورد جذابیت مداوم این پلتفرم، علیرغم بازگشت موفقیت آمیز رویدادهای زنده، اضافه کرد: «برای مثال، فرمت HP Large، نمی تواند هر دستگاهی را به هر نمایشگاهی ببرد، و آنها نمی توانند در هر نمایشگاهی نمایش دهند، بنابراین این به افراد اجازه می دهد از هر نقطه ای از جهان استند HP Large Format را مشاهده کنند. ما 20 دستگاه روی غرفه داریم.

اچ پی بخش تجاری، لیبل و بسته بندی از زمان راه اندازی این نمایشگاه تاکنون در این نمایشگاه حضور داشته است.

غرفه مجازی «Print for the Future» دارای برنامه‌های کاربردی تولید شده پایدار است و بازدیدکنندگان می‌توانند درباره آ،ین فناوری این شرکت، از جمله سری لات، 2700 با جوهر سفید اطلاعات بیشتری ،ب کنند. سیستم های چاپ هیب، و تخت آن، مانند سری پرینترهای لات، R و لات، 700/800. و طیف وسیعی از محصولات چاپ و برش.

چاپگرها را می توان به ،وان رندرهای سه بعدی دید در حالی که فیلم ها، بروشورهای قابل دانلود و متن زمینه و محتوای بیشتری را برای افزودن ارزش به تجربه بازدیدکننده فراهم می کنند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند به کتاب‌های الکترونیکی مختلفی که به صورت آنلاین در کتابخانه HP eBook ارائه می‌شوند، دسترسی داشته باشند تا اطلاعات روند صنعت را ببینند، در حالی که وبینارهای درخواستی نیز در دسترس هستند.

این نمایشگاه در پلتفرم نمایشگاه مجازی V-Ex میزب، می‌شود و توسط Resolve Business Management سازماندهی شده است.

کارولین سامرر، رئیس بازاریابی HP Large Format می‌گوید: «در HP، مشتریان خود را در مرکز هر کاری قرار می‌دهیم. به ،وان بخشی از این رویکرد، ما می‌خواهیم به مشتریان خود گزینه‌های مختلفی را برای تعامل با فناوری HP و آشنایی با نحوه کمک به رشد آنها در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

شرکت‌کنندگان سپس می‌توانند نسخه‌های نمایشی محصول مجازی را رزرو کنند، نمونه‌های چاپی درخواست کنند و جلساتی را با متخصصان HP در زندگی واقعی سازماندهی کنند تا در مورد نیازهای خود بحث کنند.

غرفه جدید HP Large Format Printing با مضمون «چاپ برای آینده»، که بر پایداری تمرکز دارد، قبلا به صورت حضوری در رویدادهای زنده دیده شده بود. این غرفه که ماه گذشته راه اندازی شد، در 365 روز سال به صورت 24/7 در عرصه مجازی قابل بازدید است.

نمایشگاه چاپ در سال 2020 در پاسخ به همه گیری همه گیر معرفی شد تا به کاهش تأثیر آن بر صنعت نمایشگاه و رویدادها در صورت به تعویق افتادن یا لغو نمایش های چاپی در سراسر جهان کمک کند.