کتاب های نمونه کاغذی خود را دومین بهترین دوست خود کنید

برای قرار دادن این موضوع، قرارداد شماره‌گذاری روشنایی حتی از صفحه‌های #4 یا #5 پایین‌تر می‌رود، که بسیاری از آنها دارای ناخالصی‌هایی هستند که باعث می‌شود زمان بسیار کوتاه‌تری قبل از تجزیه باقی بمانند. اعداد روشنایی آنها برای برگه شماره 4 به 74-79 و برای برگه شماره 5 به 69 تا 74 نزدیک تر است (طبق ویکی پدیا). اینها در مقایسه با ورق های روشن تر کمی تیره به نظر می رسند.

ما از این چه چیزی را میتو،م بیاموزیم؟ اول از همه (آنطور که من می گویم انجام دهید، نه آن طور که من انجام می دهم)، مجموعه کتاب های کاغذی خود را به روز نگه دارید. برقراری ارتباط با چاپگر شما آسان تر خواهد بود. در صورت عدم موفقیت، از کتاب های کاغذی قدیمی فقط برای تعیین مشخصات استفاده کنید، نه مارک ها. برای مثال، با کتاب‌های قدیمی‌ام هنوز می‌توانم ببینم که یک صفحه جلد 100# و یک برگه متنی 100# برای یک کتاب چگونه با پوششی کدر، مات یا براق به نظر می‌رسد. سپس می توانم پیشنهادات برند را بپرسم و یک ساختگی کاغذی درخواست کنم.

وزن کاغذ

شخصاً فکر می کنم خود اعداد نسبت به مقایسه نسبی آنها اهمیت کمتری دارند. علاوه بر این، ورق شماره 4 یا 5 برای یک کاتالوگ قطعات خودرو با چاپ افست تحت وب برای یک مک،ک، ورق بدی نیست، چیزی که لازم نیست بکر به نظر برسد یا برای مدت طول، دوام بیاورد. من فقط از این مقالات برای گزارش سالانه استفاده نمی کنم.

در کتاب‌های نمونه کاغذی، Lustro به‌صورت پتینه، مات، ، مات و براق در دسترس است، در حالی که Opus دارای گزینه‌های زیر است: مات، مات، و براق.

همه اینها به شما کمک می کند محصول نهایی را تجسم کنید و حتی آن را در دستان خود احساس کنید. اگر تنها اعداد مرجع آنلاین برای روشنایی کاغذ، سفیدی، پرداخت (مشخصات کدر یا براق) و کولیس (ضخامت در وزن خاص کاغذ) باشد، هیچ کدام از اینها قابل انجام نیستند. ابتدا به دست ها و چشمان خود اعتماد کنید. اما به کتاب های کاغذی در شرایط نوری مختلف، مانند نور خورشید (5000 درجه کلوین، مانند اتاق های رصد اتاق مطبوعات) و شاید نورهای رشته ای، تنگستن و فلورسنت نیز نگاه کنید.

در مورد خودم باید اعتراف کنم که مجموعه کتاب های نمونه کاغذی من قدیمی است. بنابراین، من فقط از کتاب ها برای مشخص ، کیفیت کاغذ استفاده می کنم، نه مارک ها. این به این دلیل است که مارک های خاصی از دسته های خاص کاغذ می آیند و می روند.

از طرف دیگر (بدون جناس در نظر گرفته شده)، یک برگه ممتاز بیشتر از یک برگه با شماره پایین تر (#4، #5، کالا و غیره) هزینه دارد. همچنین، اگر در کتاب نمونه کاغذی از کلماتی مانند «ورق آزاد» استفاده شود، می‌د،د که کاغذ از کیفیت خوبی برخوردار است، زیرا این به این م،ی است که فاقد ناخالصی است.

Lustro موارد زیر را به‌،وان گزینه‌هایی برای پوشش سطح فهرست می‌کند (گل رس و سایر اجزای تشکیل دهنده پوشش سطح مایع اعمال شده روی کاغذ). این باعث می شود جوهر به جای نفوذ در الیاف کاغذ، روی سطح ورق پرس بنشیند. به این حالت “،ldout” می گویند و این چیزی است که اجازه می دهد ع، های واضح و رنگارنگی داشته باشید. کاغذ رو،مه برع، خواهد بود، یک ورق بدون روکش که جوهر را مانند یک اسفنج خیس می کند. ع، ها گل آلود و فاقد جزئیات می شوند. صفحه‌های نیمه‌تون ع، باید درشت (مانند 85 خط) برای کاغذ رو،مه به جای 133 خط و بالاتر برای یک ورق روکش شده زیبا باشند.

برای بازگشت به نمونه‌ها، Opus یک کاغذ درجه 2 است برخلاف Lustro، که یک ورق شماره 1 است (اگرچه من آن را آنلاین نمی‌بینم، بنابراین فکر می‌کنم ممکن است تولیدش متوقف شده باشد – دلیل خوبی دیگر برای به روز ماندن ). طبق تجربه من، ورق های شماره 1 96 روشن یا بالاتر هستند، بنابراین مشخصات 94 برای Opus با ذکر آن به ،وان ورق شماره 2 روی جلد کتاب نمونه کاغذی مطابقت دارد.

از سوی دیگر، سفیدی به کیفیت (در مقابل مقدار) نور بازتاب شده اشاره دارد. ممکن است به ورقه آبی-سفید (یا خورشیدی-سفید) در مقابل ورق زرد-سفید، طبیعی یا سفید گرم اشاره کنید. اگر کتاب های نمونه کاغذی را بخو،د، به چنین زب، برخورد خواهید کرد.

پوشش‌های اضافی (براق در مقابل لاک مات) که در کتاب‌های نمونه کاغذی ذکر شده است، در واقع روی ماشین چاپ تجاری اعمال می‌شوند (بر خلاف پوشش‌های سطح اصلی، که قبلاً در هنگام ،ید چاپگر شما اعمال شده‌اند).

روی جلد، یکی از کتاب ها “Lustro” و دیگری “Opus” را یادداشت کرده است. این دو خط کاغذ تولید شده توسط ساپی هستند. Lustro یک ورق شماره 1 است (روشن ترین ورق ممکن که حق بیمه نیز نامیده می شود). من معتقدم در طول ساخت آن سفید می شود تا روشنایی آن افزایش یابد، که به میزان نوری که کاغذ بازتاب می کند اشاره دارد. صد در صد بالاترین خواهد بود. اطلاعات آنلاین فعلی برای Sappi Opus اشاره می کند که 94 روشن است. روی جلد کتاب اشاره شده است که این سهام شماره 2 است.

پوشش سطح کاغذ

مطمئنم که بعضی ها یا خیلی چیزها را از دست داده ام، اما شما متوجه شدید. از تاجر کاغذ خود (یا عرضه‌کننده چاپ تجاری‌تان، اگر هنوز تاجر کاغذ ندارید) بخواهید عرضه جامعی از این نوع کتاب‌های نمونه را تهیه کند، و سپس هر چند وقت یک‌بار آنها را بر اساس تاریخ پا،ازی و جایگزین کنید (از خود بپرسید توصیه های تاجر کاغذ در مورد جایگزینی کتاب نمونه کاغذی). اینها را به ،وان کتابهای تطبیق پنتون در نظر بگیرید، اما برای کاغذ (رنگ، ​​پوشش سطح، روشنایی، سفیدی، وزن، کولیس و غیره) به جای رنگ جوهر.

کتاب های نمونه کاغذی شامل نمونه هایی از تمام وزن های کاغذ موجود، اعم از جلد و متن است. این به دو دلیل مفید است. بدون حدس زدن، به شما نشان می دهد که ضخامت هر ورق در یک وزن خاص دقیقاً چقدر خواهد بود (زیرا از سازنده ای به سازنده دیگر و از کاغذی به کاغذ دیگر متفاوت است، حتی اگر اعداد مشخصات ی،ان باشند).

فکر می کنم بهتر است همسرتان یا یکی دیگر از افراد مهم را بهترین دوست خود قرار دهید. اما اگر چاپ تجاری می‌،ید یا برای امرار معاش طراحی گرافیک انجام می‌دهید، هوشمندانه است که یک تاجر کاغذ به‌،وان BFF بلافاصله بعد از چاپگر خود داشته باشید. یک تاجر کاغذ با دانش عمیق یک دارایی واقعاً ارزشمند است.

به خاطر داشته باشید که کاغذ آبی-سفید روشن تر از کاغذ سفید طبیعی یا زرد-سفید به نظر می رسد (و ممکن است برای ،مت های طول، متن کمی سخت باشد). سپس مجدداً کاغذ بر روی آنچه روی آن چاپ شده است تأثیر می گذارد و یک سایه ،، طبیعی یا سفید گرم، رنگ زرد-سفید خود را به جوهرهای شفاف چاپ شده روی آن اضافه می کند. به طور خلاصه، اگر چهره افراد را روی یک استاک با رنگ سفید گرم چاپ کنید، ممکن است رنگ های گوشت را دوست نداشته باشید.

از سوی دیگر، اگر مجموعه‌ای از کتاب‌های نمونه کاغذی دارید، می‌تو،د نام تجاری خاصی را انتخاب کنید، آن را بخواهید یا قابل مقایسه باشد، و مهمتر از آن، می‌تو،د ببینید که یک ع، 4 رنگ چگونه به نظر می‌رسد. کاغذ با لاک مات، براق یا بدون لاک.

دو نمونه کتاب نمونه کاغذی

بنابراین اگر برای امرار معاش طراحی گرافیک انجام می‌دهید، داشتن کتاب‌های نمونه کاغذی فعلی بسیار مهم است، اما می‌تو،د ببینید که چرا حتی کتاب‌های کاغذی قدیمی نیز مفید هستند.


این مطلب در تاریخ یکشنبه 13 نوامبر 2022 ساعت 15:14 ارسال شده است و در بخش کاغذ و در حال تکمیل است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2022/11/commercial-printing-make-your-paper-swatch-books-your-second-best-friend/

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

در طبقه پایین دفترم دو کتاب نمونه کاغذی برای دسترسی فوری دارم. اندازه آنها تقریباً 5.5 x 8.5 اینچ است و دارای یک پرس عمودی واضح موازی با صحافی است. هر دو اهل ساپی (یکی از صاحبان کارخانه های کاغذسازی) هستند. من معتقدم که در آن زمان به نام وارن نامیده می شد، تا زم، که ساپی وارن را ،ید.

گفتنی است، هر دو کتاب چاپی نمونه کاغذی ساپی، بخشی از نمونه اصلی ع، را نشان می‌دهند که با لاک براق، لاک مات، و سپس بدون لاک پوشیده شده است. در این مورد خاص، در کتاب Lustro، یک ع، پر زرق و برق از یک مدل وجود دارد که روی صفحات نمونه پتینه، مات، ، مات، و کاغذ براق چاپ شده است که هر ورق کمی فراتر از صفحه قبلی (برای مقایسه) بیرون زده است. لاک، همانطور که در بالا ذکر شد، تصویر را به صورت نوارهای افقی از بالا تا پایین صفحه می پوشاند. ساپی خاطرنشان کرد که تصویر با جوهر فرآیندی 4 رنگ چاپ می شود (ی،ی بدون رنگ اضافی؛ به علاوه تمام رنگ های فرآیند بر خلاف برخی از جوهرهای دیگر شفاف هستند).

غذای آماده

همه اینها را می توان به صورت فیزیکی و همچنین توصیف (همراه با اعداد از مقیاس های مختلف کیفیت کاغذ) در متن این کتاب های نمونه کاغذی مشاهده کرد.

چیزی که یک تاجر کاغذ در سطح فیزیکی ارائه می دهد و ممکن است بخواهید آن را درخواست کنید مجموعه ای از کتاب های چاپ نمونه کاغذی است. من حدود پانزده کارتن کتاب نمونه کاغذ راه راه (جعبه نمایش) در طبقه بالا دارم که شامل موارد زیر است: کاغذهای لوازم التحریر، انبارهای کاغذ روکش شده و انبارهای کاغذ بدون روکش، انبارهای کاغذ دیجیتال (مخصوصاً برای چاپ جوهر افشان و لیزری)، موجودی های متن در رنگ های شدید مختلف که ممکن است برای یک دعوتنامه خاص (ع، رنگارنگ بالا را ببینید) و کاور استوک با استوک متن (بنابراین بهتر تصمیم بگیرم چه کاغذ جلدی برای یک کتاب چاپی یا گزارش سالانه من، است) خوب باشد.

پوشش های اضافی

اول از همه، کاغذ در تعداد محدودی کارخانه در سراسر جهان ساخته می شود. کارخانه تاجر کاغذ نیست. تاجر کاغذ مجرای بین کارخانه های کاغذ و چاپگرها است. آنچه او به معامله اضافه می کند دانش و ارتباطات است. او می تواند نیازهای کاغذی شما را درک کند، برای یافتن منبع خوب تلاش کند و همه چیز را با چاپگر شما هماهنگ کند. این برای شما به ،وان ،یدار هیچ هزینه ای ندارد.

این ی،ی چی؟ یک پوشش ،ل کننده صاف و مسطح است اما به اندازه یک پوشش براق صاف نیست. در واقع نور منع، شده را پخش می کند و بنابراین خواندن متن را در مقایسه با براق بودن روی چشم آسان می کند. با این حال، ع،‌ها به اندازه کاغذهای با روکش براق بیرون نمی‌روند. اگر متن کتاب شما سنگین باشد، خوانندگان شما به خاطر یک برگه ،ل کننده از شما تشکر خواهند کرد. در تجربه من، مات فقط یک مات ارزان تر با بافت کمی خشن تر است (در واقع یک پوشش سطحی کمی کمتر یکنواخت). برای رجوع به مشخصات سفیدی ذکر شده در بالا، ، مات یک نسخه زرد-سفید از Lustro Dull است.

به این ترتیب می تو،د از بین یک قطعه کاغذ نمونه به جای شماره مرجع آنلاین یا در یک کتاب چاپی انتخاب کنید. علاوه بر این، بهتر می تو،د یک صفحه وزن جلد را با یک صفحه وزن متنی جفت کنید. حتی می تو،د از تاجر کاغذ خود یک ساختگی کاغذی (نسخه چاپ نشده از یک کتاب نمونه ساخته شده با کاغذهای انتخابی شما) بخواهید. به این ترتیب شما دقیقاً خواهید فهمید که یک کتاب چاپی با طول خاصی قبل از چاپ و تحویل چگونه ظاهر و احساس خواهد شد.