کتابخانه دیواری کتابخانه خانگی و قفسه کتاب قیمت و خرید انواع کمد کتابخانه ام دی اف

کتابخانه هایی ثابت به گزینه هایی گفته میشود که شبیه به کمد دیواری بوده و روی دیوار ثابت میشوند و غیر قابل حمل هستند. این مدل کتابخانه ها برای افرادی که مستاجر می باشند، گزینه غیر قابل استفاده ای می باشد. در مقابل، قفسه های ایستاده با قابلیت جا به جایی یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که نه تنها با تغییر منزل می توان از آنها استفاده نمود، بلکه با تغییر نحوه چیدمان منزل نیز می توان محل قرار گرفتن آنها را به دلخواه تغییر داد. کتابخانه های غیر قابل حمل و ثابت گزینه ای مناسب برای افرادیست که قصد دارند برای مدت طولانی در یک خانه زندگی کنند. قفسه های فلزی معمولاً در کتابخانه های قدیمی مدارس بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. فلزی بودن این قفسه ها به خاطر آن است تا در مدت زمان بسیار زیادی بتوان از آن استفاده کرد.

راهنمای خرید 45 مدل کتابخانه خانگی (قفسه کتاب) شیک و مدرن + ارزان قیمت

علاوه بر رعایت استانداردها باید به زیبایی انتخابتان نیز توجه داشته باشید. مدل کتابخانه ساده و فانتزی و خلاقانه یا قفسه هایی بسیار زیبا در سایزهای بزرگ و کوچک را در می توانید در سایت های مختلف از قبیل پینترست جستجو کنید و به افراد حرفه ای در این زمینه سفارش ساخت دهید. علاوه براین، بسیاری از نمونه های فانتزی و مدرن کتابخانه ایستانده و دیواری را می توان براحتی خودتان نیز بسازید. همیشه انتخاب مدل کتابخانه چند طبقه با ارتفاع زیاد نمی تواند گزینه مناسبی برای چیدمان کتاب ها به شمار رود. چون ممکن است قفسه هایی را انتخاب کرده باشید که تعداد طبقات آنها محدود بوده و در مقابل ارتفاع اختصاص یافته به هر طبقه بیش از اندازه خرید کتابخانه بزرگ مورد نیاز باشد.

خرید کتابخانه ی کودک جاسمین(بامیلو)

پیشنهاد می کنیم برخی نکات مهم و کاربردی را در رابطه با خرید این محصول به خاطر داشته باشید. کتابخانه ساخته شده از چوب، دارای پوشش های مختلفی از مغز نئوپان و ام دی اف است. این نوع کتابخانه ها قیمت مناسب تری دارند و می توانند دقیقاً مانند چوب طراحی شوند.

این کتابخانه زیبا از ملامینه ضد خش میباشد و لبه های آن پوشیده شده از نوار pvc است که مانع لب پر شدن میشود. کتابخانه مدل کمد دار دارای چهار طبقه ی بزرگ و جادارا بوده و یک کمد دو درب در قسمت پایین آن تعبیه شده است. این کتابخانه از جنس ملامینه ضد خش بوده که لبه های آن توسط نوارهای pvc پوشانده شده است. اگر تصمیم گرفتید که کتابخانه بخرید سعی کنید کتابخانه ای را انتخاب کنید که بتواند نیاز ها و مشکلات شمارا حل کنید سعی کنید کتابخانه را از فروشگاه های معتبر که محصولات با کیفیت بالا ارائه میدهند خریداری کنید. ما در زیر چند کتابخانه از فروشگاه های اینترنتی را همراه با قیمت و آدرس سایت فروشنده جمع آوری کرده ایم و شما میتوانید با توجه به نیاز های خود، کتابخانه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کتابخانه

مطمئن باشید که قفسه کتاب از جمله بهترین وسایلی است که می ‌توانید با تهیه آن به دکوراسیون خود سر و سامان دهید. کتابخانه یا قفسه کتاب‌، بهترین ایده برای نگهداری کتاب ‌ها و همچنین سایر وسایل تزیینی است. استفاده از کتابخانه علاوه بر نظم دهی به کتاب ‌ها باعث می ‌شود هر زمان به آن ‌ها نیاز داشتیم، بتوانیم به آسانی کتاب مورد علاقه خود را برداریم و مطالعه کنیم. اما افزون بر این مزیت، نمی ‌توان از نقش چشم ‌گیر این قفسه‌ ها در دکوراسیون منازل و محیط‌ های اداری غافل شد.

کتابخانه جدید مدل KB 610 یک کتابخانه بزرگ و جادار میباشد که از جنس نئوپان با روکش ملامینه ترک که ضدخش و ضد آب است ساخته شده و کاری بسیار محکم و مقاوم میباشد. کتابخانه جدید کشودار KB 630 از جنس ملامینه شرکت پویاست ، ضدخش و ضد آب میباشد و لبه های آن تماما” از نوار های پی وی سی پوشیده شده تا از لب پر شدن لبه ها جلوگیری شود و مدت ها بشه ازش استفاده نمود. جنسی که برای ساخت کتابخانه ها استفاده میشود معمولا” از جنس نئوپان و یا MDF با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب ترکیه است. کتابخانه روتکس کار زیبا و منحصر به فرد است که از انگیزه ساخته شده است. این کار شامل دو سال ضمانت بود و از استحکام بی نظیری برخوردار است.

  • یکی از مشکلاتی که بسیاری از کتاب‌دوست‌ها با آن روبه‌رو هستند، گنجاندن کتاب‌های موردعلاقه‌شان در فضای محدود خانه‌های امروزی است.
  • برای ساخت هر کتابخانه از جنس و متریال های مختلفی استفاده می شود، اما بیشتر کتابخانه ها از جنس ام دی اف با دانسیته بالا و روکش ملامینه تولید می شوند.
  • به عنوان مثال، اگر کتاب زیادی دارید، کتابخانه ای در اندازه ای مناسب، برای فضای موجود انتخاب کنید.
  • فاکتورهای زیادی در قیمت کتابخانه‌های چوبی تاثیرگذارند از جمله جنس، ابعاد، نوع یراق آلات و رنگ.
  • اکنون قفسه ‌ها در رنگ‌ ها و طرح های متنوعی تولید می ‌شوند که فارغ از کاربردشان، جلوه‌ ای فوق ‌العاده زیبا در محیط ایجاد می‌ کنند.

کتابخانه دیواری کتابخانه خانگی و قفسه کتاب قیمت و خرید انواع کمد کتابخانه ام دی اف