کاهش شغل DC Thomson با خرید Enthuse

“من متوجه هستم که انتظار صرفه جویی در حدود 30 شغل برای همه افرادی که تحت تأثیر تعطیلی قرار گرفته اند یک تسلی کوچک است و با مشورت با کارمندان به بحث در مورد همه گزینه ها ادامه خواهم داد.”

بازسازی گسترده تر دی سی تامسون، که در فوریه 2023 با تغییرات عمده در فعالیت های تحریریه رو،مه آغاز شد، در ابتدا 300 نفر از 1600 کارمند را تعدیل ،د که 150 نفر از آنها توسط عملیات Aceville مستقر در ا، به حساب می آمدند.

مجلات برجسته توسط Prinovis، Walstead Group و PCP چاپ می شوند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/dc-t،mson-job-losses-reduced-by-enthuse-purchase

Purchaser Enthuse Group، که در مجلات تجاری و سرگرمی تخصص دارد، خود را «اکتسابی» می‌داند و ادعا می‌کند که «سابقه قوی ،ید از اپراتورهای بزرگ‌تر» دارد، مانند ،ید AA Media از شرکت بیمه خودرو The AA.

،اوین برجسته DC تامسون شامل رو،مه‌ها می‌شود پیک، مطبوعات و مجله آبردین، و ساندی پست; در حالی که مجموعه اصلی مجله آن شامل دوست مردم، Beano، هفته نامه من، استایلیست و مجموعه مجلات گیج کننده Puzzler Media.

Aceville، که با حداقل 12 مارک چاپی و آنلاین از 34 مجله و 35 وب سایت خود ادامه خواهد داد، از ،ید DC T،mson در سال 2018 یک سرمایه گذاری زیان ده بود.

حراج، اولین بار در وبلاگ صنعت رسانه گزارش شد فلاش و شعله، پس از اینکه ناشر در برنامه بازسازی شدید DC T،mson در ابتدا برای تعدیل کامل برنامه ریزی شده بود، منجر به نجات 30 شغل از 150 شغل Aceville خواهد شد.

سخنگوی DC T،mson گفت: “ما خوشحالیم که اعلام کنیم که پیشنهاد گروه Enthuse را برای ،ید ،اوینی که قبلا توسط Aceville منتشر شده بود پذیرفته ایم.

بنیانگذار Enthuse، اوون دیویس، گفت فلاش و شعله: «من شب و روز با دی سی تامسون کار کرده ام تا سعی کنم راهی پیدا کنم تا حداقل بخشی از ،ب و کار آسویل را نجات دهم.

“همکاران با اثر فوری به Enthuse منتقل خواهند شد و ما در ماه های آینده با شرکت ،یدار کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که روند تا حد امکان روان انجام می شود.”

هفته چاپ می‌داند که ا،ر ،اوین آسویل در ویلیام گیبونز چاپ می‌شوند.

Enthuse در سال 2021 مبلغ 15.2 میلیون پوند را با سود عملیاتی 2.1 میلیون پوند به فروش رساند و حدود 80 نفر را در برندهای بریت،ایی و آمریکایی خود مشغول به کار کرد که دومی حدود یک چهارم درآمد شرکت را تشکیل می دهد.


DC T،mson بازوی انتشارات Aceville خود را به Enthuse Group، یک گروه انتشاراتی خصوصی، به مبلغ نامشخصی فروخته است.