کاملترین و جامع ترین راهنمای خرید پرینتر عکس، اسناد، همه کاره و

با این حال، اکثر چاپگرهای لیزری از چاپ ساده با چاپ دورو دستی سایت 10printer استفاده می کنند. از سیستم درام، تونر و فیوزر برای استفاده از تونر رنگی برای ثبت رنگ مشکی روی کاغذ استفاده می کنند. این برند اولین پرینتر لیزری را در سال 1975 برای استفاده با رایانه های اصلی خود معرفی کرد، در سال 1984، هیولت پاکارد با اولین لیزر جت خود، یک چاپگر فشرده، سریع و قابل اعتماد که کاربران کامپیوترهای شخصی می توانستند از عهده خرید آن برآیند، فناوری چاپ لیزری را متحول کرد. کارتریج مورد استفاده این پرینتر توانای چاپ ۱۰۰۰۰ برگه را در ماه دارد، علاوه بر ویژگی های خوب آن نباید از معایب آن چشم پوشی کرد این پرینترلیزری قابلیت چاپ از روی سی دی، چاپ دو رو، چاپ بدون حاشیه، اسکن و کپی را ندارد.

اما این مسئله در مورد کارتریج پرینترهای لیزری و جوهری بر عکس است. با سینی کشویی بزرگ کاغذ با ظرفیت 250 برگه A4 ، اسکنر تخت د بالا و کشوی تغذیه اتوماتیک اسناد (ADF)، پرینتر چندکاره اچ پی LaserJet Pro M227 با ارتفاعی چشمگیر بر روی میز کار شما قرار میگیرد، اما مساحت آن به اندازه قابل توجهی از رقیب محصول زیراکس خود مدل C405 کمتر است. در معرفی انواع پرینتر، نوبت به پرینترهای جوهر افشان می رسد. این مدل پرینتر قیمتی ارزانتر نسبت به همرده های خود دارد اما باید توجه داشت کارکرد کارتریج آن ۱۰۰۰ برگ در طول مصرف است که البته کارتریج اولیه (هنگام خرید) آن ۵۰۰ برگ به چاپ می رسد. گاهی به دلایل مختلف، کاغذ به موقع به سنسورهای PS102 و PS103 نمی رسد و در عملکرد چاپ مشکل ایجاد می شود. با ایجاد بار منفی در مناطق خاص، پرتو لیزر می تواند الگوهایی مانند متن و تصاویر را روی گیرنده نوری چاپ کند. این مدل یکی از رایج ترین پرینترها برای استفاده خانگی هستند چاپگرهای این دستگاه با پاشیدن قطره های ریز جوهر بر روی کاغذ ، نقش ایجاد می کند. اما حتی اگر تمام مشخصات یک پرینتر منطبق بر چیزی باشد که مدنظر شماست، فراموش نکنید که یکی از گزینههای مهم و حیاتی در انتخاب نهتنها پرینتر بلکه هر وسیله موردنیاز دیگری، قیمت آن است.

در صورت بروز هر گونه اشکال و خطا میان پرینتر و کامپیوتر دستگاه این خطا را به کاربران اعلام می کند. امروزه عموماً با توجه به سرعت و دقت چاپ بالایی که لیبل پرینترهای حرارتی غیرمستقیم دارند ، کمپانی ها معتبر سازنده این نوع پرینترها ، مدل های جدید خود را فقط با تکنیک غیرمستقیم تولید می کنند. این حافظه برای انتقال اطلاعات بوده و سرعت و دقت کار پرینتر را نیز افزایش میدهد. خود را در حافظه این پرینتر ذخیره کنید و هر جا که با آن نیاز داشتید در یک چشم به هم زدن روی هر سطحی چاپ کنید. مجموعهای از ویژگی های امنیتی در این محصول جاسازی شده تا از چاپگر در برابر هر گونه نفوذ محافظت کند. قیمت این دستگاه در حدود 250 تا 1000 دلار بوده که نسبت به امکانات و کارایی دستگاه مناسب است. طبق استاندارد مذکور، فرایند چاپ سهبعدی به هفت گروه اصلی تقسیم میشود که در ادامه به آنها میپردازیم. رنگهای اصلی در چاپگر جوهرافشان به سه رنگ قرمز و زرد تقسیم میگردند. باید بگوئیم چیپست عامل ارتباط دهنده پرینتر با کارتریج است و اگر به موقع تعویض نشود، پرینتر کارتریج جدید را نمیشناسد.

کارکرد پرینتر جوهر افشان بهتر است یا پرینتر لیزری؟ در صورتی که در عملکرد هر کدام از قطعات نام برده شده، اختلالی را مشاهده کردید، بهتر است پین ورک را خبر کنید. در لبه فوقانی این دستگاه یک دکمه ترکیبی/چراغ LED وجود دارد که در حالتهای مختلف مانند «حالت آماده»، «حالت شارژ شده»، «حالت باتری کم»، و «رول کاغذ خالی» نمایش داده شده و یا چشمک میزند که به رنگهای سبز یا قرمز مشاهده میشود. پس اگر قرار است کتاب پرینت بگیرید یا تکالیف و گزارشات مدرسه یا دانشگاه را چاپ کنید، پرینترهای لیزری سیاه و سفید بهترین گزینه برای شما هستند. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت پریپیج از نسل جدید چاپگرهای خود رونمایی کرد که برخلاف نام دستگاه، چاپگر عکس نیست و برای برچسب زدن و حتی چاپ عکسهای سیاه و سفید برای بچهها (در خانه و یا کلاس درس) مناسب است. چاپ دورو دستی با تغییر گزینه های چاپ در ویژگی های چاپگر یا چاپ یک طرف و گرفتن همان کاغذ و قرار دادن مجدد آن در چاپگر برای چاپ در طرف دیگر به دست می آید.

باید اضافه کرد این محصول مجهز به نمایشگری 4 خطی با قابلیت نمایش به صورت رنگی و 4 خطی ( قابلیت نمایش گرافیک ) است که کار با این دستگاه را برای کاربر بسیار ساده می کند. در ادامه راهنمای خرید پرینتر باید اشاره کرد از آنجا که امروزه بیشتر شرکت ها نیاز دارند که چاپگر را به شبکه رایانه ای خود متصل نموده تا دیگر دستگاه ها به آن وصل شوند به این ترتیب پورت های مدرنی طراحی شده که به شبکه اترنت متصل شده و کار را برای ادارات، سازمان ها و شرکت ها آسانتر کرده است. برگه های چاپ شده در سینی مرکزی جمع می شوند، درست در همان ناحیه ای که در قسمت پشتی آن یک پورت USB و Ethernet با دسترسی راحت در اختیار شماست. نوع پورت ارتباطی پرینترلیزری چندکاره Canon MF236n با کامپیوتر یا لب تاپ از نوع پورت USB 2.0 میباشد، سرعت چاپ در حالت سیاه، سفید برابر با ۲۴ ppm است. از این دستگاه گاهی به عنوان چاپگر عکس یاد میشود که البته تنها به عکس های سیاه و سفید مربوط میشود. پرینترها انواع مختلفی دارند اما از میان پرینترهای ماتریس سوزنی، لیزری، جوهرافشان، تماسی و غیر تماس تنها دو مورد لیزری و جوهرافشان بیشترین کاربرد را در میان کاربران ایرانی دارد که به توضیح این دو مورد و بهترین گزینههای خرید آنها میپردازیم.

این علاوه بر زمان مورد نیاز برای چاپ واقعی سند است، زمان گرم کردن به همان اندازه مهم است. چه لیزرهای سریع و چه جوهر افشان های متنوع را ترجیح می دهید ، یک چاپگر به دست می آورید که برای استفاده شخصی یا اداری ایده آل است. به این ترتیب لازم نیست که برای عیب یابی و تعمیر پرینتر خود از منزل یا محل کارتان خارج شده و درگیر دردسرهای جابجایی و انتقال دستگاه شوید. با بالا کشیدن سمت پشتی دستگاه به عقب محفظه کاغذ باز شده و دارای کاغذهای ۲.۲ در ۱.۲ سانت است که بسته به نوع استفاده کاربر و آنچه چاپ میکند، دارد. قیمت چاپگر لیزری مخصوص تولیدی که نیاز به چاپ 50000 صفحه یا بیشتر در هفته دارند نسبت به گروه قبلی هم بالاتربوده و جهت استفاده ناشران تجاری طراحی و تولید شده است. هر دو نوع چاپگر بی سر و صدا کار می کنند و با استفاده از کارتریج های فونت یا نصب فونت های نرم اجازه می دهند فونت ها اضافه شوند. لازم به ذکر است که مجموعه ایران چاپگر علاوه بر انجام فعالیت های خدماتی همچون شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل یکی از مراکز مهم در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات hp میباشد.لذا چنانچه به هر دلیل نیاز به خرید پرینتر داشتید میتوانید جهت هماهنگی و مشاوره با همکاران ما در شرکت ایران چاپگر در تماس باشید.

ظریفت محل ذخیره برگ آن برابر ۲۵۰ برگ با قابلیت تغذیه خودکار ADF اسناد به تعداد ۳ سند است. کاغذ چاپ شده از چاپگر جوهرافشان در صورت خیس شدن لکه دار می شود، اما سند چاپ شده با لیزر لکه دار نمی شود. پرینتر لیزری نقاط کوچکتری را در لبههای خطوط وارد میکند و لبههای ناهموار را صاف میکند RET وضوح را بهبود نمی بخشد، اما سند بهتر به نظر می رسد، اگر چاپگری با رزولوشن 300 نقطه در اینچ خریداری می کنید، مطمئن شوید که دارای RET باشد. این مدل از پرینترها یکی از متدوال ترین مدل ها می باشند و با سرعت بالا تر ، کیفیت بهتر متن را بر روی کاغذ چاپ می کنند.این دستگاه همانند دستگاه فتوکپی دیجیتال و پرینترهای چندکاره ، از سیستم زیروگرافی بهره گیری می نمایند.

پرینترهای جوهر افشان برای چاپ عکس های براق و نمودارهای رنگی گزینه بسیار مناسبی می باشند و در چاپ اسناد و مدارک ضعیف تر از مدل لیزری هستند.پرینترهای لیزری نوشته ها را با سرعت بیشتری چاپ می کنند و بیشتر برای چاپ مدارک نوشتنی مورد استفاده قرار می گیرند تا تصویر. در این قسمت، ما 20 مدل از برترین پرینتر های hp را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. در این مقاله از رایابان ما به بررسی نکات مهمی که در خرید پرینتر لیزری باید به آن توجه داشته باشید خواهیم پرداخت. پس از نیازمند تمامی این امکانات هستید توصیه ما خرید پرینتر چند کاره است زیرا این بسیار راحت تر از خرید چهار ماشین بطور جداگانه است. این مدل از دستگاه ها از قدمت بالایی برخوردار هستند و برای بهره گیری در در محیط های اداری و چاپ صفحه های بالا مناسب تر می باشند.

این مدل از دستگاه ها نیز پیشرفته تر می باشند و سرعت و وضوح بالایی به همراه دارند.این دستگاه به جای جوهر از تونر CMYK بهره گیری می شود.لازم به ذکر است که قیمت این مدل از دستکاه ها مقداری گران تر می باشد. از آن زمان به بعد، قیمت پرینتر لیزری کاهش یافته و کیفیت آن ها افزایش یافته است. باوجود تنوع زیاد چاپگرهای خانگی و ارزان قیمت از برندهای مختلف مانند HP ,Lexmark ,Canon ,Samsung ,Epson و غیره، انتخاب صحیح پرینتر کار دشواری است ولی نگران نباشید و تا انتهای این مقاله با آیتیرسان همراه شوید تا بتوانید با افزایش دانش خود در این زمینه بهترین و مناسبترین پرینتر را خریداری کنید. این دستگاه هم مانند هر دستگاه دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد؛ از مزایای این محصول میتوان به کوچک و سبک بودن، باتریهای قابل شارژ داخلی، کیفیت چاپ مناسب برای برچسبها ، هزینه های بسیار پایین برای برنامههای درحال اجرا اشاره کرد و از همه مهمتر تمام کارها مانند وارد کردن متن، طراحیها، عکسها و چاپ در دستگاه پریپیج اتفاق میافتد که برای نرمافزارهای اندروید و ios و انواع ویندوزها در دسترس است. اشاره کرد. این پرینترها دارای معایبی مانند چاپ با وضوح پایین و سروصدای زیاد هستن.

تصور زندگی بدون پرینتر سخت و دشوار می باشد هرچند که این روزها بسیاری اسناد و عکس ها بر روی حافظه های الکترونیکی ذخیره می شوند ، منتها بسیاری از سازمان ها و اداره ها در دفاتر خود به پرینتر احتیاج دارند.لازم به ذکر است که پرینترها در خانه نیز کاربرد دارند و مورد بهره گیری قرار می گیرند.این دستگاه در گذشته محصولی گران قیمت محسوب می شد ، منتها با گذشت زمان قیمت آن کاهش پیدا کرد. از معایب این دستگاه میتوان به عملکرد کندش در مقایسه با چاپگرهای بر چسب سنتی اشاره کرد و اینکه برنامه پریپیج تا حدودی توسعه نیافته است. در صورتی به دنبال چاپ عکسهای با کیفیت هستید پس بهتر است از مدل جوهر افشان استفاده نمایید. در صورتی که علاوه بر پرینت گرفتن کارهای بیشتری نیز دارید بهتر است به سراغ پرینترهای چندکاره و یا همه کاره بروید زیرا این مدل از پرینترها قابلیت های دیگری همچون فکس ، اسکن و کپی کردن مدارک و اسناد را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، نیازی به بیش از یک واحد نیست زیرا می تواند به راحتی چندین کار را در یک دفتر یا خانه به طور همزمان انجام دهد.

به سادگی به کارهای مدیریتی خود رسیدگی کنید و آن ها را به سرعت گسترش دهید با کمک این دستگاه به تمامی کارهای خود که نیاز دارید برسید و به صرفه جویی در مصرف انرژی برسید. بهترین پرینترهای خانگی چندکاره لیزری کانن MF249DW یکی از بهترین پرینتر چندکاره لیزری شرکت خوب «canon» است، که در عین طراحی خوب دارای قابلیتهای گوناگونی دارد که نیاز مصرف کننده را بر اساس کار آن برطرف می کند. این محصول توسط شرکت کانن تولید شده که یکی از شرکتهای قدیمی و محبوب در این زمینه هست. این دستگاه در مدل های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شود و شما می توانید بنابر استفاده و نیاز خود بهترین مدل پرینتر را انتخاب و تهیه نمائید.

این واحد سالیان زیادی است که در جهت آسایش و رفاه شما عزیزان مشغول به فعالیت حرفه ای بوده و همواره توانسته است با عرضه بهترین سرویس ها و خدمات ممکن، رضایت مشتریان اش را کسب نماید. در این قسمت به بررسی نکات جزئی که در هنگام خرید پرینتر HP LaserJet Pro M402n باید به آنها توجه کنید میپردازیم. با این حال هنگام پرینت ۴ صفحه ورد تقریبا ۲۸ ثانیه طول می کشد تا شما اولین صفحه چاپ شده خود را مشاهده کنید. برای نمونه از پرینترهای جوهرافشان میتوانید پرینتر چندکاره اپسون مدل EPSON L3116 را مشاهده کنید. در این مرحله شما باید گزینه home را انتخاب کنید تا به صفحه تنظیمات پرینتر بازگردید. اگر چاپگر حالت آماده به کار داشته باشد یا بین کارهای چاپی خاموش باشد، زمان گرم کردن اهمیت بیشتری پیدا می کند.