چرا ایجاد یک وب سایت چاپی بهینه شده برای جستجو بسیار خوب است؟


یک زن ناامید و یک زن شاد که پشت کامپیوتر نشسته اند

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) احساس بسیار خوبی دارد. چرا؟ زیرا یک وب سایت چاپی بهینه شده برای جستجو می تواند به شما کمک کند با افراد غریبه ملاقات کنید: ،یداران چاپ واجد شرایطی که هرگز نام آنها را نشنیده اید و احتمالاً هرگز در مورد تجارت چاپ شما نشنیده اند. آنها واجد شرایط هستند زیرا احتمالاً قصد ،ید دارند و برای ،ب اطلاعات بیشتر با شما تماس می گیرند. وقتی این بازدیدهای وب سایت برای شما به یک سفارش سودآور تبدیل می شود، خیلی چیز زیبایی است. این اولین قدم در رابطه ای است که احتمالاً می تواند یک رابطه سودمند متقابل طول، مدت باشد.

یکی از دلایلی که این تجربه برای صاحب یک ،ب و کار چاپی بسیار خوب است این است که برای تحقق آن چقدر کار در طول ماه ها (و سال ها) برای شما لازم است. سئو خیلی سخت یا گران نیست. اما در یک بازار بسیار شلوغ و کالایی، به تلاش و زمان نیاز دارد، به خصوص زم، که شما با رقبای بزرگتر، مسن تر یا فعال تر رقابت می کنید.

یک استعاره ضعیف برای سئو، رژیم غذایی و ورزش است. اگر درست غذا می خورید، ورزش می کنید و از خودتان مراقبت می کنید، شاید برای غریبه ها جذاب تر به نظر برسید. سئو به نوعی شبیه این است: وقتی ،یداران بالقوه چاپ برند شما را می بینند و به خود می گویند: “من می خواهم شما را کمی بهتر بشناسم.”

هنگامی که صفحه وب شما توسط یک غریبه پیدا می شود، سئو می تواند تا حد زیادی به بهبود تجربه مشتریان شما در هنگام حرکت در سایت شما کمک کند. یک تجربه دلپذیر تضمین می کند که آنها مدت بیشتری در سایت شما می مانند، اقدام مورد نظر را انجام می دهند و دوباره باز می گردند. گوگل و سایر موتورهای جستجو این رفتار کاربر را دنبال می کنند و زم، که بازدیدکنندگان زمان بیشتری را بدون ،وج از آنجا سپری می کنند، به صفحه شما با رتبه های جستجوی بالاتر پاداش می دهند.

برای دستیابی به رتبه بالاتر در نتایج جستجو، باید روی محتوای وب سایت خود کار کنید، https://nventmarketing.com/ppc/و استراتژی سئو بر اساس یک پایه ثابت. چند نکته از یک لیست غیر جامع از کارها شامل موارد زیر است:

چاپ در سراسر آمریکا 25 اکتبر 2023

URL های خود را برای جستجو طراحی کنید. URL های من، جستجو حاوی کلمات کلیدی هستند که به توصیف محتوای صفحه کمک می کنند. به ،وان مثال، این URL ها حاوی کلمات کلیدی محبوبی هستند که ،یداران چاپ به دنبال آن هستند:

  • com/،ucts/books/
  • com/،ucts/direct-mail/
  • com/،ucts/signs/

هر ماه در ایالات متحده، تقریباً 600 جستجو برای “چاپگر کتاب” در گوگل انجام می شود. متوسط ​​هزینه پرداخت به ازای کلیک گوگل برای این مدت 4.50 دلار است. ماهانه 2200 جستجو برای “خدمات پست مستقیم” و گوگل وجود دارد PPC برای این ترم حدود 25 دلار هزینه دارد. حجم جستجوی ماهانه برای «نشانه‌ها» 22000 است، در حالی که «چاپگر علامت» 250 است. با استفاده از ابزارهای سئوی رایگان و پولی، می‌تو،د بهتر درک کنید که رقبای شما و مشتریان هدف شما در حال انجام آنلاین هستند.

محتوایی بنویسید که موتورهای جستجو بتوانند بخوانند. هنگام طراحی وب سایت خود، مطمئن شوید که با یک ساختار محکم برای محتوای خود شروع می کنید. این ساختار شامل سرفصل ها، پاراگراف ها و پیوندهای شما می شود. هر صفحه باید حداقل 350 کلمه داشته باشد.

صفحاتی را که نمی خواهید موتورهای جستجو فهرست کنند مسدود کنید. ممکن است صفحاتی در سایت شما وجود داشته باشد که نمی خواهید موتورهای جستجو ایند، کنند. اینها می توانند صفحاتی باشند که هیچ ارزشی به محتوای شما اضافه نمی کنند. این صفحات وب را در معرض ،نده های وب قرار ندهید. مشکلات محتوای تکراری باعث کاهش پتانسیل رتبه‌بندی شما در موتورهای جستجو می‌شود و در عین حال تراکم محتوای واقعی شما را نیز کاهش می‌دهد.

محصولات و صفحات وبلاگ خود را با محتوای تازه به روز کنید. اگر وب‌سایت شما دارای وبلاگ است، در نظر بگیرید که برخی از گزیده‌هایی از آ،ین پست‌ها را در تمام صفحات وب خود قرار دهید. موتورهای جستجو دوست دارند این را ببینند محتوای صفحات وب هر از گاهی تغییر می کند زیرا نشان می دهد که سایت هنوز فعال و جاری است. با تغییر محتوا، فرکانس ،یدن توسط موتورهای جستجو نیز بیشتر می شود.

سئو نیازمند بهینه سازی وب سایت شما برای تجربه کاربری عالی و تولید محتوای با ارزش در صفحات محصول و پست های وبلاگ شما است.

این نیاز به درک دقیق و فعلی از شخصیت های ،یدار چاپ شما (چگونه فکر می کنند، چگونه یاد می گیرند، چگونه ،ید می کنند و چگونه از محصول شما استفاده می کنند) دارد. همچنین به تلاش مستمر برای تماشا، یادگیری و قرار دادن برند شما در برابر رقبا نیاز دارد.

##

پست ماه گذشته دیوید را بخو،د:

اطلاعات بیشتر از دیوید را اینجا بخو،د.


دیوید مورفی Nvent نویسنده بازاریابی در Print Media Centrدیوید مورفی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است Nvent Marketing، یک آژانس بازاریابی متخصص در بازاریابی دیجیتال برای صنعت چاپ. دیوید بیش از 30 سال تجربه در صنعت گرافیک و چاپ اسناد دارد. او به‌،وان عضو هیئت‌مدیره و مشاور سازمان‌ها و انجمن‌های چاپی از جمله مشارکت چاپ سبز پایدار (SGP)، صنایع چاپ آمریکا (PIA)، انجمن فناوری‌های چاپ (APTECH)، و بنیاد بورسیه اسناد الکترونیکی (EDSF) خدمت کرده است. دیوید نیز جایزه دریافت کرد جایزه Idealliance Soderstrom Society برای رهبری صنعت چاپ می توان با دیوید در [email protected] تماس گرفت.

Project Pea، TV Print Media Centr

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/why-creating-a-search-optimized-print-website-feels-so-good/