چراغ مطالعه مدرن، کلاسیک، فانتزی و گیره‌ای فروشگاه ال آی

شما می‌توانید بسته به نیازهای خود هریک از انواع چراغ مطالعه را خریداری کنید. آخرین مدل در لیست بهترین چراغ مطالعه محصول دیگری از شیائومی با نام MIJTD02YL است. این گجت هوشمند با طراحی مینیمال، وزن پایین و ابعاد جمع و جور، خریداران بسیاری را به سوی خود کشانده است. وقتی صحبت از گجت‌های هوشمند به‌میان می‌آید، حتما نام برند شیائومی هم خواهد آمد.

انواع محصولات ست (هماهنگ)

در حقیقت چراغ مطالعه شما هم گیره دار و هم رومیزی است که به آن ها در اصطلاح دو حالته می گویند. با توجه به تنوع محصولاتی که در بازار موجود است، انتخاب بهترین ترین چراغ مطالعه، مستلزم شناخت ویژگی ها و مشخصات های آن می باشد. در ادامه با تکنوسان برای معرفی ویژگی های تاثیر گذار در انتخاب چراغ مطالعه همراه باشید.

نور ال ای دی به صورت جهت دار است یعنی به جای اینکه تابش نور در تمامی جهات صورت بگیرد شما تنها یک شعاع نوری متمرکز را خواهید داشت. قیمت این مدل از لامپ ها نسبت به سایر مدل ها گران تر است با این وجود مصرف برق کمتری را نیز خواهند داشت. چراغ مطالعه ایکیا مدل Harte با لامپ LED سازگار است و می‌توانید تا ۶ لامپ را در این محصول جاگذاری و استفاده کنید.

چراغ مطالعه مدل Piggy کد Gl002

این چراغ به‌نحوی طراحی شده است که نور آن چشم شما را اذیت نکند. با توجه به کاربردی بودن چراغ مطالعه و استفاده گسترده از آنها در مشاغل مختلف و منازل، به ابزاری محبوب تبدیل شده و در مدل‌های مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. از این چراغ‌ها در هنگام مطالعه کتاب و درس خواندن، ساخت قطعه، استفاده از رایانه و سایر وسایل هوشمند، کارهای ساختمانی، نقشه کشی، مطب‌های پزشکی، سالن‌های آرایشی و…. در واقع برای هر کاری که نیاز به نوری متمرکز در طول شب و یا در روز است، از چراغ مطالعه می‌توان استفاده کرد. تا اینکه در سال 1932 شخصی به نام جورج کارواردین George Carwardine موفق به طراحی لامپ مخصوص با یک بازوی محرک و جهت‎‌دار شد.

چراغ مطالعه مهندسی Led مدل 1225 سیلورلایت مشکی

اگر به دنبال خرید یک چراغ مطالعه چند کاره هستید ، مدل های ارگانایزر به شما پیشنهاد asilbekharid می‌شود. این مدل از چراغ مطالعه در پایه خود دارای بخشی جداگانه است که به شما می کند به راحتی تمامی وسایل خود نظیر خودکار ، دفترچه و .. ویژگی منحصربه‌فرد این چراغ مطالعه هوشمند، قابلیت خاصی است که با هماهنگ کردن کنتراست محیط و نور چراغ، از خستگی چشم جلوگیری می‌کند. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت این چراغ مطالعه، باعث شده تا محصول مشترک فیلیپس و شیائومی را در لیست بهترین چراغ مطالعه قرار دهیم.

  • در واقع برای هر کاری که نیاز به نوری متمرکز در طول شب و یا در روز است، از چراغ مطالعه می‌توان استفاده کرد.
  • در ادامه به معرفی بهترین چراغ مطالعه رومیزی و شارژی از بهترین برندها می‌پردازیم.
  • عاملی که به شما امکان می دهد در یک کار خوب تمرکز کنید، نور مناسب است.
  • لامپ آن از نوع LED می باشد (16 عدد SMD) و دارای نوردهی مطلوب، مصرف پایین و عمر بالا می باشد.
چراغ مطالعه مدرن، کلاسیک، فانتزی و گیره‌ای فروشگاه ال آی