چاپ سفارشی: نام تجاری ثابت در بسته بندی

کیفیت ها و ویژگی های مرتبط با تصویر بصری برند آنها ممکن است شامل کیفیت، پاسخگویی، سرعت، دانش، مراقبت از محیط زیست، انصاف باشد. لیست ادامه دارد. هنگامی که کارکنان شرکت وظایف خود را به خوبی، دلسوزانه و دانش انجام می دهند، به ایجاد یک تجربه مثبت مشتری کمک می کنند. (یکی از دوستان صاحب ،ب و کار من نیز از اصطلاح “بی اصطکاک” استفاده می کند تا پیشنهاد کند که مصرف کننده باید به راحتی آنچه را که نیاز دارد از شرکت یا برند دریافت کند. ی،ی دوست من در تجارت خود تلاش می کند. برای از بین بردن استرس برای مشتری در تمام معاملات.)

علاوه بر این، بسته دیگری از همان توزیع کننده امروز رسید که همان فرانچایز فیلم را تبلیغ می کند. با این حال، در این مورد، رنگ پس‌زمینه چاپ‌شده روی پاکت حباب‌دار وینیل با نسخه جدیدتر اول (به رنگ ،دلی به جای رنگ‌های مختلف قهوه‌ای) با نمایش چاپ «تغییر شده» (چاپ در سراسر جعبه و لوگوی ثانویه برای فرانچایز فیلم) و “ظاهر” قدیمی کارتن تقریباً خالی اصلی. بنابراین اینها تغییرات گرافیکی نسبتاً عمده ای هستند.

تمام چاپ های سفارشی به جز علامت مارک (یا علامت تصویری) روی کارتن (بدون نام یا نوع دیگر) روی نوار بسته بندی بسته بندی شده روی کارتن های راه راه قهوه ای بوده است. حتی رنگ دوم که به‌،وان برجسته‌سازی حداقلی روی نوار بسته‌بندی استفاده می‌شود، همراه با قهوه‌ای جامد جعبه‌های بسته‌بندی راه راه بلافاصله قابل تشخیص است.

رقیق سازی نام تجاری

به ،وان یک قیاس، سگ پاولوف را در نظر بگیرید. سگ پاولوف با شنیدن صدای زنگ به طور خودکار شروع به ترشح بزاق کرد. این به این دلیل بود که دریافت غذای سگ او و شنیدن صدای زنگ از نظر فیزیولوژیکی و روانشناختی با هم مرتبط بودند زیرا به طور همزمان اتفاق می افتاد. هنگامی که غذا و زنگ در ذهن سگ پیوند خوردند، پاولوف می توانست زنگ را به صدا درآورد و فیدو بزاق ترشح می کرد.

بنابراین در مورد تحویل درب به درب و رفتار گرافیکی کارتن های توزیع کننده، من شخصاً فکر می کنم خطر رقیق شدن یک نام تجاری با ارائه آرم، حروف چاپی، رنگ های شرکتی یا هر جنبه دیگری از “ظاهر” شرکت وجود دارد. به روش های مختلف باز هم چرا؟ زیرا سازگاری باعث شناخت می شود و تغییر خطر سردرگمی را به همراه دارد (به ویژه تغییری که به طور چشمگیری از رفتار برندسازی قبلی شرکت منحرف می شود).

چرا این مهم است؟

این پرورش شناخت برند در ذهن مشتریان بالقوه به ثبات در تعدادی از حوزه های تعریف شده بستگی دارد. چنین سازگاری شامل برخورد با آرم شرکت (همه چیز از رنگ گرفته تا اندازه گرفته تا قرار دادن روی یک محصول چاپی)، تا حروف چاپی مرتبط با لوگو و هر بر،ب یا هر نوشته دیگری روی جعبه، بروشور، بنر، علامت، بیلبورد، یا هر قطعه تبلیغاتی چاپ شده یا دیجیتالی دیگر.

سال‌هاست که من و نامزدم محصولاتی را از یکی از این توزیع‌کنندگان بزرگ دریافت کرده‌ایم و سال‌هاست که این توزیع‌کننده تصویر برند ثابتی را در بسته‌بندی خود ارائه می‌دهد. لوگو حتی از آن طرف خیابان ثابت و قابل تشخیص بوده است. حتی نشان لوگوی آنها (بدون هیچ نوع) نمادین بوده است.

فرقی نمی‌کند چه چیزی را طراحی می‌کنید، چه برای اینترنت باشد یا برای پروژه‌های چاپ تجاری، از محصولات گرفته تا ادبیات تبلیغاتی گرفته تا تابلوهای دیواری برای یک فروشگاه، در نظر بگیرید که چگونه کالای شخصی شما از نظر گرافیکی با هر چیز دیگری که شرکت نمایش می‌دهد یا می‌فروشد مطابقت دارد. همه چیز را به ،وان یک سیستم پیچیده با فعل و انفعالات دقیق بین هر جزء در نظر بگیرید. اما مهم‌تر از همه، به این فکر کنید که چگونه همه این ،اصر نه تنها از نظر بصری با هم کار می‌کنند، بلکه مهم‌تر از آن چگونه از ارزش‌های اصلی برند حمایت می‌کنند و منع، می‌کنند.

آمازون. یو پی اس. این نهادها هستند نام تجاری آنها، و نام تجاری آنها شامل همه چیز است، از ظاهر جعبه ها (و آرم های چاپ شده) گرفته تا مهرب، رانندگان آنها، تا رنگ و نقش روی لباس هایشان.

به ،وان مثال، من خدمات تلفن همراه خود را چند سال پیش از یک اپراتور دیگر به کریکت منتقل کردم. زم، که از قیمت و خدمات حامل فعلی خود ناراضی بودم، نامزدم از روی هوس به من پیشنهاد داده بود که به فروشگاه کریکت مراجعه کنم. همچنین از افزونه‌های کوچک و هزینه‌ها و مالیات‌های اضافی که قیمت شرکت مخابراتی قبلی را بسیار بالاتر از هزینه ماهانه اعلام شده می‌کرد، خوشم نیامد.

غذای آماده

من و نامزدم به طور فزاینده ای به محصولات سفارش داده شده آنلاین وابسته هستیم. شما یک دکمه را فشار می دهید و جعبه ها جلوی در شما ظاهر می شوند. ما کامیون‌های تحویل را از صدایشان در خیابان محله می‌شناسیم، درست مانند کامیون پست و کامیون ،.

برای بازگشت به مفهوم ثبات برند، مطمئن نیستم که اگر از کنار یک مرکز ،ید عبور کنم و کریکت متفاوتی ببینم، فوراً تشخیص و ارتباط مثبتی با لوگو و لوگو (رنگ‌ها، حروف چاپی، علامت نشان‌واره) داشته باشم. لوگو، شاید رنگ های مختلف، یا اگر ایمیل مستقیمی با لوگو یا چاپ یا رنگ متفاوت دریافت کردم. من گیج می شدم من آن لحظه “آها” را دریافت نمی کنم (نوراپی نفرین، دوپامین و سروتونین که در مغزم می گذرد). و کلید آن فوری است.

در بازاریابی، هدف، شناسایی فوری یک برند توسط مشتریان بالقوه است. اگر این یک نام تجاری جدید است، چنین شناخت ،یدار تنها می تواند از تعداد معینی از قرار گرفتن در معرض تصویر و پیام بازاریابی باشد. (شنیده‌ام که شش تا ده برداشت است. این تعداد کمتر از مفهوم آگاهی و تداعی‌های مثبت است که به طور ارگ،ک در طول زمان رشد می‌کنند و از مشاهده تصاویر ثابت مشتریان ناشی می‌شوند.)

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

برندسازی تقریباً به همین شکل عمل می کند. شما تجربه خوبی در فروشگاه و محصول دارید و اینها را با طراحی داخلی فروشگاه، رنگ ها، تابلوها، لوگو مرتبط می کنید. هنگامی که ارزش ها و تجربیات برند و ارائه گرافیکی به هم پیوند خوردند، هنگامی که نمایش ثابتی از لوگو و رنگ های برند را مشاهده می کنید، بزاق شما ترشح می شود. منظورم این است که تمام تجربیات خوب خود را با شرکت به یاد می آورید و محصول یا خدمات بیشتری ،یداری می کنید.


این مطلب در تاریخ یکشنبه 27 نوامبر 2022 ساعت 22:38 ارسال شده است و در ،مت چاپ جعبه ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2022/11/custom-printing-consistent-،nding-in-packaging/

من در واقع این را در سطح آگاهانه درک می‌کنم، اما همچنین مانند سگ پاولوف به آن پاسخ می‌دهم زیرا نیازهای من را برآورده می‌کند. من می دانم که آنچه را که می خواهم از معامله با تجارت بدست خواهم آورد.

مسلماً در جهان آنطور که هست، این به هیچ وجه یک بحران نیست. این فقط بازاریابی است. اما برای من این یک رویداد کنجکاو است که بر اساس درک من از اه، و فرآیندهای نگهداری برند است.

من در واقع تجربه خوبی در فروشگاه کریکت داشتم. آنها کمک کننده بودند. هزینه ماهانه دقیقاً مطابق با آنچه کریکت در ادبیات تبلیغاتی خود ارائه کرده بود (بدون هزینه یا مالیات پنهان) مطابقت داشت. و اکنون لوگو و سایر ،اصر برند را هر جا که می بینم، حتی از راه دور در حین رانندگی، تشخیص می دهم. و از زمان ملاقات تصادفی اولیه در این اولین فروشگاه کریکت، هر فروشگاه کریکتی که برای کمک به آنجا رفته بودم، مشکل من را (در هر لحظه از بحران) بلافاصله و با موفقیت حل کرده است. ی،ی قوام و عدم اصطکاک را فراهم ،د.

واضح است که این هسته اصلی اقتصاد جدید است: راحتی سفارش با یک کلیک و تحویل درب به در. ما اکنون آن را بدیهی می د،م.

شاید این یک آزمایش کوتاه مدت از بسته بندی جدید باشد یا حتی فقط یک نسخه بومی سازی شده از جعبه (شاید فقط در نامزد من و محله من)، با چاپ سفارشی دیگر روی کارتن های ارسال شده برای مشتریان دیگر.

علاوه بر این، نام تجاری در طراحی داخلی ساختمان‌های شرکت، تابلوها، یونیفرم‌های مشتری منع، می‌شود، و به‌ویژه، حداقل فراموش می‌کنم، هم ظاهر و هم تجربه کاربری «بدون اصطکاک» وب‌سایت (و با موفقیت و یکپارچگی وب سایت به حضور فیزیکی برند مرتبط است).

نام تجاری چیزی بیش از یک لوگو است. این همه چیزهای نامشهود است که به لوگو و سایر ارائه های گرافیکی مرتبط مرتبط است. از آنجا، با تداعی، ارائه گرافیکی خود ارزش های برند (یا شرکت) را جذب و سپس منع، می کند. آمازون، Chewy و UPS این کار را به زیبایی انجام می دهند.

با این حال، اخیراً، این تصویر تثبیت شده برند کمی تغییر کرده است. جعبه‌ها اکنون روی تمام سطوح با تصاویر و یک لوگوی اضافی برای فرانچایز فیلم آینده چاپ می‌شوند. رنگ قهوه ای کارتن که در غیر این صورت قابل تشخیص است با این چاپ تبلیغاتی پوشیده شده است. از رنگ سفید نوع مع، روی جعبه می توانم فرض کنم که تمام چاپ های سفارشی روی یک ورق پرس سفید انجام شده است که بعداً روی تخته موجدار کارتن ها لمینت شده است. گفتنی است، در زیر لوپ چاپگر 12 قدرتی، الگوی نقطه تصادفی در تصاویر نیمه‌تون به من نشان می‌دهد که تصویربرداری جوهرافشان تکنیک چاپ تجاری انتخاب شده است.

بنابراین وقتی به توزیع‌کننده‌ای نگاه می‌کنیم که جعبه‌هایش به طور منظم در ایوان ما پیچ می‌خورد، داشتن برخی از آنها از نظر بصری متفاوت است، و حتی بدون پیوند قابل مشاهده (رنگ پس‌زمینه پایه، سطح سادگی در مقابل پیچیدگی در تصاویر و نوع رفتار، و غیره)، این تفاوت ممکن است باعث سردرگمی، عدم شناخت فوری برند و ویژگی ها و ارزش های مرتبط با آن شود.

اما نام تجاری چیزی فراتر از یک لوگو است

برندسازی ثابت

من این را “رقیق ، نام تجاری” می نامم. من حتی زم، که پروژه های هنری را برای کار هنر درم، خود انتخاب می کنیم، با نامزدم به آن اشاره می کنم، زیرا ما نیز یک برند داریم که شامل همه چیز از پروژه های هنری گرفته تا فاکتورهای صورتحساب ما می شود. هدف ما همیشه ساختن نام تجاری است، یا به قول من، “برند را به آتش کشیدند”، نه تضعیف برند.