پلتفرم دیجیتال بر اساس تقاضای Merchr در لانه پرواز می کند

او گفت: “ما یک راه حل کامل ارائه می دهیم.

به گفته نورا یاسین، یکی از بنیانگذاران و رئیس شراکت، این شرکت برنامه های “بسیار بسیار جاه طلبانه” برای رشد دارد.

فهرست تج،ات PSG شامل یک موتور مستقیم به لباس برادر GTX600 و پرس بطری و لیوان Ardenghi است.

او گفت هفته چاپ این شرکت به لطف تعدادی از مشتریان بزرگی که قبل از استقلال ،ب کرده بود، مانند ،ده‌فروشی مد Next، از ژانویه تا مارس 2023، 900,000 پوند را به فروش رسانده بود.

این پلتفرم تجاری از نرم‌افزار خود برای اتصال به وب‌سایت‌های مشتریان، از جمله وب‌سایت‌های روی پلت‌فرم‌های WordPress یا WeCommerce CMS و به زودی S،pify استفاده می‌کند، که به مشتریان خود مشتریان اجازه می‌دهد سپس مستقیماً با Merchr سفارش دهند.

او گفت: «ما می‌خواهیم فرصتی برای هر ،ی فراهم شود تا فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کند: هر چیزی که به صورت آنلاین فهرست شده است، می‌تو،د آن را شخصی‌سازی کنید و در صورت درخواست چاپ کنید، و مستقیماً برای طرفداران شما ارسال می‌شود.

Merchr با فراتر از هدف اولیه جمع‌آوری سرمایه 250000 پوندی در دسامبر 2022، تجارت خود را در ژانویه آغاز کرد.

“ما ابزار طراحی داریم، شما می تو،د وب سایت خود را ایجاد کنید و تعداد زیادی از محصولات مختلف را بصورت آنلاین و کاملا رایگان لیست کنید.”

مرچر در زمان استقلال 12 پرسنل داشت. موفقیت دور جمع آوری کمک مالی به آن اجازه داد تا سه جای خالی را اعلام کند که تعداد بیشتری در دست کار است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/merchr-di،al-on-demand-platform-flies-the-nest

Merchr به‌جای اینکه از مشتریان خود از قبل شارژ کند، با برداشتن برش از هر کار چاپی که در دستگاه چاپ دیجیتال PSG اجرا می‌شود، درآمد خود را به دست می‌آورد و هر محصول را در صورت نیاز چاپ می‌کند.

او افزود، بخشی از جذابیت این شرکت برای کاربران نهایی، سادگی آن بود.

یاسین گفت، این راه‌اندازی با هدف ارائه اینفلوئنسرها و ،ب‌وکارهای آنلاین راهی کم‌خطر برای پاسخگویی به تقاضای مخاطبانشان برای کالا است. خود Merchr نیز خدمات سرتاسری را ارائه می دهد، حتی در صورت ،وم وب سایت مشتریان را برای آنها ایجاد می کند.


پلتفرم کالاهای چاپ شده بر اساس تقاضا Merchr پس از تضمین 350000 پوند پول اولیه، از گروه منبع محصول مستقل شد.

سپس Merchr چاپ را به گروه منبع محصول (PSG) می‌فروشد تا به صورت دیجیتالی چاپ شود، قبل از اینکه سفارش‌ها در همان روز ارسال شوند.