پرینتر لیزری مشکی A3 اچ پی

پرینتر (Printer) یا چاپگر یکی از تجهیزاتی است که متون یا تصاویر ایجادشده توسط رایانه را بر روی کاغذ چاپ میکند. سرعت چاپ رنگی پرینتر اچ پی 16 و چاپ سیاه و سفید هم 20 برگ در دقیقه است. از این رو اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد در هنگام خرید با استفاده از یک کرنومتر سرعت چاپ در دقیقه را محاسبه نمایید. شما با استفاده از یک کارتریج دستگاه لیزری می تواند چند هزار صفحه را پرینت بگیرید. حداکثر ظرفیت پرینت 40 هزار برگه در ماه و سرعت چاپ 22 برگه و دو سینی تغذیه کاغذ آن را بع گزینه ای تبدیل میکند. اگر برای بالا بردن کیفیت چاپ اسناد متنی خود نیاز به یک دستگاه ایده ال دارید به شما توصیه می کنیم به جای پرینترهای جوهر افشان از چاپگرهای تک رنگ لیزری سیاه و سفید بهره بگیرید. توان چاپ ماهانه آن بالای 30000 برگ است سرعت چاپ آن بالا است و در یک دقیقه به صورت متوالی 19 برگ را چاپ می کند. سرعت چاپ رنگی آن 6 برگ بر دقیقه و سرعت چاپ سیاه سفید آن 8.5 برگ بر دقیقه است. جزئیات روش کار آن نیز بدین گونه است که بعد از اینکه طرح و لوگو طراحی شد آن را با استفاده از یک پرینتر دیجیتالی بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن با جوهر خاص آن چاپ و آماده می کنند و سپس آن را با چسب مخصوص بر روی تی شرت می چسبانند و سپس با پرس حرارتی با وارد کردن دمایی در حدود ۱۸۰ درجه، جوهر روی کاغذ را که حاوی طرح و لوگو می باشد از حالت مایع به حالت گاز در آورده و آن را به خورد بافت تیشرت می دهند که در واقع نقش بدین سان و بر مبنای تصعید بر روی تیشرت انتقال می یابد.

ما در این مطلب قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده و به شما در انتخاب و خرید این محصول یاری کنیم. این محصول فاقد هارد دیسک است. این پرینتر HP فاقد توانایی چاپ رنگی است. از رایج ترین پرینتر های مورد استفاده است که عموما در دقیقه 13-15 برگه PPMرنگی چاپ می کنند. ظرفیت چاپ ماهانه این پرینتر در حدود 100 برگه است و در هر دقیقه قادر به چاپ 8 برگه سیاه و سفید و 6 برگه رنگی هستید. این دستگاه ها، این امکان را برای شما فراهم می آورند تا تصاویر و اسناد خود را با سرعت بسیار بالایی تا سایز A3 به چاپ برسانید و به نسبت پرینتر جوهر افشان، قادر است که تعداد صفحه بیشتری را به چاپ رساند.

این مانیتور به یک مدار کوچک با سیستم عامل لینوکس متصل است که با استفاده از این نمایشگر قادر خواهید بود تا به راحتی کلیه نیازهای ارتباطی خود با پیرنتر LaserJet Pro M426fdw را به راحتی برطرف کنید و در هر لحظه وضعیت این پرینتر چندکاره را تحت نظر داشته باشید. همچنین ویندوز ماکروسافت و سیستم عامل مک را پوشش می دهد. در سیستم عامل اپل نیز Mac OS X v10.4, v10.5, v10.6 با این پرینتر سازگاری دارند. با انواع سیستمعامل ویندوز، مكینتاش و لینوکس در کنار اندروید و iOS سازگاری دارد. این پرینتر قابلیت اتصال به اینترنت و چاپ مستقیم از آن را دارد. این دستگاه قابلیت چاپ دو رو و اتصال بی سیم را ندارد. بدین روی اگر اکثر چاپ های شما سیاه و سفید است هزینه نمودن برای پرینتر اقتصادی به صرفه نیست. اما اگر علاوه بر گرفتن پرینت نیاز دارید که از اسناد و مدارک کپی، فکس و یا حتی اسکن هم تهیه کنید، بهتر است که به جای خریدن تک تک دستگاه ها اقدام به خرید یک پرینتر چند کاره کنید که همه این قابلیت ها را برای شما در قالب یک دستگاه انجام دهد.

این نوع از پرینترهای اچ پی با استفاده از پودر تونر، لیزر و گرما بیشتر برای چاپ متن مورد استفاده قرار میگیرند. این پرینتر متن را بسیار واضح چاپ کرده و در پرینت اسناد مشکی بسیار عالی عمل می کند. این شیوه چاپ تیشرت بدین گونه است که ابتدا طرح بر روی یک توری پارچه ای یا پلاستیکی دارای منافذ بسیار ریزکه به وسیله یک قاب مهار شده است نقش می بندد و جاهای غیر طرح با موادی مخصوص و ضد آب پوشانده می شود سپس توری بر روی تیشرت قرار می گیرد و رنگ توسط کاردک یا غلطک رنگ با فشار از قسمت طرح که با مواد مخصوص پوشانده نشده عبور کرده و طرح را بر روی تیشرت منتقل می کند. قیمت پرینتر ها هم بر اساس همین مشخصات تعیین میگردد. قیمت پرینتر به چه عواملی بستگی دارد؟

اصولا لباس تبلیغاتی که اینجا منظور ما تی شرت تبلیغاتی است هدیه تبلیغاتی محبوبی به شمار می آید که این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی به مخاطبان اهداء می شود. البته اگر شما در حرفه ای مشغول به کار هستید که نیاز به چاپ عکس های رنگی با کیفیت یک امر ضروری محسوب می شود خرید این وسیله به کمک شما می آید. البته اگر چاپگر شما بزرگ تر باشد با هر کارتریج روند چاپ تعداد کاغذ بیشتری برای شما دنبال می شود که این امر سبب کم شدن هزینه چاپ شما می شود. پرینترهای جوهر افشان بسیار کند تر از پرینترهای لیزری میباشند و هزینه مواد مصرفی آنها نیز بسیار بیشتر از پرینترهای لیزری است. کاربر میبایست کاغذ های خام را در آن قسمت قرار داده تا دستگاه آنها را با استفاده از پیکاپ به درون پرینتر هدایت نماید. اما به دلیل قطعاتی که سطح آنها نسبتاً خشن و فاقد استحکام هستند این فناوری محدود است. فرایند پرینت،دیگر فقط به یک ورق کاغذ و جوهر محدود نیست.این امر با تهیه اجسام سه بعدی از مواد خام انجام می شود. اگر برای چاپ عکس و اشکال گرافیکی خود در پی یک دستگاه ایدهآل با قیمتی مناسب هستید، این پرینتر بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

■ هزینه شارژ اینترنت ، برق ، گاز و آب . به یاد داشته باشید در صورت برخورد تونر با لباس، برای از بین بردن لک حاصل از آن، فقط باید از آب سرد استفاده کنید. کاربرها باید با توجه به نیاز خود، از میان این دو، دست به انتخاب بزنند. چاپ دو رو این دستگاه هم قابلیت دیگری است که نباید در میان انبوه قابلیت های دیگر این پرینتر نادیده گرفته شود رزولوشن چاپ آن تا 600 dpi است. این پرینتر لیزری تک کاره است و فقظ برای چاپ طراحی شده است. موقع کابل کشی حتما از یه آدم با تجربه استفاده کنید ( حتی اگر به شبکه واردین ) تا نقشه کابل کشی اصولی و بهینه شده طراحی بشه و کابل کمتری مصرف بشه .

حمایتها باید مبتنی بر منطقه جغرافیایی باشد. به طور کلی برای خرید پرینتر باید به نوع پرینتر، تعداد چاپ روزانه، کاربری، رنگی و غیر رنگی بودن آن دقت کنیم که آیا بیشتر به چاپ رنگی احتیاج داریم یا سیاه و سفید وخب پرینتر های سیاه و سفید از نظر قیمت به صرفه تر هستند و همینطور به چندکاره و یا تک کاره بودن چاپگر نیز باید توجه کنیم. همین دلیل باعث شده تا همیشه نگاهی تخصصی تر نسبت به این ابزارآلات چاپی داشته باشد. البته در زمان خرید نسبت به پرینترهای لیزری هزینه چندانی به شما تحمیل نمی شود. عمدتا چه مواردی را چاپ میکنید، آیا چاپ شما بیشتر تصاویر و گرافیکها هستند یا فرم و اسناد را پرینت میکنید. با وجود چندکاره بودن میتوانید از اسناد خود کپی یا اسکن بگیرید. از آنجایی که این روزها محل کار بسیاری از ما در منزل میباشد و اکثر افراد به ویژه با همه گیری ویروس کرونا در منزل به کار خود مشغول هستند، خرید یک چاپگر در خانه به یکی از ضروریات تبدیل شده است. چاپ تیشرت به روش سابلیمیشن که می توان از آن به عنوان یکی از باکیفیت ترین روش های چاپ تیشرت نیز یاد کرد، با استفاده از یک پرینتر دیجیتالی و یک دستگاه پرس حرارتی طرح و لوگوی تبلیغاتی را بر روی تی شرت انتقال می دهد و چاپ می کند.

از سوی دیگر خرید جوهر پرینترهای جوهر افشان هزینه زیادی برای شما در بر دارد. از آنجا که در زمان چاپ تصویر هیچ فشاری بر روی کاغذ توسط چاپگر وارد نمی شود این پرینتر جزو پرینترهای غیر فشاری و ضربه ای قرار می گیرد. درام: درام پرینتر یک قطعه حساس به نور است که در هنگام چاپ با چرخش خود با کمک الکتریسیته ساکن شارژ می شود و بعد از تابش لیزر الگوی چاپ روی قسمت های شارژ شده درام را به تصویر می کشد. این مورد برای کسانی که قصد چاپ تصویر رنگی دارند بیشتر اهمیت دارد. Fi) را هم دارد. گلدوزی تیشرت یکی از روش های محبوب و باکیفیت چاپ طرح و لوگوی تبلیغاتی بر روی تیشرت است که اتفاقا این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و از آن استفاده گسترده ای هم می شود. همچنین چون تیشرت تبلیغاتی بخشی از پوشش ظاهری می شود، لزوم توجه به فاکتورهای زیبایی شناسی و طرح و جنس آن که دارای صرفه اقتصادی و تبلیغاتی هم باشد اهمیت یافته و به سفارش هوشمندانه آن تاکید می ورزد. اسکنر تخت بدین صورت است که دارای یک صفحه شیشهای می باشد که میتواند کاغذ، عکس یا مواردی که میخواهیم اسکن کنیم را بر روی آن قرار داده و سپس اقدام به اسکن آن می کنیم.

پس اگر میخواهید برای خرید پرینتر از قیمت پرینتر های لیزری hp، قیمت پرینتر های تک کار hp و قیمت پرینتر های 3کاره hpمطلع شوید به شما سایت”نوبشو” یکی از بهترین فروشگاه پرینتر های hpاست را پیشنهاد می کنیم. در حقیقت، قیمت چاپگرهای حمل پذیر تقریبأ دو برابر پرینترهای دسکتاپی می باشد و پرینترهای جوهر افشان حمل پذیر ( بسته به نوع خاص خود)20% گران تر از نمونه های معمول خواهند بود. حال اگر این خرید از نوع تیشرت باشد و قرار هم باشد که جنبه تبلیغاتی پیدا کند که دیگر کار سخت تر هم می شود. تجربه ثابت کرده که خرید تیشرت تبلیغاتی با عجله و بدون برنامه ریزی از قبل یا عدم شناخت کافی از آنچه که قرار است بخریم یا خرید از واسطه ها سبب می شود نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم و خرید مقرون به صرفه ای کنیم. راهنمای خرید پرینتر برای مشاغل کوچک: اگر تقاضاهای متفاوتی از دستگاه چاپگر دارید می ­توانید از دستگاه چند منظوره لیزری و یا جوهر افشان استفاده کنید ولی اگر دستگاه ­های فکس و اسکن و کپی را از قبل خریداری کرده اید، چاپگر لیزری گزینۀ بسیار مناسبی برای شماست. شما هم بدون تردید لک شدن لباستان را به دلیل لکه های جوهری تجربه کرده اید.

همچنین ابعاد آن 454x410x161 میلی متر بوده که مناسب خانه سایت 10printer است. در نتیجه، این پرینترها برای چاپ کردن اسناد متنی بسیار خوانا، کاملا مناسب میباشند. این پرینتر سیاه و سفید است اما بسیار مناسب برای چاپ اسناد و مدارک است. روش چاپ سیلک تیشرت که در تیراژهای بالا از آن استفاده می شود و بسیار هم پرطرفدار است، تقریبا بخش اعظم چاپ تیشرت را به خود اختصاص داده است و بسیار مناسب چاپ طرح های نسبتا ساده و غیر پیچیده می باشد. همچنین چون در این روش چاپ، پرینتر دستورات کامپیوتر را بدون کم و کاست و با دقت هوش کامپیوتر چاپ می کند لذا می توانید انواع و اقسام طرح های دشوار و پیچیده را بر روی تیشرت چاپ کنید. در روش چاپ به شکل مستقیم یا DTG پس از اینکه طرح و لوگو با استفاده از ابزارهای طراحی در کامپیوتر طراحی شد سپس به صورت مستقیم با استفاده ازجوهر مخصوص و توسط یک پرینتر بزرگ بر روی تیشرت چاپ یا به قولی پرینت می شود. ۱۰ از طریق سیستم کامپیوتر یک دقیقه و ۱۸ ثانیه زمان می برد. پرینترهای رسمی اداری اگر لیزری باشند شما به راحتی می توانید کیفیت چاپ متن یا حتی عکس های گرافیکی را با یک مقایسه سرانگشتی با دستگاه های جوهر افشان شاهد باشید.

یکی دیگر از روش های چاپ تیشرت با کیفیت بر روی تیشرت که این روزها بدان توجه زیادی می شود و برای چاپ تیشرت از آن استفاده می گردد، چاپ مستقیم یا DTG است. بنابراین رنگ های چاپ شده توسط این دستگاه بسیار شاداب و باطراوت و ترکیب رنگ ها نیز چشمگیر و دارای نقطه قوت زیادی می باشند. نکته: برندhp دارای یکی از بهترین پرینتر های خانگی و همچین بسیار پر فروش و کاربردی است. در این روش به جهت اینکه طرح و نقش به صورت برجسته با نخ دوخته و طراحی می شود لذا کیفیت بسیار بالایی دارد و از عمر طولانی برخوردار است. کیفیت: پرینترهای باکیفیت از سرعت مناسب و رزولوشن بالایی برخوردارند. شناخت این ویژگیها قبل از اقدام به خرید و انتخاب مدل مناسب مورد نیاز مصرف کننده بسیار مهم است. این مدل پرینتر مناسب چاپ عکس است. پرینترهای تک کاره فقط میتوانند کار چاپ اسناد و تصاویر الکترونیکی را انجام دهند. برای پرینت دیگر لازم نیست حتما وسایل خود و پرینتر را به مودم وایرلس متصل کنید، بلکه میتوانید تصاویر و اسناد روی دوربین یا گوشی موبایل خود را در صورت سازگاری با پرینتر، از طریق وای فای دایرکت، به صورت مستقیم بدون نیاز به مودم وایرلس پرینت کنید.

در سال 1399 این برند یک چاپگر لیزری چند کاره را به بازار معرفی کرد که ضمن قیمت مناسب امکانات بسیاری در اختیار کاربر قرار می داد. یکی از برندهایی که به تازگی در کشور عزیز ما به مرحله تولید رسیده برند G&B است. لیبل پرینتر های تالی داسکام ساخت کشور آلمان می باشند که با توجه به جنس بدنه ، قطعات و پرینت هد آن ها از کیفیت ساخت فوق العاده خوبی برخوردار هستند. باید بگویم در دستگاه های لیزری روند خشک شدن تونر بر روی برگه با سرعت بالایی رخ می دهد و شما به هیچ عنوان شاهد جوهر ذوب شده روی برگه نخواهید بود.