پرینتر اچ پـی ( HP )

قابلیت چاپ دورویا همان ADF را ندارد و باید به صورت دستی اقدام به گرفتن چاپ دورو کنید . تکنولوژی و قابلیت به کار رفته درون پرینتر وایرلس سبب میشود، شما بتوانید دستگاه خود را بین کاربران مختلف به اشتراک بگذارید. ترکیب پودری فلزی یک فرایند پرینت سه بعدی است که اجسام جامد را تولید می کند،با استفاده از یک منبع حرارتی باعث ایجاد همجوشی بین ذرات پودر فلز،به صورت لایه ای می شود.انواع فناوری Powder Bed Fusion (Metals) عبارتند از پخت مستقیم لیزر فلزی (DMLS) ،ذوب لیزری انتخابی (SLM) و ذوب پرتو الکترون (EBM) است. این پرینتر می تواند چاپ و اسکن دو طرفه را انجام دهد و صفحه لمسی و پورتهای USB که در جلوی دستگاه قرار دارد، باعث می شوند عملکرد راحتی داشته باشید. پرینترهای جوهرافشان دارای دو نوع رنگی و سیاه و سفید هستند. تونر: تونر پودر سیاه رنگی است که در هنگام شارژ کارتریج لیزری در داخل کارتریج ریخته می شود.

بهترین گزینه هنگام خرید پرینتر چاپ عکس ، مدل Snapshot یا چاپ عکس فوری است. پرینتر لیزری بخرم یا پرینتر جوهر افشان؟ پرینتر HP Deskjet 2755 در میان اینکه بدانید پرینتر برای خانه چی بخرم گزینه خوبی بوده که ویژگی های نرم افزاری بسیاری را در خود جای داده است. باید بدانید که به منظور تعمیر پرینتر hp گاها نیاز به تعویض قطعه خواهید داشت. در سمت راست این محفظه یک نشانگر تعبیه شده است که میزان کاغذ موجود در محفظه را مشخص میکند بنابراین نیازی به باز کردن کشوی محفظه برای تشخیص موجودی کاغذ ابزار نخواهید داشت. با این حال هنوز هم برای تبدیل تصاویر مسافرت خانوادگی و آویزان کردن آنها به دیوار یا چاپ گزارشهای سالانه برای ارائه کردن در جلسات کاری، به پرینتر نیاز است. بارگیری پاکتها یک بار یا حداکثر 150 برگ کاغذ بسیار آسان است زیرا تنها یک سینی کاغذ وجود دارد که با جدا کردن صفحه جلوی بیرون زده قابل دسترسی است. امروزه پرینتر های بسیاری از شرکت های مطرح جهانی عرضه شده است که در این میان ابتدا باید نیازخود از پرینتر را مشخص کنید تا بتوانید به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنید. اگر بدنبال راهنمای خرید بهترین پرینترهای خانگی هستید باید دبانید که این پرینتر با دارا بودن ویژگی های سخت افزاری مناسب گزینه خوبی برای خرید خواهد بود که محصول شرکت نام اشنای اچ پی بوده است.

متاسفانه سرعت این پرینتر بالا نبوده و نبودن دوبلکس یکی از نقاط ضعف آن بشمار میرود که در این میان طراحی زیبا و کیفیت بالا در پرینت را میتوان از ویژگی های این محصول اچ پی دانست. تنها مشکل پرینتر چاپ عکس فوری این است که برای چاپ عکس در سایز کوچک طراحی شده است و برای چاپ متن نیز کارایی ندارد. پرینتر چندکاره جوهرافشان نیز در کنار چاپ عکس، کپی و اسکن اسناد را انجام میدهد. آنها همچنین می توانند از قابلیت چاپ عکس، اسکن و کپی نیز برخوردار باشند. همچنین کارتریج آنها نیز بعد از مدتی به اتمام میرسد و باید آن را جایگزین کنید. بعد از اینکه بهصورت عمومی، نوع پرینتر صدور فیش خود را انتخاب کردید، حال باید به سراغ مسائل جزئیتر بروید.

در این زمینه نکات قبل از خرید پرینتر خانگی برای شما ارزش پیدا میکند که توضیحات مربوط به پرینتر های نامبرده شده در ادامه برای شما مطرح شده است که در این زمینه اگر سوال یا مشکلی داشتید میتوانید در نظرات باما همراه باشید. با توجه به توضیحات بالا، به این موضوع فکر کنید که به کدوم یکی از این امکانات نیاز دارید؟ بنابراین باید با توجه به نیاز خود و عملکردی که از پرینتر خود انتظار دارید، باید این دستگاه را انتخاب کنید. مدیر کافی نت باید حوصله پاسخ به سوالای مشتری ها رو داشته باشه چون خیلی پیش میاد که مشتری هایی میان که به اینترنت آشنایی ندارن و انتظار دارن مدیر کافی نت بهشون کمک کنه . این پرینتر از نوع مخزندار است و همانطور که در بالا اشاره کردیم دارای یک مخزن قابل شارژ است که ظرفیت کافی برای چاپ هزاران صفحه را دارد. کیفیت و سرعت پایین و صدای زیاد این دستگاهها باعث میشود که زیاد مورد استفاده قرار نگیرند. این عمل باعث به وجود آمدن تصاویر سیاه و سفید یا رنگی میشود.

اگر در طول چند سال گذشته برای خرید چاپگر سری به بازار یا فروشگاههای آنلاین زده باشید حتما از تنوع بسیار زیاد پرینتر ها با خبر هستید. برای خرید بهترین پرینتر اچ پی، باید پیش از هر چیزی تصمیم بگیرید که آیا پرینتر جوهرافشان می خواهید یا لیزری؟ یکی از مهم ترین معیارها در خرید پرینتر اچ پی یا هر برند دیگری، انتخاب نوع دستگاه است. فایروال سیستم خود را باز کرده و نرم افزار پرینتر اچ پی را در لیست سفید آن قرار دهید. پرینترها از دهه ۸۰ میلادی جای خود را در میان انواع لوازم جانبی کامپیوتر باز کردند و در مدت اندکی توانستند به یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی تبدیل شوند. این محصول با استفاده از Wi-Fi به گوشی و یا کامپیوتر شما متصل میشود. پرینتر یا چاپگر یکی از انواع لوازم جانبی کامپیوتر است. سیستم تغذیه خودکار: تغذیه خودکار یا ADF نیز از دیگر ویژگی های برجسته برای یک چاپگر لیزری و یا جوهرافشان بحساب می آید. البته پرینترهای لیزری با قیمت مناسب نیز در بازار وجود دارند که میتوانید برای مصارف خانگی از آنها استفاده کنید. لازم به ذکر است اگر در حین خرید نیاز به راهنمای خرید بهترین چاپگر های خانگی داشتید میتوانید سوالات خودرا در نظرات برای کارشناسان پلازا ارسال کنید تا با بررسی سوال مربوط پاسخ دقیقی را دریافت نمایید.

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید پرینتر خانگی را برای شما عزیزان بازگو کنیم که در ادامه این مقاله میتوانید به پرینتر های خوبی برای خرید دسترسی داشته باشید. بزرگترین سایز برگهای که قصد اسکن آن را دارید باید از ابعادی کوچکتر از 21.6 در 35.5 سانتی متر برخوردار بوده و کوچکترین سایز برگه قابل اسکن با پرینتر LaserJet Pro M426fdw اچ پی، برگهای با ابعاد 10 x 15 سانتی متر میباشد. آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی و پرينتر و نصب و راه اندازي به همراه رفع عيوب نصب (دستگاههای پر سرعت و معمولی) – طريقه صحيح شارژ انواع کارتريج پرینترهای جوهرافشان و ليزري- آموزش تعمیرات پرینترهای لیزری به صورت کاملا تخصصی – آموزش نصب و راه اندازی و سرویس انواع دستگاهها – آموزش آشنایی با کدها و خطاهای انواع دستگاهها معرفی انـــــواع مختلف چاپگــــــــــر(پرینتر): چاپگرهاي جوهرافشان (inkjet) چاپگرهاي ليزري سياه و سفيد (monochrome printer) چاپگرهاي چند كاره (Multifunction) چاپگرهاي قابل حمل (Portable Printer) معرفی مـــــدلهای چاپگــــر : اچ پی HP – اپسون EPSON – کانن CANON – سامسونگ SAMSUNG – برادر Brother – پرينتر لكس ماركLexmark – پرینتر الیوتی Olivetti – پرينتر زيراكس XEROX – پرینتر ناشوا تک Nashuatec – پرینتر سیکوشا Seikosha – پرینترسی دی CD Printer – پرينتر كارت Card Printer – پرينتر لیبل و بارکد Label Printer – پرينتر پرتابل عکس Photo Printerمعرفی انـــــواع فــــاکس و کپـی : فتوکپی ریکو (RICOH) – قتوکپی شارپ(SHARP)فكس پاناسونيك (Panasonic) – فكس اچ پی (HP) – فكس سامسونگ (samsung) توجه: در کارگاه آموزشی ودر زمان آموزش از انواع مدلهای دستگاه به صورت سالم و خراب جهت آموزش در اختیار کارآموزان قرار داده میشود.

بعد از مدتی پرینترهایی نیز وارد بازار شدند که با کمک جوهرهای رنگی میتوانستند تصاویر رنگی را چاپ کنند. برادر یک شرکت ژاپنی و با سابقه در دنیای پرینتر است و مهمتر از همه و گذشته از کیفیت بسیار بالای پرینترهای این کمپانی، هزینه جوهرهای آن نیز در مقایسه با پرینترهای HP و کانن پایینتر است. البته بسیاری از افراد نیز با توجه به نیاز خود از پرینتر در منازل خود استفاده میکنند. این دستگاه با توجه به کاربردهای آن قیمت مناسبی دارد. به این ترتیب، خواهید دانست پرینتری که انتخاب کرده اید، ارزش خرید دارد یا نه. مدل INKvestment MFC-J995DW یکی از پرفروش ترین پرینتر های خانگی بازار است و هم هنگام پرینت و هم هنگام اسکن یا فکس سرعت و کیفیت بسیار قابل توجهی دارد و از همین رو یکی از بهترین چاپگر های عکس خانگی با قیمت مناسب است. Wi-Fi Direct: این قابلیت بسیار فوق العاده است. قیمت پرینترهایی که قابلیت چاپ رنگی دارند از سیاه و سفید بیشتر است. اما امروزه پرینترهایی تولید و عرضه شده اند که می توان دوربین را مستقیما به آنها وصل کرد. اما به مرور و با گذشت زمان متوجه این موضوع شدند که یک پرینتر با کیفیت ساخت عالی که می تواند چندین سال کار کند در طی زمان فروش آنها را کاهش می دهد.

به طور کلی این پرینتر های لیزری تک رنگ سبب کاهش هزینه های تعویض و یا شارژ نمودن کارتریج خواهد شد، همچنین استفاده از کاغذ های معمولی نیز می تواند سبب کاهش هزینه های استفاده از پرینتر ها شود. اولین چاپگر لیزری توسط مهندس گری اختراع شد، وی با بررسی و ایده گرفتن از دستگاه کپی تصمیم گرفت ویژگیهای بیشتری به این دستگاه اضافه کند که سر انجام در سال 1977 موفق به اختراع اولین دستگاه چاپگر لیزری شد. به نکات مهم قبل از خرید پرینتر خانگی توجه داشته باشید و اگر قصد دارید پرینتر را به صورت اینترنتی خریداری کنید قطعا نام آنرا در این محصول سرچ و اطلاعات مربوط را بررسی نمایید اگر هم در این لیست وجود ندارد میتوانید سوال یا نام پرینتر مربوط را در نظرات برای ما ارسال کنید. با پلازا در مقاله مربوط به راهنمای خرید پرینتر همراه باشید که قصد داریم شمارا با بهترین های این سبک آشنا کنیم. اگر قصد دارید به لیست مربوط به پرفروش ترین پرینتر های خانگی بازار دسترسی پیدا کنید این مقاله گزینه خوبی است که میتواند شمارا با بهترین پرینتر های جهان آشنا کند.

بیشتر مدل های چاپگر به گونه ای طراحی شده اند که خرابی قطعاتی همچون فیوزینگ را در قالب کدها و ارورهای ویژه ای به اطلاع کاربران می رسانند؛ بنابراین شما می توانید با توجه به این علائم، در زمان مناسب اقدام به تعمیر و تعویض فیوزینگ پرینتر اچ پی کنید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت پرینترها با ما در تماس باشید. برای آشنایی با پرینتر و انواع آن با ما همراه باشید. کدام نوع پرینتر برای مصارف خانگی مناسبتر است؟ پرینترهای جوهر افشان برای منزل مناسبتر هستند زیرا قیمت بهصرفه و کارایی قابل قبولی دارند. زیرا قبل از تولید این دستگاهها ، افراد مجبور به تهیه سه دستگاه پرینتر، اسکنر و فکس بطور جداگانه بودند و هم از لحاظ هزینه و هم فضای اشغال شده ، دستگاههای چندکاره بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر هستند. ما اشاره کردیم که چاپگرهای جوهر افشان تصاویر و گرافیک های بسیار با کیفیت چاپ می کنند. به همین دلیل ما در این راهنمای خرید پرینترهای خانگی، به نکات مهم قبل از خرید بهترین چاپگر های بازار میپردازیم. البته بیشتر پرینترهای چندکاره ویژگیهای کمتری نسبت به اسکنرها، دستگاههای کپی و فکس که جداگانه به فروش میرسند دارند؛ به همین جهت برای مصارف پیشرفته نمیتوانید روی این پرینترها استفاده کنید و مثلا به یک اسکنر جداگانه نیاز خواهید داشت.

شما باید بدانید که هرکدام از مدل های چاپگر اچ پی ، دقیقا چه کاربردی دارند و چطور کار می کنند. انواع چاپگر کارت پی وی سی در فروشگاه پرینتر کارت در برندهای مختلف معرفی، مقایسه و به فروش میرسد. پرینتر لیزری رنگی، گزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای چاپ عکس است که به لطف فناوری لیزر، کیفیت بسیار بالاتری را هم ارائه می دهد. رزولوشن و یا dpi چاپگر کانن ۲۵۴۰ بسیار بیشتر از مدلهای مشابه اچ پس است. اگه میخواین واسه خونه یا محل کارتون پرینتر بخرین و نمیدونین که چی مناسب تره، پیشنهاد میدیم حتما مطلب امروز رو مطالعه کنین.

این پرینتر لیزری با دارا بودن ویژگی های بسیار میتواند نیاز شما به راهنمای انتخاب پرینتر را به حداقل برساند که قیمت خوبی را نیز در اختیار داشته است که میتوانید 150 برگه را به صورت پشت سر هم از ان پرینت بگیرید که بی شک از بهترین های این لیست خواهد بود. تونرها عمر بیشتری داشته، دارای ظرف بزرگتری هستند و دوام بالایی دارند؛ در نتیجه هزینه کمتری نیز خواهند داشت. برندهای مختلفی در زمان خرید پرینتر ممکن است به چشم بخورند، اما برخی از برندها و مدلها در میان کاربران طرفداران بیشتری دارند و کاربران تاکنون رضایت بیشتری در مورد استفاده از آنها داشتهاند که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی میکنیم. ضمنا پرینتر جوهرافشان خیلی کندتر از نوع لیزری است و هزینه مواد مصرفی بسیار بیشتری هم دارد. پرینتر چندکاره یا Multi Function برای مکانهایی که با کمبود جا مواجه هستند، بسیار انتخاب مناسبی است. برای مثال اگر در ادارهای کار میکنید که باید سرعت پرینترتان بالا باشد، حتما بپرسید دستگاه قابلیت چاپ چند برگه در یک دقیقه را دارد و برای دانستن وضوح نیز از DPI آن یا میزان جوهری که پرینتر در یک اینچ قرار میدهد باخبر شوید. همچنین لازم است بدانید که در این مقاله به نکات قبل از خرید پرینتر خانگی نیز اشاره شده است که پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

لازم به ذکر است بدانید که این پرینتر کانون جزو بهترین پرینترهای خانگی 2021 بوده است که محصولات قدیمی این برند نیز در لیست برترین چاپگر های خانگی 2020 حضور خوبی داشته اند که این مورد بازگو کننده سطح بالای محصولات سایت 10printer کنون بشمار میرود. برای چاپ یک عکس با پرینترهای قدیمی تر، باید تصاویر را از دوربین به رایانه و از رایانه به پرینتر انتقال می دادند. البته پیشنهاد ما این است برای اینکه از خرابی پرینتر خود و پرداخت هزینه ها برای تعمیر پرینتر HP3200 جلوگیری نمایید بهتر است از خدمات دوره ای برای سرویس پرینترهای به خصوص این مدل که به عنوان یکی از این طرح های پرکاربرد و محبوب در شرکت ها و کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد استفاده کنید. از سویی دیگر، این محصولات شامل آداپتور برق متناوب، باتری داخلی قابل شارژ، آداپتور اتومبیل و یو اس بی بوده و از این حیث نیز می توانید به آنها تکیه کرده و با خیال راحت و در هر جایی از چاپگر محبوب خود بهره مند باشید. جدید ترین محصول کانون که Canon PIXMA TS302 نام دارد گزینه خوبی برای خرید پرینتر بشمار میرود که در این زمینه میتوانید آنرا در بخش نرم افزاری و اتصالات به اندروید و ای او اس نیز متصل کنید که امکان پرینت برگه به صورت همزمان تا 60 برگ را خواهد داشت.